29 april 2024, 14:25:43

de van geest groep

Gestart door gerda73, 13 april 2007, 16:36:55

« vorige - volgende »

Anke

Ja leuk foto's ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

gerda73

Hoi

Nou hier is ze dan onze Abby.
Als het meezit en ze eet goed zelfstandig mag ze over twee à drie weken weg bij haar pa en ma.


Ze lijkt wel een beetje gifgroen maar ja de camera stelt zichzelf in en ik heb hem net en weet nog niet helemaal hoe hij werkt ??? :D.

Mijn oom was ook dolblij met zijn valkje en heeft hem Flipje genoemd.
Trijntje zijn valk was ook blij met weer een vriendje dus dat komt ook helemaal goed.

Groeten gerda73

Anke

Hallo,
Wat een mooi beestje jullie Abby.
Wat zit ze daar gezellig bij je :)
Gifgroen, leuk zo'n nieuwe mutatie :P ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

gerda73

Hoi

Ja ze lijkt idd gifgroen in werkelijkheid is ze felgeel hoor ;D.
Ze is sinds gisteren bij ons thuis en het gaat goed,we moeten alleen nog leren opstappen maar dat leert ze ook snel genoeg ze heeft 3 andere valkjes als voorbeeld.

Toen we gisteren thuiskwamen ontsnapte ze maar we konden haar vrij vlug pakken en ze werd gelijk rustig toen ik ze vast had.
Ik ga zo weer met haar oefenen zodat ze straks met de rest rond kan vliegen.

Groeten Gerda

gerda73

hallo

Zo weer een paar dagen verder en Abby stapt al redelijk op.
Soms zit ze naar je hand te kijken op een manier van en wat moet ik hier nu weer mee ??? maar ze begint de reflex al aardig door te krijgen.
Ook vliegt ze gewoon mee met de andere valkjes en heeft een goede leermeester aan McGee die laat haar op zijn manier alles zien als ik tegen Abby zeg kom opstappen doet hij het wel even voor en zit haar dan aan te kijken met een blik in zijn oogjes van kom op je kunt het ;D.

Ik weet niet heolang het duurt voor ik weer iets laat horen maar ik word vandaag aan mijn hand geopereerd en weet niet hoe dat verloopt.
Ik hoop dat het meevalt maar je weet maar nooit.
Zodra het kan meld ik me weer.
Groeten Gerda

Anke

Hoi Gerda,
fijn dat het zo goed gaat met Abby en dat ze  meedoet met de groep.
Sterkte met de handoperatie. Hopelijk valt het mee!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes