Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

Anja

Hey hallo,

Hoe is het in huize Bo Derek ;D ;D ;D ;D
alles goed?

Groetjes Anja

Wilma1



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Peggy

Hai Anja en de rest ;D
In huize Bo derek gaat het echt wel goed.  We hebben een supergezellig weekend gehad.  en vooral onze jongens.  Ze hebben lekker het hele weekend met verschillende vriendjes kunnen spelen,binnen en buiten.

En met Nikkie,Bo en Dirkje gaat het uitstekend...ik kan niet anders zeggen.
En aankomende week gaan we ( als chantal het goed vindt natuurlijk ;) ) weer eens even kijken hoe het met Belle gaat.

Gr Peggy
late reactie maar heb moeten werken ;)


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Wilma1

Wanneer kunnen jullie Belle op halen ??? (of heb ik weer eens niet goed gelezen mss ??? )

En gaat het nog goed met de longetjes ?! Wat een ionisator al kan doen, een echte levensverbetering voor de mens, met dieren  :D

Als ie ff uitstaat (of vergeet mee terug te nemen  ::) :P ) merk je meteen verschil ....het werkt echt!!!!!!!!!!
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Peggy

Hoi Wilma,

Ik weet nog niet precies wanneer we Belle mogen halen...hij/zij is nu ongeveer 4,5 week oud...ongeveer half mei geboren dus  ;)  maar donderdag gaan we Belle weer even knuffelen en kroelen. ;D

Het zal nog wel enkele weekjes duren maar daar kunnen we best nog wel op wachten.  we gaan gewoon zo af en toe een kijkje nemen bij Chantal.

De ionisator doet zijn werk goed ja...ik denk wel dat ik hem weer moet reinigen want sinds twee dgn vind ik het weer een stuk stoffiger..heb er weinig last van.  Maar zoals ik al eerder zei zit ik er toch aan te denken om een grotere ionisator erbij te kopen en deze kleinere dan op de zolder te plaatsten.  Daar is het ook altijd zo stoffig.  Maartje blijft erbij dat het hierbinnen stoffiger is als het buiten zo benauwd is.  Ik vind het dus nu weer stoffig in huis sinds een dag of twee,  daarvoor totaal niet dus ik weet niet waar dat aan ligt,  of het weer buiten of dat de ionisator moet worden schoongemaakt ;D  we zullen zien.

Ik heb vanmiddag weer een nieuw speeltje gehaald bij de jumper voor bo en dirk ( had ik bij caroline in de kooi zien hangen ) en het wordt al volop gebruikt,  zo leuk om te zien.

Gr peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Peggy

 ;D ;D ;D ;D ;D

Met die 3 houtkleurige ringen onder elkaar! Volgens mij zag ik die op één van je filmpjes en vond ik zo leuk en gisteren zag ik die bij de jumper,vandaar ;D

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Peggy

Hoi allemaal,

Ik heb weer wat foto's van Belle en zijn / haar ouders ;
Het gaat goed met Belle, volgens Chantal ;) en donderdag gaan we dus weer even kijken hoe belle gegroeid is.  Ik zal dan weer foto's maken.







Op deze laatste foto staat de mama van belle. Een heel mooi valkje dus ;D

Ik heb zojuist ook geprobeerd om foto's te verkleinen vh koolmeesje hier achter in de tuin.  De achterbuuf had namelijk hele mooie foto's gemaakt maar het verkleinen is effe mislukt dus ik probeer het later nog eens.  Ik ga nu heerlijke ijsjes kopen zodat Sam zo meteen kan trakteren in de klas ;D

Tot strakkies ;D

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Wilma1

Hoi Peggt,

Ik denk dat Maartje wel gelijk heeft....buiten warm en benauwd dan is het binnen ook meer stof....een grotere zou een optie zijn en je moet ze idd op tijd schoonmaken.

Fijn dat je niet zover hoeft om je valkje Belle te knuffelen, daarbij meteen een gezellige middag bij haar....lees ik steeds   :P

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Peggy

Zo de ijsjes liggen bij Meester Peter,in de klas van onze Sam.  Heerlijke toverijsjes vd efteling.  Dat zal er wel in gaan ;D

Ja Wilma,  gezellig is het zeker bij Chantal.  Boffen wij effe dat ze ook nog in Helmond woont ;D

Weet je wat ik ook zo goed vind;  Bo en Dirk en Nikkie eten zo goed vd pellets.

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Peggy

 ;D ;D ;D

Het is voor de helft gelukt ;D ;D

Ik heb nu de link gekopieerd en als je erop klikt kom je idd in mijn dagboek maar het ziet er zo natuurlijk niet uit ;D ;D

Nog even puzzelen en als het dan niet lukt roep ik mijn hulptroepen,hihi

Gr peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Peggy

sorry,  even korte uitleg;  ik wil graag onder mijn handtekening een link plaatsen waarmee je gelijk naar mijn dagboekje kunt gaan, maar het lukt nog niet helemaal zoals jullie zien ;D ;D
eerst even een red bulletje drinken,hahaha
Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Rianne


Peggy

DANK JE WEL RIANNE,  GA IK HET WEER EVEN PROBEREN

Gr Peggy
oeps caps lock was aan ;D


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Peggy

ik ben er toch niet zo handig in,  het gaat me niet lukken ;D
Wie kan me effe helpen ?


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier