19 april 2024, 15:05:16

De witte

Gestart door Tjelsie, 7 juni 2007, 21:33:03

« vorige - volgende »

Tjelsie

Hallo iedereen,
Bij ons is er onlangs een witte zwerfkat aangekomen.
In het begin was hij heel bang maar nu is het al beter.
Ik vind dat we hem moeten castreren maar hij is nog tamelijk wild en hij krabt hard als je hem gewoon vastpakt(niet als je hem aan zijn nekvel pakt)
mijn vraag is nu moet ik hem naar de dierenarts brengen om hem te laten onderzoeken en castreren of moet ik wachten tot hij nog tammer is?
En wie heeft er nog wat ideetjes voor een naam voor een witte kat met grijze vlekken?
alvast bedankt voor u reactie

eefje nieuwenburg

tips over namen heb ik niet maar als je hem wilt houden(met het risico dat weer weggaat enz) dan zou ik hem per direct laten castreren,hoe langer hij zo rond loopt hoe meer nageslacht hij veroorzaakt en er zitten al zoveel katten in het asiel.
Na het helpen zal hij waarschijnlijk ook wat rustiger worden en dan word ie misschien wel makkelijker in de omgang ook.

groetjes eefje

Tjelsie

Dankje voor je advies, ik wil hem ook zo vlug mogelijk laten castreren maar gaat de dierenarts geen moeite hebben met zo'n kat of zou hij die iets kalmerend kunnen geven want hij heeft mij eens gekrabd omdat ik hem ergens af wilde halen en het waren diepe krassen ???