update van Rocko alias Rody en zus Tika

Gestart door es, 21 maart 2005, 20:11:30

« vorige - volgende »

es

21 maart 2005, 20:11:30 Last Edit: 21 maart 2005, 21:21:37 by Es
Ik heb Rocko hellaas weg moeten doen en ze (of hij) zit sinds een maand bij haar zus.
Hier een paar foto's van de 2 boefjes bij elkaar.
Ze halen het slechts bij elkaar naar boven,maar ook goede dingen, vermaken zich uitstekend met mekaar. :-* :-* :-*
Ik zie ze regelmatig want hun baasje is een goeie vriendin van mij. 8)
Tika loopt de hele dag fluitende geluiden te maken en zegt haar naam en nog wat dingen die we nog niet hebben ontcijferd.  ::) ::);D ;D ;D ;D ??? ???
Rody (voorheen Rocko dus) zegt geen fluit. :D :D :D :D

Tara

Hoi Esther,

wat een mooierds zijn het zeg, jammer wel dat je'm moest wegdoen, in elk geval ziet het ernaar uit dat ie heel goed zit, het is natuurlijk ook veel fijner als ze bij een kennis zitten dan dat je ze nooit meer ziet he..

Groetjes, Tara

es

:o :o :o :o :o :o :o :o :o
Wist niet dat ik zo veel reacties zou krijgen.
hihihihihih ;D ;D ;D ;D ;D ;D

bobbie

Hoi Esther,

Kom het net pas tegen.

Wat een leeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuukkkkkkkkkkkkkeeeeee
foto's zeg. Echt wel. Die met die rieten stoel joh, dat die nog heel is.

Je kan zien dat je ex-bird het prima naar zijn zin heeft. Het is toch de lichtste he?
Je hebt er heel goed aan gedaan Es. Goede zet. 8)

Hier een beetje bijhouden toch hoe een en ander verloopt met hem/haar? Graag hoor, ben toch benieuwd.

Ennneeeee............. Hans kom ik ook niet elke dag tegen dus dan moet ik het van deze site hebben. ;)

Groetjes, Nel :)

es

oké, ik hou je op de hoogte. ;)
en ja, Rody is de lichtste van het stel. :-* :-* :-* :-*
en nee, de stoel(en) zijn niet heel, de achterkant is redelijk
kapot. :o :o :o :o
Maaaar dat weet Hans niet, en dat willen we graag zo houden. ;D ;D ;D ;) ;) ;)

bobbie

:-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X

BEGREPEN

:-X :-X :-X :-X :-X :-X :-X

es

;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
           :-*  DANK JE  :-*
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Lin

Hoi Es,

Jammer dat je er een heb moeten weg doen. Gelukkig kan je je valkje nog wel zien als je wil. En zijn het echte slopers? Of alleen voor de foto?

Groeten  Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

es

Hoi Lin,

Het zijn ras echte slopers die 2 bij elkaar, als de een begint gaat de ander verder. ::) ::) ::) ::) ::)
Alles gaat eraan, planten ( speciaal voor hun) , stoelen, lampen, noem maar op.  :o :o :o
Het is een lekker stel.
Ben nu bezig voor een jong grasparkietje, het is wel iets anders dan valkjes maar voor ons gezin enzo komt het nu beter uit. ;)
Maar dat is een lang verhaal. ;)

Lin

Ohohoh wat een slopers. Leuk een grasparkiet, ik wil er ook een maar mag geen dieren meer. En als je de grasparkiet heb dan snel fotos plaatsen! ;D (eigenlijk altijd fotos plaatsen van je vogels)

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

es

22 maart 2005, 19:34:45 #10 Last Edit: 11 april 2006, 07:42:40 by *Marianne*
Hoi Lin,

Tuurlijk, als ik hem heb dan show ik hem gelijk, alleen moet ie nog geboren worden, dus het kan nog een ietsiepietsie duren voor ik foto's heb. ;)
Even geduld nog ;D ;D ;D

Dit verhaal is gesloten.
Wil je hem weer open hebben, neem dan contact op.
Groetjes Marianne