16 april 2024, 21:06:50

Is dit teveel?

Gestart door oeter, 26 mei 2007, 22:13:13

« vorige - volgende »

oeter

Kan ergens 2Rosella's rubino & wildkleur krijgen
2halsbanden
10valkparkieten

totaalprijs 250 euro

Inge88

Dit lijkt me eerder goedkoop.

oeter

Ik begin me het toch af te vragen

Tel maar even 10*10 valkpark. is 100 euro
Dan twee groen halsbanden (koppel) vind je ook al aan 35euro.

Dan 2 Rosella's rubino& wildkleur weet ik niet wat hier prijs voor is per koppel
Hulp?
Zou ik het doen of niet?

Saar

Ik zou het alleen doen als je alles apart kan zetten en niet bij elkaar in 1 voliere doet.
Groetjes Saar

oeter

Ja mss wel.
Maar ga het toch niet doen , al die valkparkieten hebben wss wormen moet je die nog gaan ontwormen etc..

Saar

Citaat van: oeter op 27 mei 2007, 12:10:48
Ja mss wel.
Maar ga het toch niet doen , al die valkparkieten hebben wss wormen moet je die nog gaan ontwormen etc..


Ja maar dat hoor je zowiezo 2 keer per jaar te doen ::)
Heel veel mensen doen het voor en na het kweekseizoen
Groetjes Saar

Inger m

Hoi,
De prijs hangt niet af van het aantal vogels.

Veel belangrijker is dat het goede en gezonde vogels zijn. Als ze mogelijk wormen hebben, begin er dan niet aan. Het geeft al aan dat het niet helemaal goed zit en je weet niet welke schade dit heeft gegeven.

Daarnaast speelt de leeftijd van de vogels een rol en of het (broedrijpe) koppels zijn of losse vogels. Zijn het bv. (onverwante) bewezen kweekkoppels, dan heeft dit een meerwaarde.

Tenslotte speelt ook de mutatie een rol. Er wordt immers meer gevraagd voor een cinnamon geparelde witmasker dan voor een wildkleur of lutino.

Al met al een reden om heel kritisch te zijn. Persoonlijk vind ik het niet echt goedkoop (vanuitgaande standaard mutaties).

gr Inger

Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.