19 april 2024, 15:14:14

De 4 Weespse valkjes

Gestart door Marjans, 13 mei 2007, 19:55:23

« vorige - volgende »

Marjans

Hoi iedereen zal me even voorstellen 
Ik ben Coco en woon met mijn 3 andere vriendjes zal ze even voorstellen mijn vrouwtje pippi, mijn grote vriend Jacco en zijn vrouwtje Queenie. samen beleven wij de leukste avonturen ;D mijn baasje wordt er soms een beetje gek van maar dat is ook ons doel :. Zoals laatst waren we lekker los en zaten echt overal aan de ketting ring eigenlijk alles wat glimt dus lekker ondeugend maar wel lief en we houden allemaal van lekker kroelen op z'n tijd ;D maar wij gaan nu weer lekker katte kwaad uithalen en vertellen daar over weer heel snel groetjes van Coco, pippi,Jacco en Queenie tot gauw

Marjans

   hoi dit ben ik met mijn pippi de andere komen nog

Marjans

  en dit ben ik met Jacco

Marjans


HOI EN ALS LAATSTE QUEENIE

DIT waren al mijn valken vriendjes en komen gauw alles vertellen groetjes van Coco Pippi Jacco en Queenie



heidi

Hallo Coco,Pipi,Jacco en Queenie,




Ik ben quickje en heb 3 vriendinnetjes,Silver,Jessie en Dolly.
Ik had ook nog een vriendje maar die is naar de voliere verhuist omdat hij naar iedereen beet.
In de voliere zitten nog 18 soortgenootjes.

Wij vinden het ook leuk om het vrouwtje grijze haren te bezorgen,wij zijn een echte valkenbende.
Als je tips nodig heb ivm kattekwaad laat het me dan maar weten.

Quickje

Marjans

Hoi iedereen  nou nou wat we nu weer beleefd hebben van de week kwam vrouwtje van een etentje thuis  en wij zijn zo geschrokken van het fiets lampje van haar fiets dat was niet zo leuk ik en Queenie waren zo geschrokken dat we gewond waren aan de vleugels ik een wondje maar niet zo erg als Queenie zij had bloed aan beide vleugels maar dat is nu weer ok wat een beetje schrik kan doen :o. Maar ondertussen halen we weer de meeste kattekwaad weeruit ;D zoals niet meer terug willen in de kooi het is ook veel te leuk om lekker los te zijn en aan alles te  zitten zoals aardbeien en een lekker stukje appel dat pikken we gewoon  van vrouwtjes bord ;D en dat soort dingen en gordijnen vinden we ook erg interesant vooral de kwastjes die er aan hangen lekker aan trekken dus vrouwtje wordt er weleen s een beetje gek van zo nu ga ik weer Groetjes van Coco Pippi Jacco en Queenie

Marjans

hoi op deze foto staat echt Queenie de vorige foto was fout want dat zijn Jacco en Coco

Marjans

hallo hier coco wat we nu weer beleefd hebben ha aha vrouwtje werd er een beetje zenuwachtig van we hebben iets nieuws ontdekt de vogeltjes buiten met name de musjes die zijn erg leuk om naar te fluiten en sjansen ;D ze wist even niet of we nu valkjes waren of mussen zo goed deden Jacco en ik de musjes na merels zijn ook favoriet  en kraaien daar moeten we niks van weten enge beesten dus dan gaan we lekker zitten schreeuwen tot ze weg zijn en vrouwtje doof :P .
Verder heb ik niets te melden Groetjes van Coco Pippi, Jacco en Queenie