28 maart 2024, 17:27:35

Wat heeft Yuna??!!!

Gestart door *Amanda*, 9 juni 2007, 14:39:39

« vorige - volgende »

*Amanda*

Ik weet niet of het nou bij ziek/gewond moest of hier maar ik zou graag snel een antwoord terug willen.

We keken net bij Punky en Yuna en wouden ze eruit halen. Merk ik dat Yuna haast niet reageert. Ze is wat onstabiel en ik wil graag weten wat het zou zijn. Ik voel ook ineens haar borstbeen terwijl ze de hele week al goed op gewicht is en nu 88 gram woog. Ze is wel iets afgevallen maar 88 is toch nog steeds goed? Kan ze last hebben van de warmte? We hebben haar gelijk even laten douchen maar ze bleef gewoon erg rustig zitten en doet verder niets. Wat zou het kunnen zijn? Anders ga ik gelijk vanmiddag nog naar de DA want ik wil geen risico's nemen.

Groetjes Amanda

Anja

Hoi Amanda,

Wat sneu zeg. Ik zou niet weten wat het is. Het gewicht is op zich goed maar hoeveel is ze afgevallen.
Als je het niet vertrouwd zou ik contact met een DA opnemen. Beter een keer voor niks dan dat het te laat is.

Veel sterkte.

Groetjes Anja

*Amanda*

Bedankt voor je snelle berichtje!
Ze woog donderdag nog 92 gram. Gisteren heb ik haar niet kunnen wegen want ik moest naar een feestje.

Ze is nu alweer een tijdje onder de douche vandaan maar ze reageert nog steeds haast niet.

Gelukkig heeft Punky nergens last van. Maar ik ga denk ik toch even de DA bellen want als ze echt ziek is en niet last van de warmte heeft dan ben ik haar straks kwijt.

Groetjes Amanda

Anja

Hoi Amanda,

Dat zou ik ook doen hoor de DA bellen. Laat je ons wel iets weten?

Groetjes Anja

*Amanda*

Hey Anja,

Ik heb even gebeld. We moeten even zorgen dat ze in een wat koelere ruimte zit en haar even wat met rust laten. Als het vanavond nadat het wat koeler is nog steeds niet veranderd is, dan moeten we haar weer bellen. Maar ze had niet het gevoel dat het echt van de warmte zou zijn. Dus nu moeten we even afwachten. Ik denk dat ik haar straks voor de zekerheid nog weer even laat douchen. Ik vertrouw het maar niks. Want zoiets heb ik ook nog nooit met Punky meegemaakt.

Groetjes Amanda

Ps. Als meer mensen iets weten dan hoor ik het graag.

Anja

Hoi Amanda,

nou ik zal voor je duimen dat het van de warmte is en dat Yuna nu snel weer opknapt.

Groetjes Anja

*Amanda*

Dank je wel!  :) ik hoop het ook  :'(



*Amanda*

Ze lag net de hele tijd op de bank en ze stond niet meer. We hebben haar wat lauw water in haar bekje gegoten en staat nu wel weer even op haar pootjes. Mijn vriend is nu gelijk even druivensuiker en kamille thee aan het halen. Dat is wel goed toch of niet?

Groetjes Amanda

Mara

Hoi Amanda

De druivensuiker is goed, maar de kamille thee weet ik niet zeker.

Sterkte.

Mara

*Amanda*

Hey allemaal,

Ik heb haar druivensuiker toegedient en we zijn nu bezig om haar rond een kwartier even wat drinken te geven. Waar ik haar vandaan heb zeggen dat het misschien wel uitdroging is.

Ze begint nu wat meer te reageren en ze vloog net ineens weg. Natuurlijk veel te zwak en ze viel. Ik moet haar nu even goed in de gaten houden maar het lijkt iets effect te hebben. Ben nu gelukkig wat rustiger want ik was net echt heel erg bang.

Groetjes Amanda

Anja

Hoi Amanda,

Ik zou ze druivensuiker geven en meteen de DA terug bellen en niet tot vanavond wachten.

O je hebt al een bericht geplaatst terwijl ik dit berichtje wilde plaatsen. Als je het niet vertrouwd de DA bellen en niet wachten.
Uitdroging wil dus zeggen dat ze niet meer dronk dan. Is dat je opgevallen? Volgens mij droogt een vogel niet zomaar uit.

Groetjes anja

Mara

Hoi Amanda

Dat ze zo sterk is afgevallen komt niet alleen van uitdroging. Tenminste, als het al uitdroging is. Wat je zeker niet moet laten doen is Yuna laten vliegen. Vooral omdat ze zo zwak is, is het niet goed dat ze vliegt. Heb je haar in de kooi? daar kan ze tot rust komen.

Succes ermee

Mara

*Amanda*

Ik heb haar net weer gewogen en ze weegt 90 gram. Dus maar 2 gram afgevallen. Ik wou haar niet laten vliegen maar ik keek heel even een andere kant op en daar ging ze. Ze zitten nu in een kleinere kooi beneden en ze blijft wel op het stokje zitten. Punky zit bezorgd en lief naast haar.

Groetjes Amanda

*Amanda*

Hallo allemaal,

We hebben de hele middag afgewacht en vinden toch niet dat ze genoeg vooruit is gegaan. We hebben de DA weer gebeld en moeten nu even wachten tot ze ons terug belt voor een eventuele afspraak. Toch vond ik dat ze me weinig informatie gaf. Normaal is dat een hele goeie DA hoor. We komen er al heel lang. Ze wist ook niet precies wat er gebeurd was en wat er kan zijn. Ik weet het toch ook niet, ik bel niet voor niks een DA voor antwoord. Ik heb gewoon liever dat ze Yuna even nakijkt en ik wat zekerheid heb. Maar ja ik hou jullie op de hoogte. Ben benieuwd wat ze zegt.

Groetjes Amanda

*Amanda*

We zijn net terug van de DA. Ze heeft een infectie bij/aan haar buikje. Het voelde niet goed. Ze heeft een vitamine injectie gekregen en antibiotica. We kunnen net op tijd zijn maar het kan ook al wel te laat zijn  :'( ik hoop dat het aanslaat. We moeten haar elke dag even antibiotica toedienen. Nu is het maar even afwachten  :(

Groetjes Amanda