29 maart 2024, 03:20:40

dag 2 mijn jonge valkje

Gestart door porcupine, 17 juni 2007, 14:49:52

« vorige - volgende »

porcupine

Dag 2 vanmorgen eerst vroeg wakker gemaakt door mijn 2 schatten van dochters.Want ze hadden natuurlijk iets gemaakt op school.Ook hadden ze ontbijt voor me gemaakt.Moet je nagaan 2 meisjes van 5 en 6 jaar oud.lief toch??

Oke ik was gelijk wakker.Het eerste wat ik dacht was "hoe zou het met Pablo gaan" (pablo is de naam van mijn valkje)..

Ik ging naar beneden en ik zei " goedemorgen Pablo" en als reactie floot ie.Natuurlijk wilde die gelijk uit de kooi nou dat hebben we maar gedaan.Om half tien gingen we naar buurvrouw.Ik heb een oud buurvrouwtje van 82 jaar en daar ga ik zondag`s altijd heen om koffie.Ik had mijn valkje meegenomen en buurvrouw vond dat natuurlijk schitterend.Ook mijn buurvrouw heeft m`n valkjje op haar vinger gehad.

Je kunt merken dat ie nu al steeds beter went hij is al iets brutaler en durft al veel meer dan gisteren.En ooh wat ben ik er wijs mee.Morgen moet ik werken,maar gelukkig komt mijn moeder om te kijken hoe het gaat.Ik vind het best zielig om hem alleen te moeten laten.Ik denk dat ik met de tijd een vriendje voor hem ga halen.Maar dat zien we wel eerst genieten van dit alleraardigste beestje....


Groetjes Michel
------------------------------------------------------------
Pablo


Anke

Hoi Michel,
Leuk om te lezen hoe het verder gaat.
Het is alleen wel de bedoeling dat je dagboekje allemaal in 1 topic staat ;D
Je zet je nieuwe verhaaltje dus gewoon onder het verhaaltje van dag 1 ;)
Ik blijf je dagboekje zeker volgen!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes