23 april 2024, 09:39:39

Volière uitbouwen?

Gestart door Mandy, 13 juni 2003, 00:49:03

« vorige - volgende »

Speedy

Wat is dat voor mooi landje bij jou aan de achterkant?? Ziet er gezellig uit.

Groetjes,
   Trudie

Mandy

Ja leuk hé, dat is een hertenweilandje en dat is ook de reden waarom we onze schutting laag hebben gehouden, kunnen we lekker van het uitzicht genieten! :P

Het is alleen iets minder als er wel eens kinderen door de brandgang heen fietsen e.d. want die gaan dan vaak de tuin in gapen naar de vogels enzo. Daarom heb ik nu ook op alle deurtjes van de volière sloten gedaan, want je weet maar nooit... :o
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Speedy

O wat leuk, joh...dan woon je zeker geweldig daar.
Ja kinderen die aan spullen zitten en zo, bah altijd lastig.
En om het dan dicht te gooien voor je privacy, ja ook jammer dan voor je uitzicht inderdaad.
Ja ik dacht al een hertje te zien, vandaar, maar wist het niet zeker.
Gaaf hoor.
Is het niet druk in de zomer? allemaal mensen die er naartoe gaan? of is het prive terrein?

Groetjes,
   Trudie

Mandy

Het is gelukkig privé terrein en het is onze achter uitgang, dus veel mensen komen er niet. De gemeente had het liefst die grond erbij gekocht en er ook nieuwbouw huizen gezet, maar die eigenaar wil de grond houden, en daar zijn wij heel blij mee. ;D
Alleen is het vlgs mij nu paarseizoen, want die mannetjes gaan tekeer joh, het lijken wel harde boeren die ze laten, zelf 's nachts hoor je ze nog en de vrouwtjes liggen hard te kreunen! :D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Stijn dc

hello

tis een prachtig geheel geworden nu alles af is. wat een mooi weilandje hebben jullie achter jullie tuin. zou ik ook niet naar nederland verhuizen ::) :D :D

SDcD