26 april 2024, 01:53:15

Valkparkiet gekocht!

Gestart door wen, 10 september 2003, 15:04:01

« vorige - volgende »

Jaimy_en_Viggo

Hey wendy,

Dat een schoonheid!  :P echt een poepie..mooie grote, gele kuif..echt een lieverdtje..laat nog eens gauw horenhoe het er nu voor staat!

dikke  :-* Jaimy en haar zooitje!

wen

Wat leuk om jullie reacties te lezen!

Jonas is hier nu iets meer dan een week, en het gaat volgens mij best de goede kant op! Hij eet nu ook uit mijn handpalm (wel allemaal heel voorzichtig en ik moet een tijdje met mijn hand in de kooi zitten) en de hele dag is hij aan het fluiten, schitterend... hij eet heel goed en is gek op trosgierst, daar roept hij echt om!  :D :D :D

Ik heb nog een nieuw fototje gemaakt.... dus hierbij Jonas een week later!  ;D

Jullie horen van me!

groetjes van wendy

wen

oops , sorry...... hij is een beetje groot uitgevallen........... ::)

Jaimy_en_Viggo

18 september 2003, 22:10:55 #18 Last Edit: 18 september 2003, 22:12:36 by Jaimy_en_Viggo
hey Wen!

Ow mijn god!!  :o Kijk  dat kuifje en dat hoofdje!! wat gaaf!! de eenehelft geel en de andere kant grijs!!  :P wat super! echt gaaf om te zien!!! I'm in love!!  ;) heel veel plezier er mee en ik weet zeker dat jullie goede maatjes worden!

Dikke  :-* Jaimy en haar zootje!

Speedy

Wat een kanjer is het ....fiet vieuw))))))
Ja erg leuk die gele kuif, met recht zo een punk kapsel, hanekam....hahahaha hij is heel mooi hoor, en zeker een lieve uitstraling heeft ie....veel geluk ermee.

Groetjes,
   Trudie

Nes

Ja echt een supervalkje!  ;)
Zoeen heeft wed ik praktisch niemand, met een tweekleurige kuif! Echt heel leuk. Hij kijkt ook zo lekker stoer...

Groetjes Nes.

Natanella

Hoi Wen,
Volgens mij kan Jonas zo met je mee naar de disco! :D
Wat een prachtig felgekleurde kuif heeft ie zeg!
En hij kijjkt ook lekker ondeugend uit zijn oogjes!
Dat belooft nog wat...

Irene

Wat een schatje die Jonas en wat een mooie kuif!
Hoe gaat het nu?
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Kolkkie

Hoi Wen,

Wat een gave valk zeg. Vooral die 2 verschillende kleuren in de kuif en dat gele wat doorloopt op het kopje. En een hele leuke blik in de ogen.
Veel plezier en succ6 met Jonas.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

wen

Het gaat echt super goed! Hij durft nu op mijn hand te zitten en ook staat de kooi gewoon open, en soms komt hij al naar buiten. Vandaag heeft mijn zoontje hem ook gierst gegeven, dat vondt hij helemaal geweldig!

Groetjes van wendy

Speedy

O wat lief Wendy,

Heel mooi om te zien zo he, met kleintjes.
Geniet er maar van hoor....

Groetjes,
Trudie

Mandy

Hoi Wendy,

Je hebt een pracht valkje daarzo! ;D
Echt heel gaaf met die aparte kuif, dat is juist zo leuk bij bonte valken, ze zien er allemaal heel anders uit, daar bestaat bijna geen zelfde van.
Leuke foto ook met je zoontje. :P
Geniet er maar lekker van, zo te zien hebben jullie een maatje voor het leven erbij! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Suzanne

Nou, ruim een maand later weer eens een reactie, maar ik lees dit nu pas, maar ik wilde toch even kwijt dat ik vind dat je een super mooi valkje hebt!  Echt ontzettend leuk zo die 2 kleurige kuif, heb ik nog nooit gezien  ;D

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

VaLKPaRKieTJe

Hoi Wendy,

Wat een leuk valkje zeg, jeetje wat een mooi beestje.
Erg leuk om te lezen dat het zo goed met hem gaat, enne, veel tegen hem blijven praten he, veel aandacht geven en wie weet, komt er over een tijdje nog 1 bij. ;D
Veel plezier met Jonas!!

Groetjes, Mariette