23 april 2024, 21:40:20

Chico

Gestart door sweetfuzzy, 14 juni 2007, 16:09:19

« vorige - volgende »

sweetfuzzy

Vandaag met chico naar een vogelopvangcentrum geweest en hem aan die man laten zien. Hij zei meteen dat hij geen dierenarts was maar al 35 jaar vogels had en er wel veel verstand van had. Hij zei meteen dat chico een darmprobleem had. Hij heeft een middeltje meegegeven dat zou kunnen helpen. Helpt dat niet dan moeten we zelf beslissen wat we ermee doen. Of de dierenarts een andere antibiotica kuur laten geven of laten inslapen. We hebben besloten om eerst de kuur te geven. Daarna zien we wel weer verder.
Groetjes van Sweetfuzzy en de valkenbende

Wilma1

Hoi WAT is Chico en waar heeft hij last van ??? Ik heb voor onze Coco (halsbandje) van de week een middel gekregen voor maag/darmkanaal en de man zegt daar vele vogels mee te hebben geholpen, die zelfs bijna dood waren gegaan.

Het "maakt" het maag/darmkanaal schoon wat vanzelf even niet goed functioneert OF door de weinig grit eten en andere zaken, bacteriƫn ztten.

Sterkte..
;) Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

sweetfuzzy

Chico is een grasparkiet. Het spul lijkt wel te helpen want naar mijn idee word de bult al wat minder dik. Het is een in water oplosbaar poeder van bogena
Groetjes van Sweetfuzzy en de valkenbende

Wilma1

Dat van mij is van BEAPHAR - GEZASEPT heet het...ik hoop dat jouw Chico snel beter wordt en anders kun je dr. Feld bellen, telefonisch kan die ook vaak goed advies geven.
;) Wilma



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3