11 mei 2025, 01:08:20

Rare Vlekken voor de volière

Gestart door Jel, 26 mei 2007, 12:03:09

« vorige - volgende »

Jel

ik vond van morgen rond de kooi en aan de kooi zelf deze rare vlekken ik hoop dat iemand me kan zeggen wat het is?

Dit is op de tegels voor de volière:

Dit is op de Volière zelf:

ik hoop datiemand weet wat dit voor een vlekken zijn.
Groetjes van: Crocky (R.I.P. 14-04-2008), Zilver, Ayo (R.I.P. 07-09-2010), Spyke, Ivana (R.I.P. 15-09-2011)

Sanna

Is er niet een van je valkjes aan de diaree??

Groetjes, Sanna

Jel

dat weet ik niet maar ik houd het in de gaten.
Groetjes van: Crocky (R.I.P. 14-04-2008), Zilver, Ayo (R.I.P. 07-09-2010), Spyke, Ivana (R.I.P. 15-09-2011)

Sanna

Als het diaree is, moet je ook op de bodem van de kooi zulke flatsen zien. En als dat zo is moet je het echt in de gaten houden, dit is wel heel erg dun. Zijn ze een koppeltje? Kan het zijn dat je pop broeds is? Want in dat geval laat zij dan ook hele grote flatsen vallen en meestal stinken die.

Groetjes, Sanna

wim roskam

beste lezer , ik denk dat er een reiger over is komen vliegen, die een poepje heeft laten vallen , het ziet er het zelfde uit , naar mijn mening , groeten wim roskam .

Sanna

Hmmm... reiger, daar was ik nog niet opgekomen ;D ;D. Het ziet er inderdaad wel hetzelfde uit ;).

Jel

Ja het is een koppeltje en ze hebben eitjes dus kan het daar aan liggen?

Sanna

O ja zeker, dat kan Jelke. Als valkjes op het nest zitten (in het nestblok) poepen ze niet. Dat houden ze dan allemaal op. Wanneer ze dan even van het nest af gaan om te eten enzo, ontlasten ze zich ook meteen. Het duurt heel eventjes, maar dan komt me er een drol uit waar je u tegen zegt!! Toen mijn pop op eieren zat liep ik altijd de eerste paar minuten dat ze even losvloog met een flink stuk keukenpapier achter haar aan om die drol op te vangen zodra ze hem lanceerde ;D. Gelukkig stonken die van haar helemaal niet, maar ik heb wel eens verhalen gehoord van anderen die bijna over hun nek gingen van de lucht :-X. Maar ik moet wel zeggen dat ze bij jou lekker naar buiten aan het mikken zijn zeg. Liggen er ook niet zulke plakaten op de bodem van de voliere?

Groetjes, Sanna

Jel

ja eentje maar gelukkig ik weet wat het is  :D
en ze stinken idd enorm  :-X

Sanna

Jel

dat ze stinken is helemaal niet zo leuk ;)