23 april 2024, 18:06:58

Pebbles .....:( Punkie

Gestart door Irene, 14 september 2003, 18:45:51

« vorige - volgende »

Irene

 ;D :D :D wat een leuke verrassing, al die kerstgroeten.
kom ik weer een beetje laat achter, maar goed; iedereen bedankt en allemaal ook de beste wensen voor 2006!

Oud en nieuw hebben we thuis gevierd, daar het dit jaar waarschijnlijk de laatste keer hier is; hopelijk kunnen we de volgende jaarwisseling in ons nieuwe huis doorbrengen.

De valkjes waren iet wat onrustig, vooral door de harde klappers, maar ik ben regelmatig even naar binnen geweest om te zien hoe het met ze ging! Alleen de volgende ochtend heel vroeg gingen er nog 2 hele harde knallen en daar stuiterden ze wel van door de kooi, maar gelukkig was dat snel voorbij.

Nog even weer een update vanuit de kooi ;D; gijs heeft weer 3 eitjes !!!! ::) ik weet niet of valkjes ook goede voornemens kunnen hebben, maar k hoop dan dat die van gijs wat minder eitjes leggen zal zijn! ;D ;D
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Sanna

Poeh poeh! Jij was diep weggezakt zeg :P. Ik heb je weer even omhoog getakeld hoor ;D. Hoe is het met het beestenspul?

;) Groetjes, Sanna

Irene

 ;D ;D ;D heej da's lief dat ik weer ff opgehaald wordt!!
Het gaat prima met het beestenzooitje. wil binnenkort weer ff wat foto's maken. Ben zelf nu toch voorlopig veel thuis door nekprobleempjes.  ;D Het enige voordeel daarvan is het uitslapen en dat mn valkjes lekker veel aandacht krijgen. ::) alleen kooi schoonmaken gaat een beetje moeizaam, maar dat moet nu toch echt weer eens gebeuren. straks bellen ze nog de dierenbescherming ::) ;D
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Petra en Cheeky

Ha Irene!

Vervelend zeg, nekproblemen? Beetje RSI-achtig, of valt dat nog mee?

De dierenbescherming bellen???!!! Bij jou??!!! Nou, dan moet er nog wel wat meer gebeuren hoor! Maarreh... de valkjes zullen vast blij zijn met een hele schone kooi! Binnen no time issie weer volgepoept, hihihih, ondankbaar werk!

Beterschap!

Peet

Irene

heej petra,
wat gezellig om weer wat van je lezen in mn dagboekje.

geen rsi in mn nek, maar spit :o, wist eerst niet dat je dat ook in je nek kon krijgen,, maar ja hoor, na er morgen al 5 weken last van te hebben begin ik het nu te geloven ;D. vervolgens ben ik door de bedrijfsarts even arbeidsongeschikt verklaard, ook heel apart gevoel, met de mededeling dat ik mezelf erop moest instellen dat het misschien wel 3 maanden gaat duren, dan valt het altijd weer mee :o ;D

enneh.. van die dierenbescherming :-[ nee het is echt heel ernstig gesteld met de kooi hoor. ze lijken je het eerste uur idd zo dankbaar te zijn, maar vervolgens.... :censuur

groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Irene

Zo hier weer eens een berichtje MET foto's ;D ;D ;D ;D Poseren in ruil voor een schone kooi, nou das toch een mooie deal of niet dan?

Hier komen ze, met begeleidende woorrden, alhoewel dat niet altijd nodig is ;D. Eerst een paar solo's en dan een aantal duo's. Trio's lukt op een of andere manier nooit; gijs zit vaak uit de buurt van Jip en Janneke ;D....


Gijs, net na het openzetten van haar verenkleedje  ;D


Ik noem gijs altijd mn engeltje, omdat ze wittig is, maar nu deze foto net bewogen is, heeft ze ook een engelgloedje om zich heen ;D ::) of zie ik dat dan weer alleen?


Pebbles in een arrogante, neerbuigende bui ;D ;D ;D


Hier heeft ze ook iets valsigs over zich heen, "zal ik gijs opzij happen of niet?" Lekker wijffie


Punk ziet iets angstigs,...... een vlieg ofzo ;D ;D ;D lekker ding



De gekooide leeuw himself nogmaals ;D ;D


Jip en Janneke, Knabbel en Babbel, Sipje en Sopje, oftewel... Punkie en Pebbles.. op een van de meest gezellige plekjes in huis; richting de muur


Broer en zus nog een keer



:o :o Een wonder... Gijs en Pebbles samen op de foto, een poging tot Olympisch goud, tijdens synchroon poetsen? ;D


groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Irene

Ik heb trouwens ook leuke filmpjes van Punk, met zn zangkunsten en tegenwoordig nieuwe klimkunsten ::) ;D. Hij hangt graag ondersteboven aan de bovenkant van de kooi, ??? snappen jullie me nog?

Maar ik weet ff niet hoe ik een filmpje hier kan plaatsen.
Iemand een goed idee? ik hoor het graag.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Christine


*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Irene

 Hoi Christine, ??? heb me aangemeld, maar hoe nu verder.....? groertjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Sanna

Heej Ireen!

Dan moet je nu op het tabje 'Upload' klikken, dan voer je een titel in en daaronder een korte beschrijving van het filmpje en een paar trefwoorden, je selecteerd in de hokjes eronder 'Pets & Animals' en dan klik je op 'Continue'. Nu kun je met 'Bladeren' je fimpje selecteren, selecteer 'public' en dan kun je op 'Upload Video' klikken. Klaar is Ireen ;D. Het duurt wel even voor die geupload is hoor... ::)

Groetjes, Sanna

Sanna

O ja, en in het scherm dat je daarna krijgt kun je de url van je video selecteren en die kopieer je dan in je dagboek!

Irene

 ;D hmmm, ben volgens mij al bijna zover dat ik dus iets kan plaatsen, nog ffies geduld. Thanxs voor de uitleg. Binnenkort verwacht..................... Punkie de acrobaat  en het vervolg, Punkie de casanova
;D

groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


• SH0RTY •

Citaat van: Irene op 15 februari 2006, 20:32:06
Punk ziet iets angstigs,...... een vlieg ofzo ;D ;D ;D lekker ding



Hahahah Irene, geweldig!
Ook de arrogante foto is errug leuk :D

En jij bent niet de enige die een engeltje ziet hoor!

Liefs,
Roxanne



Sanna

Whahaha, wij zijn zeeeeer benieuwd ;D ;D ;D

Irene

maak me nu niet zenuwachtig :-[ :-[ :-[ ;D ;D

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes