Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

*Manon*

Hoi Peggy,

Wat een geweldige update van hoe het was vanmorgen.
ik was er niet bij... woon 2.5 uur bij Caroline vandaan, maar hoe jij het beschrijft, lijkt het net of ik er ook bij was..... Super!
Dank je voor het kroeltje aan Tibeau Tinco. Je bent een schat :-*

Groetjes Manon

Peggy

Dat vind ik heel fijn om te horen manon enne graag gedaan natuurlijk  :-*

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

*Yvon

Hoi hoi

Ik kan het me helemaal voorstellen dat je vanmorgen genoten hebt bij Caroline.  ;)
Ik had die ervaring vorige week.  :P  ;D
Het zijn mooie,heerlijke kroelkippies.  :-*
Nog een weekje van een afstandje genieten dus.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Petra*

Hoi Peggy,

Vindt jij het wachten nu niet NOG moeilijker?
Dat heb ik wel  :-\, maar ben toch blij dat we ze gezien hebben hoor!
Maar nu weten we wat we missen, toch  ;)?

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Peggy

Hai Petra,
natuurlijk zou ik Joep graag al bij ons gehad willen hebben maar op zich kan ik ook prima wachten omdat ik gewoon weet dat hij nu nog het beste op zijn plekske zit bij Caroline maar ik snap wel helemaal wat je bedoelt hoor. Ik ga vd week onze nikkie zijn kooi vd zolder afhalen, en maak deze effe goed schoon en dan maak ik de kooi extra gezellig voor ons joepke..Ik houd hem dus eerst effe apart.ook om eerst eens goed in de gaten te houden dat ie goed eet en poept maar ook om hem eerst goed te laten wennen aan ons.  Ik wil hem graag tam houden.
Maar ik moet zeggen dat het hier best goed gaat met het tammer mk van mijn 4 tal.  Bo laat zich ook zomaar ineens af en toe kroelen,  nu ook door mij en ik heb zelfs vanmiddag pop kunnen kroelen.  Ze dacht dat ze door belle gekroeld werd maar toen belle wegliep bleef ze gewoon zitten en liet ze me gewoon kroelen...toen ging ze daarna wat naar achteren maar kwam weer terug om in mijn nagel zachtjes te pikken  :o  stoer wijffie hè ?  ;D
Dus best goed nieuws hè?

Ik zag vd week een boekje in de boekenwinkel en zag toen de titel;  woezel en Pip. Zo'n mooie namen ,vind ik, voor valkjes.  Dus eigenlijk zit ik eraan te denken om Pop ,  PIP te noemen en als ze dan ooit een manneke krijgt,dan noem ik hem woezel of andersom,  kan ook nog.  Wat vinden jullie ?

Gr Peggy

*Manon*

Helemaal leuk Peggy,
Toevallig heb ik dat boekje bij de bieb gehaald vandeweek, om voor te lezen aan Jael.
Het boekje is van Guusje Nederhorst hé!
Ik vind het ook echt leuke namen!!

Groetjes Manon

*Petra*

Hey Peggy,

Wat fijn dat jet toch zo goed vooruit gaat met het tam maken van je 4-tal!
Ik ben met Shadow hetzelfde van plan; haal ook een kooi van zolder, en houdt hem voorlopig lekker apart. Dan kan hij zich op ons richten, en wij op hem. We maken er de tamste valkjes van de wereld van  ;D!

Over poppetje; ik vind popje wel een heel mooie naam voor zo'n lief popje. Ik zou de namen in mijn achterhoofd houden voor evt, jonkies, maar goed, het is maar net wat je zelf wilt toch?

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

lynette

12 januari 2008, 22:41:12 #863 Last Edit: 12 januari 2008, 22:49:34 by LyNNy
hoi hoi

ik kom even in het boekje gluren  ;D spannend he ben benieuwd waneer we ze mogen gaan halen  ;D
en diégo wil ik ook tam houden en wat leuk dat je pop heb kunnen kroelen haha dat gebeurt hier ook wel eens dat een valkje denkt dat deze gekroeld word door zijn oof haar maatje maar dan ben ik het  ;D

en wachten is moeilijk he  ;D maar het is het wachten waard

Groetjes Lynette en me valkenbende

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Peggy

Hoi Manon,  dat wist ik niet dat Guusje dat boek had geschreven. Leuk!  Ik zal het vd week ook eens gaan lenen in de bieb. enne ik heb toch beslist dat pop gewoon pop blijft heten...we zijn het ook zo gewend nu.
Ik onthoud de namen gewoon voor evt jonkies.Goed idee petra  ;)
Ik vond ze gewoon zo grappig maar hier thuis vinden ze er alledrie geen fluit aan  ::)
Heb trouwens net Pop weer kunnen kroelen ( lees;  ik heb haar weer voor de gek gehouden want ze dacht weer dat het belle was )  ;D ;D  Terwijl ze gewoon ziet dat Belle weg trippelt.
Hoi Lynn,  volgens mij gaat het echt heel goed met Diego en Joep...mss kunnen we al een beetje aftellen  ;)
Leuk hè?

Gr Peggy

Wilma1

Hoi Peggy,
De dag van je leven gehad, begrijp ik en dat kan ik me heel goed voorstellen met zóveel moois bij Caroline  :D

De namen PIP en WOEZEL, zijn ook erg leuk voor je e.v. jonge valkjes....gaan we dit bij jou ook meebeleven ??? en zo ja, wie en wie mss ???

Je hebt een goed verslag geschreven in ieder geval, het geeft een beeld bij het woord  :D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Peggy,

Zo jij bent verwend zeg met zoveel foto's van Joep !! Ik weet zeker dat je dus heel erg aangenaam verrast zult zijn als je ze ziet  :D

Enuhhh nog even, dan mag je Joep dus lekker gaan halen !!!

Groetjes Karin

Dierenfreackske

Hoi Peggy....wat een schatje die Joep he !
Ik vind het heel gezellig daar bij jou en Caroline verwend je ook wel met de mooie foto's van Joep he ! Leuk dat je pop
heb mogen kroelen he ! Ik deed het ook gisteren effe met mijn valkje en toen hij zag dat ik het was ging hij vlug achteruit , hihi...hij zal het ooit wel toelaten hoor !Grtjs Ann

Peggy

Zo ik ben weer wat bijgeslapen...lag er gisteren al voor 20.00u in..voelde me zo beroerd,knallende hoofdpijn maar nu gaat het gelukkig al wat beter...zo genoeg geklaagd  ;)

Caroline;  bedankt hè voor de heeeeeeeeeeeele mooie foto's van onze Joep.  Hij is en blijft een stuk hoor!!
Ik moet trouwens nog een reismandje gaan kopen...ik gebruikte eerst een klein kooitje maar dat is stuk gegaan...
hè wat vervelend,  moet ik toch weer gaan shoppen  ;)

Hoi Wilma,  ja ik wil echt een keer een nestje...ik denk dat ik over een aantal mnd,  als Bo en Dirk echt ruim een jaar oud zijn,  dat is eigenlijk pas vd zomer dus  ::) ,  een blok in hun kooi ga plaatsen  en dan maar afwachten wat er gebeurd.  Maar ik wil het sowieso graag een keertje meemaken hoor en wie weet wel meer dan één keer. En onze nieuwe Joep wil ik graag koppelen aan Belle of Pop en mss dan ook ooit van hun een nestje..lijkt me heel leuk allemaal.

Hoi Karin,  ik ben zeker weer verwend ja met schitterende foto's van onze knapperd.

Hoi Ann,  ja Joep is idd een schat...tot nu toe vindt ie kroelen dus heerlijk dus dat moeten we blijven volhouden  ;D en met mijn andere schatjes gaat het eigenlijk best goed wb het kroelen enzo. Ben lang niet ontevreden iig  ;)

Gr Peggy