16 mei 2025, 20:00:47

2 paren..3 ff apart?

Gestart door Jaimy_en_Viggo, 17 september 2003, 00:26:44

« vorige - volgende »

Jaimy_en_Viggo

Dag lieve iedereen,

ik heb super goed nieuws..Mijn Charlie(lutino pop) blijkt een dametje te zijn..daar kwam ik gister achter, toen ik rustig zat te eten. Charlie zat met haar staart omhoog een maakte zich klein..en maakte lieve geluidjes en kroop dicht bij Viggo (wildkleur man) en wilde dus paren! :) ik helemaal door het dolen heen! Yes, een vrouw tussen de twee mannen!!  ;D Maar nu is er een klein probeempje..Viggo weet niet goed wat hij ermee aan moet en zit wel de heletijd met Nica (gepareld man) te flirten..moet ik nu Nica een tijdje apart houden zodat Viggo mee intresse krijgt in Charlie of moet ik ze gewoon samen houden zodat Viggo en Nica lekker gay kunnen zijn? :-/ Want ik wil wel graag een nestje! :P Ow, nog een klein vraagje..helpt het mischien om er een broedhok in te zetten?

alvast bedankt voor jullie hulp~~!!~~!!
dikke  :-* jaimy en haar zootje!!

Lique

Hoi Jaimy,

Wat leuk zeg, toch een pop.
Maar ik zou ze lekker hun gang laten gaan. Blijkbaar moeten de mannen nog uitzoeken van wie de pop is.
Pas als er flinke ruzie komt, zal je de zwakste man eruit moeten halen, en apart zetten.

Succes!!!

Groetjes Lique

Jaimy_en_Viggo

hey lique,

Om eerlijk te zijn..denk ik dat er geen ruzie komt..Nica en Viggo zijn dikke maatjes..ze knuffelen zelfs met elkaar..en Viggo soms met Charlie..maar okeej..ik hou ze bij elkaar en wacht af wat er gebeurd als ik het broedhok erin zet..bedankt!

dikke  :-* Jaimy en haar zooitje