Kuikenkleurtjes? (Zie foto op pag.3 voor de uitslag)

Gestart door ziralioness, 17 juni 2007, 17:16:42

« vorige - volgende »

ziralioness

Hehe, toverballetjes!  :)
Ik wacht het eindresultaat af, maar ik denk dat je gelijk hebt; één keer parel, één keer bont. (En volgens mij beide cinnamon ivb. de ouders)

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Rianne

Ik zie ook parels bij het niet bontje :D

ziralioness

Hier weer een foto van vandaag!
De geparelde is duidelijk volledig gepareld zonder bont.
De bonte lijkt me toch gewoon bont zonder pareltjes.

En natuurlijk is deze foto ook gewoon bedoeld voor het hoge ''agossie''-gehalte...  ;D

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!

trienke

Net even foto's bekeken op je weblog.

Ik zie nog geen parels bij de bonte, maar wel bij de lutino? kan dat kloppen?

ziralioness

Hoi,

Ik weet het oprecht niet...  :-\ Hier is een fotootje van vandaag van de Lutino:

Ik heb al eens eerder gehad dat mensen dachten parels te zien bij mijn lutino jongen, maar eenmaal in de veren zag ik het nooit meer terug helaas... ;) maar wie weet!!

Hier Bontje nog een keer. Ik vraag me steeds af of hij/zij ook parels zou hebben, maar ik denk het niet...

Enne... ik heb nét weer 'verse' foto's op de weblog staan, dus veel kijkplezier! :D

trienke

ik zie nu ook parels bij de bonte :)

ziralioness

Citaatik zie nu ook parels bij de bonte

:o :o :o :o :o
Serieus..?? Echt waar...??  :D

Ik ben heel benieuwd of hij/zij inderdaad parels zal hebben... in dat geval ben ik bang dat we twéé nieuwe valkjes hebben...  ;D

trienke

ziralioness

Hier een foto van vandaag van Bontje... wel of geen parels, that's the question...

trienke

ZOu je eens een foto kunnen maken van zijn andere kant? en dichterbij?

ziralioness

Van de andere kant moet ik even een fotootje schieten... hierbij vast een goed grote versie van een van de andere foto's:

http://i31.photobucket.com/albums/c375/NakishaWolvin/Birdies/groot.jpg

Ik twijfel enorm, ik durf het gewoon niet te zeggen...

ziralioness

Ik was vanmiddag nog even in de voliere, helaas zonder fototoestel, en heb Bontje goed bekeken. Het ziet er inderdaad toch echt naar uit dat er pareltjes zijn; zeker aan één kant is toch een parelpatroontje te zien. Ik denk dat we het pas zeker zullen weten als de veren echt uit de veerpennen komen. ;)

Mandy

Citaat van: ziralioness op 23 juni 2007, 15:55:01
Hier een foto van vandaag van Bontje... wel of geen parels, that's the question...

Wel. ;)
Mooie jongen trouwens, leuk zo'n afwisselend nestje. :)

Ik maak trouwens om de dag het blok schoon en ik doe er zaagsel in (Aubiose). Nu ze al zo groot zijn maakt het niet veel uit en kunnen houtsnippers wel maar een volgende keer zou ik zachter materiaal nemen. Is beter voor de eitjes en de donsjes. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

ziralioness

Bedankt voor de tip, volgende keer gaat er zaagsel of houtvezel in. Ik wil geen ongelukken!  ;)

Ik ben ook trots. De drie van Nina & Wuppie mogen straks naar een goed tehuis... Bontje en Parel mogen hier dan de leegte komen opvullen die Cinna en Sparky hebben achtergelaten. Sparky was een bontgeparelde primrose, dus de geboorte van Bontje is voor mij heel speciaal... Cinna was een cinnamongeparelde witmasker. Nu heb ik een geparelde terug. :)

Je zou haast in reincarnatie geloven...

Ik ben superblij me ze!  :D

ziralioness

Nu is het beter te zien... Hier de hele club (ahw!)...

En onze Bontje die dus stiekem een bonte parel is! ;)