Kuifje, Kenji en Pietje's avonturen...Een verhaaltje voor Kuifje.

Gestart door Sally, 5 juni 2007, 18:33:16

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Sally,

Het geluidje dat kuifje met z'n snavel maakt wil zeggen dat hij het naar de zin heeft. Knarsesnavelen noem ik het altijd.
Dat is een goed teken hoor.
Of je je valkje uit de kooi moet laten tja dat kan jij beter beslissen dan ik dat kan ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Sally

Hallo,

Nja, ik heb zijn deurtje wel open gezet maar hij is gewoon aan het eten. Hij probeert nog niet eens uit zijn kotje te komen. Ik denk da ik hem zelf uit zijn kotje moet nemen als ik hem echt los wil bij mij. Uit zijn eigen doet hij dit nog niet...
Nu ben ik gerust dat dit een goed teken is. :)

groetjes sally

Anja


en is Kuifje gisteren nog uit de kooi geweest?

Groetjes Anja

Sally

ja kuifje is ng losgeweest. ik heb em toch ng uit zijn kooitje gehaalt. ma ie begon wel weer rond te vliegen da ie ni wist waar ie was. ma kheb em ng kunnen kalmeren. en vandaag is ie ook weer losgeweest. :)

kzal er is een filmpje van maken als ie weer los is :)

groetjes

Anja


O ja leuk een filmpje.
Ben benieuwd.

Groetjes Anja

Sally


Anja


Sally

Hier is het filmpje dan :).
Tis wel ni zo goed gelukt maar ik ben nogmaar ne beginneling he :)


Mara

Hoi Sally

Het filmpje is wel heel erg kort...ik ziet niets....? Of ligt dat soms aan mij?

Mara

Anja

Hoi Sally,

Ik zie niks op het filmpje  :) ;) ;)

Anja

Sally

Hoe niet?
Zie je bovenin rechts ook dat prentje staan van dat filmpje? Dan moet je daar eens op klikken...

Sally


Anja

Hoi Sally,

die doet het wel. Ze heeft idd een kei mooie kuif zeg. Kusjes geven kan ze ook al zag ik. De rits dat vinden ze ook leuk hè.

Groetjes Anja

Sally

Hallo,

Hehe jah maar ik ben altijd bang dat ie in mijn lip ofzo gaat bijten. Maar dit heeft ie nog niet gedaan :). kan jij al uitmaken of het een mannentje of een vrouwtje is? Of ziet ge da pas na dat ze in de rui zijn geweest?
Ja de rits vindt ie het einde. daar kan ie lang mee bezig zijn :).

groetjes

Anja


Is Kuifje een cinnamon gepareld. Als ze de parels behoudt na de rui dan is het een vrouwtje. Verdwijnen langzaam de parels dan is het een mannetje. Dit kan wel enkele ruiperiodes duren hoor.
Een mannetje fluit en vertoond machogedrag. Met de vleugeltjes wijdt lopen en met zijn snavel op dingen tikken.

Groetjes Anja