5 mei 2025, 01:47:46

Me valkje aan de diarree

Gestart door spitfire, 26 mei 2007, 21:09:45

« vorige - volgende »

spitfire

heb ik helemaal niet op gelet,hij staad idd al hier op, kvind het een goeie,ik heb nog geen telefoontje gehad dat is een goed teken,morgen vroeg even opbellen en kijken hoe het met hem gaat

Sanna

Hoi Spitfire,

Ik ben zo bij voor je dat je nu een veel beter gevoel over de dierenarts hebt dan waar je eerder naar toe bent geweest. Waarschijnlijk had die helemaal niet zoveel verstand van vogels en heeft maar gewoon antibiotica gegeven omdat hij het zelf ook niet meer wist. Ze zullen hier echt wel goed op je Kiko letten hoor. En als ze vinden dat hij echt te veel afvalt, dan krijgt hij sonde-voeding en daar zal hij ook wel veel van opknappen. Gelukkig dat ze daar vandaag tijd voor je gemaakt hebben ;). Ga jij nu maar lekker bijslapen en dan hoop ik dat Kiko gauw weer bij je thuis woont.

Groetjes, Sanna

spitfire

Zonnevoeding geven heb ik in het verleden ook al eens 2 maanden lang moeten doen bij een valk,maar hij at nog zelf daarom, mja ik heb iedergeval net de da gebeld, en de spuitjes sloegen aan, hij was niet meer zo eeuwig zwak en heeft gegeten en gedronken, en hij zat gewoon op het stokje vanmorgen, hij slaapt nog wel veel, maar wat wil je hij heeft nu alle energie nodig.

Nu is het doel om hem de darmflora op gang te helpen,
de da zei dat het een paar dagen afwachten is.
En ze houden hem ook goed in de gaten met het mest hoeveel hij produceert, dat het niet teveel en niet te weinig is.
Het was iedergeval een goed teken zei die,maar over een paar dagen weten we meer zei die.

Was net al blij toen ik het hoorde,van de week krijgt die weer een prikje er bij, ik heb ook gezegt tegen hem het mag kosten wat het kost.
ook al moet ik bij wijze van spreken me tv verkopen, ik heb hem nu al 9 jaar, en ik wil hem nog een paar jaar aan me zijde,maar het is iedergeval een sterke vogel en een doorzetter.

Ik zal van de week bericht geven als ik meer weet, en mensen nog bedankt voor de vele tips en de beterschap die julie gewens hebben, groetjes spitfire

Riny

Hoy Spitfire
kiko mag zich gelukkig prijzen met een baasje zoals jij.
Zo'n lief baasje als jij bent, wens ik ieder huisdier toe.
Hopelijk gaat het de komende dagen steeds een beetje beter met Kiko.
Hij is nu op een plek waar ze hem het allerbeste kunnen helpen, om gezond te worden.
Jou wens ik sterkte met het afwachten wanneer hij weer naar huis kan.
Groetjes Riny

spitfire

scheeld dat ik nog geen vaste lasten heb dus kan ik het vergoeden, ze zouden eigelijk een vogel ziekenfonds moeten hebben,
Maar ik heb ook alles voor ze over, tis net een kindje van mij,
En het is ook zo een rare, hij is vetje tam,maar komt er een andere in de buurd heeft die geen de kans op een nieuwe piercing gat :o en als iemand te snel na me toe komt gaat hij die persoon op de hoofd aanvallen haha,

Maar ik denk persoonlijk dat het wel beter met hem word, de da gaf ook niet het gevoel dat hij het niet halen zou, ik ben iedergeval al blij dat de spuit aansloeg

Sanna

Hoi Spitfire,

Zo, wat een goed nieuws op de vroege morgen ;). Gelukkig heeft Kikootje al wat meer energie. Ze zullen daar goed voor je 'kindje' zorgen hoor. Ik hoop voor je dat hij gauw weer naar huis mag.

Groetjes, Sanna

spitfire

Ze zouden me direct opbellen zou het slechter met hem gaan, en nog geen telefoon gehad ;D morgen ga ik denk ik even op ziekenbezoek en kijken hoe hij in het ziekenkooitje zit,
ik geloof de docter wel dat het beter gaat,maar wil hem tog ff zien ook al is het 50 min rijden voor een kort bezoekje :P
Me kiko kennende zal die mooi door de kooi rond springe van vreugde :o

me dank nog maal aan iedereen, ik hou jullie op de hoogte

Riny

Hoy Spitfire
Geen nieuws is goed nieuws.
En geloof maar dat die doktoren eerlijk zijn tegen je.
Wij duimen dat jij morgen een vrolijke Kiko ziet , die zich al een heel stuk beter voelt.
Groetjes Riny

margreet

hallo Spitfire,

Wat fijn dat het beter gaat met Kiko, ik duim me tRiny mee op een goede afloop.

groetjes Margreet

spitfire

Heb zo net gebeld, ik wou eigelijk langs de da gaan ma aangezien ik gen vervoer heb helaas heb ik maar gebeld,
Ze zeiden laten we eerlijk zijn hij is nog steeds erg ziek, maar er is een hele verbetering sins hij bij ons in geleverd is, we doen egt alles er aan, spuitjes krijgt die druppeles in de krop alles,
maar zoals het er nu uit ziet gat het de goeie kant op, alleen moest hij nog een paar dagen daar blijven bij zijn nieuwe vriendjes zei die hehe, hij was iedergeval wel met de andere vogels aan communiseren die ook in een ziekenkooi zaten.

Zolang het de goeie kant maar uit gaat ben ik blij,maar het belangrijkste is dat die weer wat aankomt en dat de ontlasting weer normaal word, en daar krijgt die genoeg preperaten voor.

Sanna

We duimen gewoon weer verder...

Groetjes, Sanna

spitfire

spitfire

Na een heel gedoe vandaag eerst heel de dag op politie bureau gezete voor nisk kwam ik eindelijk thuis belde ik de da op was me lieve kiko plots overleden vanochtent al :'( me lieve kiko :'( pas 9 jaartjes , ik wou geen sextie doen omdat ik hem dan ni terug kon krijgen, me andere valk die nog over is die  is helemaal gezond en weegt ook trotse 110 gram en ziet er niet ziek uit maar voor de zekerheid laat ik ze wel controleren ook al heeft ze een paar weken geen contact gehad met me kiko, zucht tis allemaal niet meer eerlijk :'(

Lin

politiebureau?

wat verdrietig voor je dat Kiko er niet meer is. Als je er wat over wilt schrijven kan dat bij het onderdeel Memoriam.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Sanna

Ach nee toch.... wat erg nou toch :'(. Heel veel sterkt ermee. We hadden allemaal gehoopt dat hij het wel zou halen. Je hebt in ieder geval alles voor hem gedaan. Ik leef met je mee. Sterkte.

Sanna