Riny is gestopt als moderator

Gestart door Peter, 16 juni 2007, 11:53:58

« vorige - volgende »

*Esther*

Heej Riny,

Ik had het elders ook al neer gezet maar ik schrijf het hier nog maals.

Bedankt voor inzet als modje, ik vind dat je een heldere en verfrissende kijk op zaken hebt. Die je op een directe maar mooie manier omschrijft.

Wat ik tussen de regels door lees is er achter de schermen het e.e.a. gebeurd. Jammer.

Het was vast geen makkelijk keus te stoppen met modereren.

Ik hoop dat het je plezier in je valkjes hobbie niet te veel beïnvloed!

Groetjes Esther

danoontje

ook ik weet dat er wat  wat gebeurd is in de moderatorhoek.
maar ze laat niks los om dat hier te beschermen.
daar heb ik waardering voor.
heel erg jammer.
ze zal hier ook niks meer plaatsen.
:'( missen we ook de mooie foto's
ze komt enkel als gast.
en ook dat wil ze laten varen.
riny kom op meiss.
ik vind het zo jammer allemaal.
knuff anietje

Monky

We vinden het denk ik allemaal jammer dat Riny zich heeft teruggetrokken...
Er is duidelijk iets gebeurd wat haar tot deze beslissing heeft gezet. Ik denk dat ze heel duidelijk weet dat we haar missen, vooral haar goed advies. Maar ik denk wel dat we haar de tijd moeten gunnen om er even van bij te komen en de dingen die gebeurd zijn een plekje te kunnen geven.
Misschien dat ze dan weer de draad van goed advies geven weer op zal pakken... daar hoef je ten slotte geen moderator voor te zijn, toch?

Riny, neem rustig de tijd om alles een plekje te geven. En vooral... geniet van je valkjes! Dat is het belangrijkste. En ik hoop zoals iedereen hier, dat je op gegeven moment weer plezier zult vinden in dit forum.

Liefs,
Monique

Peter

Hoi Monique,

Je hoeft om een goede moderator zijn niet tig berichten te posten, modereren is meer het beheren van de berichten. Het is altijd goed als iemand veel online is en goede adviezen geeft, maar dat deel staat geheel los van modereren.

Groetjes,
Peter

Monky

Dat bedoel ik maar  :D

Groetjes,
Monky

marianca.

hallo allemaal,

Laten we nu gewoon allemaal aan Riny een liefdevol berichtje schrijven hier en niet boos worden en proberen uit te vinden wat er is gebeurd,daar is Riny niks mee geholpen.
We vinden haar allemaal een Top mensje met altijd goede raad en veel respect voor iedereen en vooral veel geduld en liefde voor de dieren.
Zoals Riny bestaat er maar eentje hier op het Forum en dat is dat.
Riny haar besluit zal echt terecht zijn en daar moeten we vrde mee hebben.Zorg gewoon allemaal ervoor dat het Forum blijft bestaan op de manier dat Riny het graag ziet en wie weet komt Riny na een lange tijd van rust in haar zieltje wel terug :-*.
Gun haar nu die rust.

Riny,veeel liefsssssssssss :-* :-* :-*

marianca

*Esther*

marga

hoi esther
ja dat dacht ik ook
groetjes marga

Caroline

Citaat van: marianca. op 18 juni 2007, 12:57:55
hallo allemaal,

Laten we nu gewoon allemaal aan Riny een liefdevol berichtje schrijven hier en niet boos worden en proberen uit te vinden wat er is gebeurd,daar is Riny niks mee geholpen.
We vinden haar allemaal een Top mensje met altijd goede raad en veel respect voor iedereen en vooral veel geduld en liefde voor de dieren.
Zoals Riny bestaat er maar eentje hier op het Forum en dat is dat.
Riny haar besluit zal echt terecht zijn en daar moeten we vrde mee hebben.Zorg gewoon allemaal ervoor dat het Forum blijft bestaan op de manier dat Riny het graag ziet en wie weet komt Riny na een lange tijd van rust in haar zieltje wel terug :-*.
Gun haar nu die rust.

Riny,veeel liefsssssssssss :-* :-* :-*

marianca

Volgens mij is er niemand boos hoor en worden er hier alleen maar liefdevolle berichtjes geplaatst.

Toch??

Als dit tenminste niet meer liefdevol is dan weet ik ook niet meer hoe we moeten schrijven.  ???
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

marianca.

Hallo allemaal,

er is hier eens ruzie geweest door verkeerd te lezen en het gebeurt nu weer..het verkeerd lezen.
Ik heb niet gezegd dat we boos op Riny zijn..staat nergens.Ik bedoel ermee dat we moeten zorgen dat er niet uitgepluist gaat worden wat er gebeurd is en dan opmerkingen naar de persoon of personen wordt geplaats.Dan gaat het ten koste van dit Forum wat niet mag gebeuren.

Probeer toch eens aleer jullie reageren GOEd te lezen.

lieve groetjes
marianca

Oja,laat ons nu niet in discussie gaan SVP.

Agnes

18 juni 2007, 18:13:44 #25 Last Edit: 18 juni 2007, 20:39:07 by Agnes
Hoi Riny,

Ik vond het al zo stil rond jou.
Nu lees ik pas dat je gestopt bent.

Jammer voor ons.

Voor jou en allen die je dierbaar zijn al het goede gewenst! :-*

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Peggy

18 juni 2007, 20:32:09 #26 Last Edit: 21 juni 2007, 19:52:38 by Peggy
Hoi allemaal,
Ik geloof niet dat het de oorzaak is vh stoppen van Riny maar wij hebben helaas wel een meningsverschil met Riny gehad.
Het één en ander was toen ook te lezen in mijn dagboek. Ik had een berichtje geplaatst in mijn dagboek over hoe het ging met Bo ( Neeltje ) en Dirk en ik had er toen in gezet ( zonder verdere vervelende bedoelingen ) dat Bo en Dirk nog niet zoveel van ons wilde hebben en dat ze steeds maar weer wegvlogen. Ik bedoelde er niks aanvallends of negatiefs mee en dat heb ik riny ook meerdere malen gemaild. Ik ben vanaf dag 1 uiterst tevreden over mijn valkjes en dat de valkjes nog moesten wennen,  dat snap ik zelfs!  Ik wilde in de verste verte hier niemand mee beledigen en/of beschuldigen.
het was simpelweg één vd mededelingen in mijn dagboekje.
Helaas werd dit berichtje erg verkeerd opgevat en dat vond ik wel erg jammer.Het was geen goede reclame werd me verteld.. Ik heb Riny meerdere malen gemaild over hoe blij ik iedere keer was met de foto's,adviezen en hoe gezellig ik het vond bij haar en Jan toen ik Bo en Dirk kwam ophalen op hemelvaartsdag. Het was toen ook een hele leuke fijne dag...mijn kids vonden het fantastisch daar...Riny heeft me vele tips gegeven over hoe ik het beste speelgoed kon maken voor de valkjes etc etc en daar ben ik haar nu nog heel dankbaar voor.  Daarom snapte ik echt niet hoe het toch kwam dat mijn berichtje zo aanvallend werd opgevat want ik sprak iedere keer zo postief over Riny en alle valkjes.
Door dit alles kregen we de andere twee valkjes ook niet meer en ja dat vonden we natuurlijk erg jammer. We hebben zelfs nog telefonisch 1x contact opgenomen met Riny maar dat verliep ook niet zo positief.
Ik kijk er nu een beetje raar op terug want eigenlijk is er wat dat betreft niet veel gebeurd...één van mijn berichtjes is super verkeerd opgevat.  Om heel eerlijk te zijn ben ik natuurlijk wel gepikeerd over hoe het gelopen is maar ik heb dat gewoonweg achter me gelaten.  Ik blijf er nog steeds bij; ik ben erg tevreden over mijn valkjes en ik denk ook dat Riny hier zeker gemist zal worden want ze gaf zeer goede bruikbare tips en heeft vele leden vooruit geholpen. Daarom vind ik het jammer dat ze helemaal stopt. Ik geloof ook dat er waarschijnlijk veel meer aan de hand is en daar hebben we ook niets mee te maken. Ik hoop,ondanks alles,natuurlijk wel dat het goed gaat met Riny. Misschien is het gewoon ook beter dat ze even afstand neemt en aan haarzelf denkt. Riny; ik wens je het allerbeste toe,dat meen ik serieus.

Ook dit bericht bedoel ik absoluut niet verkeerd of aanvallend. Misschien verschaft het enige duidelijkheid meer niet.

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

•=Bonnie=•

Ik snap de ophef niet zo goed eerlijk gezegd, Riny is geen modje meer, nou en?

Was haar eigen keuze stond in de mededeling en zij blijft verder wel op het forum, staat in hetzelfde bericht. Dan veranderd er toch feitelijk niets?

Peggy

Dat komt wrsl toch omdat er sterk de indruk wordt gewekt,dat Riny ontzettend boos en gekwetst is en mensen willen dan graag weten hoe de vork in de steel zit.
Maar eigenlijk heb je helemaal gelijk!  mijn meningsverschil met riny heb ik enkele weken geleden al achter me gelaten.
Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

*Esther*

Citaat van: marianca. op 18 juni 2007, 12:57:55
hallo allemaal,

Laten we nu gewoon allemaal aan Riny een liefdevol berichtje schrijven hier en niet boos worden ........

marianca

??