Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

natacha

Hallo Peggy,

Ik heb ook even de tijd genomen om jouw boekje bij te lezen. Wat een mooie fotos zeg, die valkjes van jouw hebben het echt goed. Ik vind die ring heel mooi.
Haha, een play station 2 kan ook tof zijn voor de mamas, wij hebben er 1 en soms als we een paar dagen vrij hebben dan kunnen wij daar ook mee spelen. Hahaha, zelfs singstars is hier in de trek met vriendinnen. Dat is altijd lachen geblazen ;D

Groetjes
Natacha

Caroline

Ben je nou nog je andere boekje niet begonnen??  ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hallo Peggy ...hoe is het daar met de valkjes ? Wat
een lieve beestjes zijn het toch stuk voor stuk he !!!
Grtjs Ann



Peggy

Aha Anja nu snap ik het helemaal...jij fluit ze natuurlijk de hele dag toe  ;D

Hoi Natacha;  ja de play station hier valt goed in de smaak en idd voor ons is het ook wel leuk,  vooral Maartje houdt er wel van.  Heb ook voor ons het Harry Potter spel gekocht  ;D
Dank je wel voor je complimentjes hoor. Foto's maken blijft ook zo leuk.

Hoi Ann;  het zijn idd 4 schatjes bij elkaar en het gaat heel goed met ze.  Heb vd week weer een aantal verse knotwilg takken in de kooi geplaatst en dat vinden ze toch wel helemaal het einde  ;D   ze vallen de twijgjes gewoon aan  :o ;D

Hoi Caroline;  zoals je al gezien hebt ben ik idd nog niet begonnen met een db over mijn gezinneke...helaas nog geen tijd gehad...maar het komt er wel.  Ben nu zo druk bezig met alles opruimen en schoonmaken hier zodat ik niet meer veel hoef te doen als de jongens vakantie hebben...en ja de kerst komt er aan en ik mag veel helpen op school ,  zo leuk.  Straks ga ik met de klas v Melle weer wandelen door de bossen;  heerlijk toch.

Ons mam belde me vanmorgen om 7.00u op en ik dacht al;  dat kan niet veel goeds zijn ;  was zo zielig...Sjakkie; haar kanarie pieteke lag dood op de bodem vd kooi en ze had er zo'n verdriet van en ze durfde hem niet op te pakken.  Ben met de jongens naar haar toe gegaan en heb sjakkie uit de kooi gepakt en in een doosje gedaan.Vanmiddag wordt ie begraven bij ons mam in der voortuin.  Was echt heel sneu voor ons mam en ja natuurlijk hielden de kids het ook even niet droog  :'( :'( :'(  Melle wilde sjakkie wel nog even aaien,  was zo liefff.

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Sanna

Ach Peggy, wat sneu nou toch voor je moeder. Ik kan me heel goed voorstellen wat een verdriet ze er van heeft. Lief dat jullie meteen gegaan zijn. Wens haar maar sterkte.

Groetjes, Sanna

Caroline

Oeps hopelijk is de grond niet te hard.  :-\

Sterkte.

PS. je mail beantwoord ik later, ga zo bij mijn ouders op de thee.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

natacha

Hallo Peggy,

Wat zielig van u mam haar vogel. Gaat het ondertussen al beter met haar. Het is altijd erg om een huisdier te verliezen.

Groetjes
Natacha

Peggy

Hoi Sanna,Caroline en Natacha,  Dank je wel voor jullie berichtjes. Het gaat op zich wel met ons mam hoor maar het is gewoon erg schrikken als je je vogeltje zo vindt  :(  Ik moest nog naar de dierenwinkel en daar zaten nog verschillende hele mooie kanarie pietekes en ons mam kon het niet laten.  Heeft nu weer een mooie gele man erbij en fluiten dat ie doet  ;D  Dus daar knapt ze wel een beetje van op.
Klopt idd Caroline;  het zand is natuurlijk nu ook bevroren...ik zal straks wel eens kijken hoe ik het ga doen.  Sjakkie ligt nu in een mooi doosje bij ons mam in de schuur.  Het nieuwe pieteke heet trouwens Boris...heb ik verzonnen  ;D
Toen we vanmorgen naar oma liepen ( woont achter ons )...in onze pyama's...zei onze Melle; ''wij zijn het wonderteam en helpen mensen in nood ''  =van tekenfilm op nickelodeon jr ( upc digitaal )...Vond ik zo schattig van hem.

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

*Petra*

Hoi Peggy,

Oooh, wat sneu voor je moeder, om haar vogeltje dood te vinden. Wel heel lief hoe de kinderen daar dan op reageren.
En super om maar gelijk, kids nog in pyama, naar je moeder toe te gaan hoor!

Groejes Petra  :D 


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Hoi Peggy,

Wat erg van het pieteke van je moeder.

Wel lief dat jullie meteen er naar toe zijn gegaan.

Veel sterkte voor je moeder.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Wat erg voor je moeder dat haar vogeltje dood is !!
En wat lief dat jullie ook meteen zijn gegaan he !!!
Sterkte en grtjs Ann



Anke

Hoi Peggy,
Wat sneu voor je moeder dat ze haar vogeltje heeft verloren :(
Gelukkig konden jullie  haar snel komen helpen!
Fijn dat een nieuw pietje je moeder weer wat kan opvrolijken :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Peggy

Wij hebben hier volgens mij een fluitende pop.  Belle fluit af en toe de sterren vd hemel  ::) Ze is aan ons verkocht als zijnde een pop en Dirkje heeft ook OP haar gewipwapt dus dan zal het toch wel een pop zijn,of niet ?  maar ze fluit wel heel mooi.
Zou een man ook wipwappen met een andere man ?  nee toch hè?   ???

Even een vraagje tussendoor...


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Anke

Hoi Peggy,
Als twee mannetjes samen worden gehouden in een kooi, kunnen ze elkaar als partner gaan zien en dan ook samen gaan wipwappen :)
Maar dat komt volgens mij meestal voor als er geen vrouwelijke soortgenootjes zijn en ze dus echt op elkaar zijn aangewezen.

Vertoont Belle ook ander manlijk gedrag? Zoals stoer met de vleugel wijd zitten, en op van alles en nog wat tikken?
Maar.... er zijn ook popjes die heeel goed kunnen fluiten. ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Peggy

Nee Anke,  verder vertoont Belle geen mannelijk gedrag en toen dirkje wipwapte met Belle had ie ook kunnen kiezen voor Bo en poppetje  ::)  dus dan zal hij toch niet met een man wipwappen als er verder in de kooi nog twee popjes zitten,  toch ?


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier