Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

Peggy

Yes Gelukt!!  Jij weet ook alles hè Caroline  :D  Dank je wel.

En bedankt voor de stoere foto van Reem  8)  Hij/zij zit daar toch maar mooi op een stok. Kei goed!

***************************************

Effe over de auto;

Vanmorgen dus de auto weggebracht en ze zouden in de loop vd dag even bellen over hoe en wat..als ze hem na hadden gekeken zouden ze me bellen,op mijn mobiel die ik de hele dag braaf bij me had.
Om 17.30uur nog niets gehoord dus heb ik zelf gebeld.  De auto was om 18.00uur klaar.  Klinkt positief. Maartje de auto op laten halen ( buuf heeft haar effe daarheen gebracht ) .Maart vraagt of het gelukt is en krijgt als antwoord;  we hebben de vliegwielsensor vervangen,  95% zeker dat dat het probleem is..is meestal bij een Kangoo. Dus keurig de rekening betaalt van 132,93 eurootjes..thuis aangekomen...de auto nogmaals proberen te starten en ja je raadt het al;  hij doet het nog steeds niet...hij hapert hetzelfde als vanmorgen...in de garage zeiden ze ook nog;  als het dit niet is dan moeten we dat andere ding vervangen dus maw heb ik nu voor niks 132 euro betaald  ??? >:(  Kan toch niet. En natuurlijk is nu de garage dicht tot maandag..daar zit je dan..132 euro lichter en de auto nog steeds niet gemaakt..Kunnen ze toch niet maken.

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Jeetje .... ja dat kunnen ze zeker niet maken.  :-\

Hopelijk regelen ze het maandag allemaal op een nette manier.

Tot die tijd loop jij je op te vreten.  >:(

:censuur

Houdoeeeeeeeh!!!!  ;)

PS. graag gedaan maar dat weet je wel.  :P
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

nee zo hoort het niet peggy. ze moeten die kosten gewoon verrekenen hoor met de reparatie die nog komen gaat. op je strepen staan( maar dat zijn ze ook wettelijk verplicht)
wel balen hoor, omdat je nu ook midden in het weekend zit.

gave foto hoor van remy!! :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Hoi Peggy,

Ook ik kom weer eens even in je boekje gluren, ben zelf ook een tijdje niet zo actief geweest, vooral toen het zulk lekker weer was die paar weken  ;)

Je volière is echt prachtig geworden en fijn dat er geen paniek meer is geweest nu de grote kooi in de volière staat. Je hebt werkelijk schitterende valkjes, en ook het speelgoed ziet er heel erg gezellig uit, ze zullen vast ontzettend genieten denk ik  :D

De foto's spreken voor zich en zijn echt ontzettend leuk, lief en mooi. Hihi, ik had al zo'n vermoeden dat je een optie op Remy hebt genomen, ... het is een heerlijk ventje  :-*  :-*

Nog één weekje en dan is het bij jullie vakantie, hopelijk ook weer lekkerder weer, dan kan je lekker buiten van de valkjes en de kinderen genieten  :D

Liefs, Karin

*Petra*

Hey Peg,

I'm back !!
Leuke plannen, fijn dat Maart het ok leuk vindt  :D.

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline

Hoe ging het vandaag met jullie kanjer??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Marian

Hoi Peggy :D

En...hoe heeft Melle het vandaag gedaan met proefzwemmen?

Nou, nou, geen stijl hoor hoe dat met je auto is gegaan >:(
Zoals Kim al zegt, niet pikken hoor, op je strepen blijven staan!! (wel lastig hoor :-\)

Peggy, ik heb genoten van je prachtige foto's :D
Dus ook een gave handtekening ;D
Zoals je al zegt, zo met die zon erbij, kun je zulke mooie foto's maken. Elke keer wanneer ik je volière zie, vind ik hem weer prachtig!!
Jammer van Belle, geplukt kopje, ik hoop dat het werkt nu je ze s' nachts niet in de binnen-kooi doet...

Uiteraard kies jij/ jullie de namen voor de valkjes die misschien gaan komen....blijft persoonlijk hè :D
Wat een koppie, die Remy :-*


Groetjes, Marian

Anke

Hoi Peggy,
Ik kom hier ook weer eens binnevallen :)
Mooie foto's heb je gemaakt!
Ik heb je volgens mij nog niet gezegd dat ik het heeeeel leuk vind dat Remy bij je komt wonen ;D

Tja en de naam...... Je weet dat het valkje in eerse instantie een tijdelijke naam krijgt. Dus als jij een naam hebt die je graag wil gebruiken.... dan doe je dat toch gewoon :)
Succes met de auto!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

hoi peggy,

hoe gaat het? vandaag terug met de auto?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Peggy

Hoi Kim,

ja ik ga zo weer terug naar de garage..heb ze zojuist gebeld.  Ben benieuwd!

En onze Melle heeft het gisteren echt kei goed gedaan tijdens het proefzwemmen. Hij hoefde niks over te doen en zijn badjuf zei dat ie het gehaald had,  aldus Melle  :D Als we vandaag of morgen niet gebeld worden dan heeft hij zeker A !!
Maare ik denk echt dat ie het gehaald heeft hoor dussssssssssss ik ben supertrots op hem..ik was al trots maar nu nog meer  ;D

Ik ga gauw de fiets achterin gooien en dan weer naar de garage..ben benieuwd of en hoe ze het op gaan lossen.

Tot straks weer  ;)
Dan reageer ik even op iedereen  :D

Liefs peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Goed zo, Melle!!!  :-*

Succes met de auto.   :)

Groetjesssssss  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

Hoi hoi,

nog even gauw tussendoor..moet zo melle ophalen,  hem naar oma brengen en dan naar t werk ( word opgehaald door collega )..heb een cursus Fysieke Belasting.

Auto staat weer bij de garage..ze waren erg vriendelijk en ze nemen de oude sensor gewoon terug en ze lossen het netjes op dus wrsl niks aan de hand  ;D  Ze bellen me straks effe op maar ik heb er alle vertrouwen in.

Nu ga ik gauw rennen  :P

Houwdoe...mss tot straks

Liefs peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

☺ Pita ☺

14 juli 2009, 08:51:42 #1707 Last Edit: 14 juli 2009, 09:52:02 by ♣ Pita ♣
Oow ben weer lekker laat :S
Gelukkig valt de auto mee meis.
Enne zwemdiploma A ? da's natuurlijk super stoer he!!
Alles verders goed met de valkjes? zijn ze al gewend aan hun nieuwe huis? :D
Groetjes Petra.

Kimm

fijn dat het opgelost wordt. ik had ook niet anders verwacht ;)

alles goed verder met de valkjes?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Peggy, fijn dat Melle het zo goed heeft gedaan tijdens het proefzwemmen. Natuurlijk ben je supertrots he, fijn dat het zo goed gaat met de valkjes. Hoi is het met Belle haar geplukt koppie? Hopelijk is het niet te erg! Grtjs Ann