28 april 2024, 18:14:28

Voel me zo'n MONSTER...

Gestart door ziralioness, 10 september 2003, 01:44:12

« vorige - volgende »

ziralioness

Gisteren gingen beide zonder mokken in 1 x de kooi in, Nina op de hand en Kiko op het stokje... Dan vinden ze zelf dat ze lang genoeg los zijn geweest en zijn ze uitgespeeld, en dan doen ze helemaal niet moeilijk meer. ;) Maar oh wee als ik hun ''spelletjes'' verstoor omdat ze de kooi weer in moeten!!

Persoonlijk zou ik nooit mijn valkjes 24 per dag loslaten, al is de kamer valkvriendelijk... je weet nooit wat ze uitspoken, en ze weten altijd wel íets te vinden wat WEL kwaad kan... bijvoorbeeld verf of behang bijten! Mijn valken mogen alleen los als ik er bij ben.

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Kolkkie

Hoi Zira,

Het gaat bij jouw de goede kant op. Maar als ze bezig zijn mag je ze niet storen he :D.
Je hebt gelijk wat dat 24 uur losblijven betreft. Coco bleef vroeger er eigenlijk altijd uit. 's Ochtends maakte hij mij wakker als in nog lag te slapen (bij het eerste licht, dus in de winter kon ik uitslapen :D). Alleen heeft hij de nare eigenschap om lekker onder mijn dekens te kruipen. Toen bij iemand het valkje dood ging omdat het valkje onder de dekens is gaan zitten, doe ik het niet meer. Dus nu zit hij ´s nachts lekker veilig op stok samen met zijn andere valkenvriendjes.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Paul

Hoi,
Het valkje wat ik het langste heb is Taco en die is er als enige dag en nacht uit.
Hij kruipt gelukkig niet onder de dekens, hij slaapt op de ventilator naast ons bed of aan het voeteneind van het bed op de houten rand dus dat kan weinig kwaad.
Echt aan rare dingen eet ie niet maar wel slopen van diverse dingen maar ja daar zien het valkjes voor he.
Hij komt wel in de ochtend op je bed zitten en probeert je wakker te maken omdat ie aandacht wil.

Groetjes, Paul