Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

ManjaV

Hoi Peggy,

Heb weer bijgelezen en weer heel wat prachtige foto's gezien! :D
Wat een lieve foto waarop Bo en Dirkje naast elkaar op het stokje zitten! :D En dat ze dan willen kroelen, ziet er ook zo schattig uit.
Je laatste foto's zijn heel grappig...het doet mij denken aan het tafereel bij mij ;D

Je vroeg nog of Timmy en Yariki een blok hadden. Timmy had helemaal niet door dat Yariki wilde gaan broeden, en die heeft haar eitjes op de grond gelegd. Ik heb het enige bevruchte eitje toen overgelegd naar het blok waar Mikki en Dreamy in zaten. En daaruit is Perly geboren die nu nog steeds hier is. :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Dierenfreackske

Hey Peggy ...hele leuke en mooie foto's weer hoor !! Ik heb
echt weer genoten zeg !! Wat zijn ze lief als ze zo kijken he !!
Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Peggy,

Dat koppie van poppetje. Enig ;D ;D

Groetjes,
Jeanine.

*Petra*

Hey Peggy,

Ik liep weer achter  :-[.
Onze pakjesavond was gezellig, lekker gewokt met oma en opa's. En vanavond hebben de de 2e pakjesavond met zus, vriend en nichtje, tante en oom, en een collega  ;D.

Je vraag over het bonte popje is inmiddels opgelost  ;). 

Wat een mooie foto's van Bo en Dirkje, en Poppetje denkt idd; zit dat nu gemakkelijk???

Groetjes Petra  :Dz

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Peggy

Hoi hoi..
Hoi Petra,  wij hadden gisteren ook nog een pakjesavond bij oma,zus v Maartje en dan alle kleinkinderen..ook zo gelachen  ;D

Enne Petra;  van welk koppel wil je dan een bont popje ?  ook v amor en diegah ? of juist ve ander koppel zodat je dat popje evt kunt koppelen aan de hele mooie bonte witm man ?  ;D

Ja de foto's van de wipwappende Bo&Dirk zijn wel komisch hè  ;D...de volgende keer zet ik er 18+ bij Anja  ;)

Manja,dank je wel voor je verhaaltje over het eitje van Timmy en Yariki...leuk dat perly nog bij jullie woont.

Jeanine en Ann;  leuk jullie te zien in mijn boekje...fijn dat jullie de foto's ook zo leuk vinden..
Heb gisteren weer hele leuke foto's gemaakt...ik zal ze vandaag nog plaatsen.

Gisteren is mijn viertal de hele ochtend los geweest...heb weer de hele kooi incl stokken,speelgoed etc etc schoongemaakt en heb weer mooie foto's kunnen maken.
Als ik straks tijd heb,plaats ik ze.

Groetekes Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

natacha

Hallo Peggy,

Toch zalig hee, als die valkjes zo door het huis vliegen. Ik kan daar altijd van genieten. Ik heb maar 2 valkjes en dat vind ik al zo mooi om te zien. Met zijn 4 en kan het enkel nog mooier zijn.

Groetjes
Natacha

Peggy

Ja dat is zeker zo Natacha. Hoewel ik wel af en toe de neiging heb om te bukken  ;D

*Petra*

Hoi Peggy,

Ik zoek ook nog een bont cinnamon popje voor onze Twiedie, dat maakt niet uit van welk koppel. En voor de bont (geparelde) witmasker man zoek ik een popje van een koppel van Caroline, waar in april pas mee gekweekt  zal gaan worden, vanwege hun leeftijd. Dus nog ff wachten  ;D.

Gr. Petra  :D 

Peggy

aha,snap het nu helemaal Petra  ;D

natuurlijk Twiedie wil nog wel een mooie bonte cinnamon popje  ;D

hmm  ik snap het nog niet helemaal...sta je bij Caroline dus op de wachtlijst voor 3 valkjes ??
Ben erg snel v begrip hè ?  ;D

*Petra*

Hey Peggie,

Ik weet niet of er echt een aantal aan verbonden is, zou ik Caroline eens moeten vragen  ;D.
Ik sta in principe voor 2 valkjes op de lijst  ;).
Dus het ligt niet aan jouw snelheid van begrip hoor  ;).

Groetjes Petra  :D

Peggy

Van valkjes kun je ontelbare leuke foto's maken,met name als ze lekker zitten te eten en/of gewoon heerlijk los zijn ,  kijk zelf maar ;  ;D

en?heb ik gelijk ?  ;D ;D

Gerda

Ja, je hebt gelijk!  ;D

Mooie foto is dit zeg!! Ze zit er ook prachtig voor te poseren! Poppetje is fotogeniek!

Andere foto's ook mooi hoor, maar deze sprong er bovenuit!

Liefs, Gerda (ik lees hier eigenlijk altijd wel, maar reageer niet altijd!)

Anja

Je hebt helemaal gelijk. Prachtig.

Wat een smulartij zeg.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Ja ....je hebt helemaal gelijk !! Het zijn echt hele mooie foto's hoor !!! Ik heb er van genoten en wat smullen ze daar ook lekker he !!! Grtjs Ann

*Petra*

Hoi Peggy,

Dat ziet er heel gezellig uit!
Wat heb je toch mooie valkjes!

Groetjes Petra  :D