jonge valkparkiet ademt raar en krijgt geen eten

Gestart door leoni, 10 juni 2007, 18:12:44

« vorige - volgende »

leoni

heei,

ik heb hem niet overnieuw geupload maar die van gistere doet het nu pas hier is hij:
http://www.youtube.com/watch?v=_0W2UTIGnuE

het ademen is niet altijd zo heel moeizaam hetlijkt wel of het steeds minder word.

groetjes leoni

Rianne

Het ziet er heel vreemd uit in ieder geval :-\
Tinco heeft het ook wel eens gedaan maar niet zo erg als op het filmpje. Ik heb Feld toen gebelt en die zei dat hij naar valse lucht hapte omdat ie honger had. Hij moest toen meer voeding krijgen.

trienke

Mijn grijsje deed dit ook wel toen ie klein was, en nu soms ook nog wel eens.

Groetjes trienke

Lin

ach dat kleintje ziet er niet goed uit. Erg klein en mager. Maar waarschijnlijk is er iets met de afsluiting van de "luchtklep" met handopfok is dit erg gevaarlijk want als de luchtklep niet afsluit komt de pap in de longen en stikt ie. Kan je niks in de bek vinden wat er niet hoort?


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

leoni

12 juni 2007, 15:41:23 #19 Last Edit: 12 juni 2007, 17:37:18 by leoni
heei,

nee alles is goed heb alle sal nagekeken en vergleken met een paar normale jongen.
maar hij doet het nu bijna helemaal niet meer alleen als hij een erg lege krob heeft wel maar veder gaat het nu heel goed ik voer nu bij en hij heeft er eigelijk niet veel last meer van. het bijvoeren gaat ook geel goed ze eten gelukkig goed en worden ook wel goed gevoert. hoop dat ze blijven leven.
gisteren ook alle blokken allmeaal schoongemaakt en ondsmet en de voliere helemaal schoongemaakt.
maar het is echt ook alleen mar in dat nest in het andere nest niet.

groetjes leoni