2 mei 2025, 15:30:18

opaline lutino geelwang!

Gestart door remco1976, 4 juni 2007, 08:52:47

« vorige - volgende »

remco1976

4 juni 2007, 08:52:47 Last Edit: 4 juni 2007, 15:35:23 by remco1976
hallo allemaal.

ik heb nieuwe koppels gekocht,ben benieuwt wat jullie ervan vinden.

wildkleur split opaline lutino geelwang x opaline lutino geelwang
wildkleur split bronze fallow en kans cinnamon geelwang x pale fallow geelwang kans split bronze fallow
wildkleur split bronze fallow en/of cinnamon geelwang x opaline cinnamon bont geelwang 
opaline bont witmasker split cinnamon x cinnamon bont witmasker (getekend koppel)

gr.remco

mar

hallo remco
bovenste koppel lutinogepareld geelwang echt schitterend de rest ook natuurlijk ik hoop zelf ook eens een lutino geelwang te kunnen kopen of kweken

groetjes mar

Lin

uit noord holland vandaan?

Leuke koppels!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Valerie

Zien er weer beeldschoon uit! Waar haal jij ze toch telkens?
veel plezier ermee!

remco1976

hoi,

lin,
komen inderdaad uit noordholland weg.

valerie,
ik kijk veel op marktplaats daar vondt ik ze.

mar,

ik ben er ook heeeel blij mee,was al een tijdje opzoek.je komt er vanzelf wel 1 tegen.

gr.remco

*Esther*

Komt die lut.-g.w.  bij Nanda weg?

remco1976

hoi esther,

die vogel komt bij nanda weg ja,

gr.remco

*Esther*

hahaha,
Dan was ik eigenlijk eerst, maar omdat ik er eerst over nadacht ivm de prijs ;) was ik dus te laat toen ik besloot het wel te doen. ;D
Wel leuk dat er nu meerdere mensen zijn met deze mutatie.
Kunnen we ze mooi onverwant verder kweken.

gr Esther

remco1976

hoi esther,

zo is dat,mischien dat er nu eens wat meer van deze mutatie in de omloop.en wat die wat betaalbaarder.met dit koppel is nog niet gebroed dit jaar.dus.....ga ik mijn best doen om er wat leuks uit tehalen.dan heb je net naast het net gevist,maar goed je hebt er ook al 1 dus.

gr.remco

Ludo

Ik heb verschillende jongen allemaal verlegd onder pleegouders van een bronzefallow split lutinoopalinegeelwang x geelwanglutinoopalinebronzefallow

De jongen zijn van verschillende leeftijd aangezien de ouders doordat de eieren weggenomen worden weer snel zijn gaan leggen, maar van eentje kan ik al zien dat het ook een geelwanglutinoopalinebronzefallow is. Een andere is een opalinebronzefallow, als dat een man is is die ook split voor geelwanglutinoopaline, de andere zijn nog te klein.
Nu nog op stok zien te krijgen ;-)

Ludo

Ludo
Voorzitter
Internationale Werkgroep Valkparkieten
www.werkgroepvalkparkieten.tk