28 maart 2024, 20:03:10

T gaat er dus echt van komen

Gestart door Theo_Hoorn, 20 mei 2007, 22:57:48

« vorige - volgende »

Theo_Hoorn

 ::)

Eindelijk na lang aarzelen.
Heeft t enige tijd in beslag genomen om de keus te maken
om nu toch te gaan kweken!

Me Bonte man Macho is nu tammer dan dat ik uhm kocht.. hij fladdert soms nog wat in zn kooi , maar dan een stukje weg.. niet meer dat ie zn zelf pijn doet.. hij komt nu ook sinds een dag of 2 de kooi uit , as ik zn vrouwtje ( geparelde pop ) eruit haal..

en zodra die haar niet meer ziet.. roept ie hevig van he vrouwtje kom hier.. Echt lief

t broedblok heb ik sinds vandaag opgehangen , en ik hoop dat ik binnen een paar weken resultaat heb , na me gevoel heeft t popje meer intresse dan de man.. , Nu maar hopen dat ze uhm kan overtuigen.


Ik heb nog nooit eerder gekweekt en ben ook van plan de natuur volkomen zn werk te laten doen.

Pas met 3 a 4 weken haal ik de valkjes eruit.. ,om zn in de hand te nemen en ze te laten wennen ( natuurlijk maak ik wel regelmatig t broedblok schoon ) Om de valkjes tam te maken

T liefst zou ik ze dan allemaal houden en misschien hou ik er 1 of 2 ,
ik weet t nog niet.. ,

Ik ga ze in ieder geval niet allemaal houden dus ze komen gewoon op marktplaats te staan

en ik vraag er niet veel voor.

ik hoop dat ik hele aparte kleuren krijg.. ik hoop ook dat iemand me kan helpen schatten of zeker weten wat voor kleuren ik krijg as ze t gaan doen

mail me even as je er veel verstand van heb zodat ik de foto's kan mailen

spitgraag_hvj_simona@hotmail.com

nou dit was t weer voor nu..