Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Peggy,

Fijn dat je het op deze manier hebt opgelost.
Het scheeld in ieder geval alweer de helft ;)
Je hebt het heel goed geregeld zo.

Anke

Hoi Jeanine,
Kijk toch weer de helft minder schade betalen... dat heb je goed gedaan :)
Ik vind het trouwens toch vreemd dat tegenwoordig alle bumpers van de auto's worden meegespoten.... Een bumper is toch om te bumpen.... Dan komt er een kras op en kost het meteen 300 euro om het te laten bijspuiten :o
Geef mij maar de goeie ouwe tijd toen er gewoon rubber op je bumper zat ;D

Hoe is het verder met je valkjes?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Peggy,

Nou dat is in ieder geval heel mooi gedaan van je !! Ik krijg nu dus ook sterk twijfels of het jouw schuld wel was ! Maar dat getouwtrek met die verzekeringen is inderdaad ook niks en zo heb je het in ieder geval mooi opgelost enuhhh slim gedaan  ;)

Verder alles goed met de valkjes en de kinderen !?

Groetjes Karin

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Goed geregeld hoor. Dat kan jij wel ;) ;) ;)

Dierenfreackske

Hoi Peggy ...alles goed met je en de valkjes !
Gelukkig heb je het goed kunnen regelen van je auto he !
Grtjs Ann

*Manon*

Hoi Peggy,

Wat een goed nieuws zeg... het is zo vervelend dat er iets voorvalt en je hebt er geen gerust gevoel over hé..
Nu kun je weer rustig ademhalen en zul je het gevoel hebben dat het goed is zo.

Super meid!! ;D ;D

Groetjes Manon

Peggy

Hoi allemaal,

Ik had al zo mijn vermoedens...gisterenavond laat zat Bo met der pootje af en toe aan der kontje te krabben en ze zat anders dan anders en jawel hoor,  vanmorgen zag ik hun eerste eitje  ;D...het lag natuurlijk in een hoekje op de bodem vd kooi;  koud.  Ze zijn er wel steeds mee bezig en oh wee als de anderen in de buurt komen vh eitje....Bo ging er niet opzitten maar verdedigd het eitje wel...ik heb,samen met ons mam, beslist om Bo&Dirkje toch even apart te zetten...in het kooitje v Joep.  Ik heb een doosje in de kooi gezet en daar het eitje in gelegd en ze zijn er zo mee bezig ( Bo& Dirk )...is het beter om zaagsel te gaan halen want nu zitten er houtsnippers in...alle tips zijn welkom hè  ;D  Het poepertje v Bo is wel wat rood en opgezet;  is dat normaal na het leggen ve ei ?
Ik wil de natuur eigenlijk zijn gang laten gaan...dus wat kan ik het beste doen nu ?

Ik schrok er wel van hoor.  ;D ;D

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

*Petra*

Hoi Peggy,

Wat een leuke verrassing  ;D !!
Ik heb je al gemaild, maar toch even feliciteren hier  ;)!

Suces,
Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anke

Hoi Peggy,
Wat gaaf een eitje!!!
Leg maar wat houtmot op de bodem van het doosje. Dan ligt het eitje lekker zacht :)
Hi hi ik kan me voorstellen dat je wel even schrok!
Ik ben benieuwd hoe dit verder gaat!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Peggy

ja ik vind het wel leuk om te zien hoor,dat geridder in het doosje...wat is houtmot Anke?  ik zal zo eens even naar de jumper gaan ..net gooide ze het eitje door al het geridder uit het doosje en er zitten al enkele deukjes in...ze weten er nog geen raad mee...
gr peggy

Anke

Hoi Peggy,
Dat spul dat je onder in de konijnen kooi legt ;D
Groetjes Anke

Caroline

Zaagsel.  ;)

En natuurlijk gefeliciteerd!!!!  :D

Knufje voor Joepke.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Wahaha jaaaaa dat woord zocht ik ;D
Thnx Caroline ;D
Groetjes Anke

Peggy

aha zaagsel  :P ::)

niet te geloven maar ze hebben net alweer gewipwapt!!  :o

ik ga zo even zaagsel halen...maar ze broeden helemaal niet hoor...af en toe zitten ze in het doosje..te trubbelen met de houtsnippers...het eitje is ook door en door koud...toch heb ik ooit bij Wilma gelezen dat het ook kan lukken...broeden in een doosje...ik heb nog geen blok en geen ruime kooi voor hun dus het moet maar even zo...ze zijn ook pas 10 mnd oud....ben wel benieuwd hoor hoe het gaat lopen...vind dit eigenlijk al leuk...dat gewinkel in het doosje.

mss winkelen ze zo omdat het eitje niet blijft liggen in de houtsnippers of is dat onzin ?

ik ga even sam ophalen bij de scouting en dan rijd ik even langs de dierenwinkel voor wat zaagsel...

dank je wel voor jullie berichtjes hè..

gr Peggy