Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

Peggy

Hoi hoi Caroline en de rest  ;D

Maartje vindt Joep echt geweldig;  ''wat een schatje '' Ze kon hem al gelijk heerlijk kroelen en keek zo vertederend naar onze joep.  Joep is ook echt super...ik heb hem net zien eten en hij zit al af en toe op één pootje.Net begon hij allerlei geluidjes te maken...zo liefffffffff...echt waar.  Ik vind hem echt zo' n schatteke.
Als we straks klaar zijn met eten enzo en badderen dan halen we hem gezellig uit de kooi om hem natuurlijk heerlijk te kroelen.  Sam vindt hem trouwens ook zo mooi...hij blijft het maar zeggen ; '' wat is Joep toch mooi hè mam ''  :D  Melle zegt er nog niet zoveel over...hij is meer een hondenvriend  ;D  Ik ben iig erg blij met Joep erbij...je ziet hem bijna niet in de kooi...hij is ook nog zo klein eigenlijk.  Heb nu al zo'n zin om hem strakjes effe heerlijk te knuffelen.
Ik vond het ook weer gezellig Caroline en ik wil je nogmaals bedanken voor onze joep en zijn inimini eitje.  Maartje zei al gelijk ; heeft ie daar ingezeten ?  :o   wat klein zeg  ;)
Ik ga even eten nu en zal straks nog even terugkomen hier om even op jullie berichtjes te reageren.  Joep is iig veilig ''thuis'' gekomen en we zijn kei en kei blij met hem.  Ik zal heel goed voor hem zorgen Caroline en ik zal regelmatig mooie foto's en leuke updates van jouw eggywijsje maken!  Hoef je hem niet helemaal te missen.
:-*

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Wat geweldig!!!!  :D

Ik ben blij dat mijn Eggywijsje in zo'n heerlijk huishouden terecht is gekomen .... ik heb er dan ook een fijn gevoel over.  ;)

Geniet lekker van hem en ik geniet gewoon van een afstand lekker mee.  :D

Groetjesssssssssssss.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Peggy

Hoi Caroline,  toch online dus  ;D ;D

Ben blij dat het ook voor jou goed voelt dat jouw eggywijsje hier is komen wonen.  Ik heb hem al een aantal maal zien eten,zowel vh valkparkieten als vh parkietenzaad en hij speelt al voorzichtig met het speelgoed in de kooi...nu zit ie dus weer te eten.  we hebben hem al met zijn allen gekroeld...hij kijkt echt zo lief ...hij heeft al 1x gevlogen...best lang want hij wist niet waar hij moest landen ( heel begrijpelijk natuurlijk ) en toen landde hij gelukkig op Maart der hand.

Heb hem even voor de grote kooi gehouden en Dirkje werd helemaal wild  ;D   de dames kregen geen toestemming v dirk om maar bij joep in de buurt te komen ..en Joep keek eigenlijk alleen maar naar ons,  zo komisch.Hij bleef gewoon heel ontspannen op mijn vinger zitten.  Komt helemaal goed dus  ;) Heb ik al gezegd dat we helemaal happy met hem zijn  ;D ;D
Het is ook echt een schatje.

Fijn,dat je trouwens toch weer online bent...anders had ik je effe via een sms op de hoogte gebracht  :D
Dus jouw ed is toch best handig ?  ;)

Gr Peggy

Annelies

Hoi Peggy

Heerlijk hij is er en dan nu genieten :D
Wat super dat de reis zo goed is gegaan en dat hij al zo lekker kroelt.
Succes met joep en kroelse  ;)

Gr. Annelies

Hoi Joep

Leuk joh dat je bij je nieuwe baasje ben, nou maak je borst maar nat want we zitten al een tijdje te volgen hoe jouw baasje naar je uitkijkt om heerlijk te kroelen.
Joep geniet ervan en ik ga je volgen en hopelijk snel zien.

Bert

Caroline

Nee hoor, mijn Edje is niet handig .... lees maar eens in mijn dagboekje.  :-\ >:( :-X

En heerlijk om te lezen over Joep!!!!  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Bello

Hoi Peggy,

Zoooooooo  dus Joep is nu bij jullie komen wonen.

Geniet er maar van en natuurlijk als hij uitgerust is willen we

foto'sssssssssssssssssss zien  ;D

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Manon*

Hoi Peggy,

Wat leuk zeg dat Joep bij jullie is en dat hij zich ook helemaal happy voelt.
Heerlijk gevoel hé ;D

Enne... dat jij blij bent met hem.... nee hoor, daar is niks van te merken... echt helemaal niks!!! :P :P :P
Meid, 't spat zowat van het beeldscherm af ;D ;D ;D

Heel veel plezier met jullie lieve Joep!

Groetjes Manon

*Petra*

Hey Peggy,

Fijn dat iedereen hem ook zo mooi vindt!!
Maar ja, hoe kan het ook anders?
Heel veel plezier met jullie joep,
geniet maar lekker van hem!!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*Yvon

Hoi hoi

Wat leuk dat het de eerste dag al zo goed gaat met Joep !!  ;D
En dat hij bij iedereen in de smaak valt is helemaal niet gek natuurlijk.  ;) ;D
Ik wens jullie heel veel genietingstijd met Joep !!  ;D ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Mico

Hoi hoi Peggy,

Zo jullie hebben jullie kanjertje in huis :D wat fijn dat het al zo goed gaat zeg.Fijn dat hij bij het hele gezinnetje goed in de smaak valt  :D
We moesten wel lachen dat Maartje toen ze het eitje zag zo verbaast vroeg of Joep daar uit gekomen was  ;D ;D
Geniet allemaal maar fijn van jullie Joep en de rest van jullie schatten !!!

Groetjes,
Miranda en Corine

Dierenfreackske

Hoi ....wat lief dat iedereen hem zo'n schatje vind en wat leuk dat ie zich al direct thuis voelt hoor ! Wat moet dat heerlijk zijn voor jou en Caroline om te weten dat alles zo goed gegaan is ! En de andere valkjes zullen blij zijn met Joep he !
Wat leuk ook dat ie op je vinger lande zo de eeste keer al uit de kooi ! Heel veel plezier ook met hem ! Je bent een toppie meid ! Grtjs Ann

Peggy

Hoi annelies ( en Bert ),Dorothé,Manon,Petra,Yvon,Miranda,Corine,Caroline en Ann...bedankt voor al jullie lieve berichten.
Het gaat heel goed met Joep.Hij is zijn eerste nachtje hier goed doorgekomen.Ik zie hem regelmatig eten en drinken.  Na het drinken is hij bijna helemaal nat ,zo zit hij te spetteren met het water  ;D
Ik heb hem natuurlijk alweer een paar keer uit de kooi gehad om hem lekker te kroelen.  Ons mam was net op bezoek en ze was helemaal onder de indruk van hem. Ze ging met der hand in de kooi en hij stapte gelijk al op en dat vond ze natuurlijk superrrrr.
Goede berichten hier dus  :D
Ik zal gauw wat foto's maken en plaatsen want dat doe ik heeeeeeeeeeeeeeel graag voor jullie.

Gr peggy

♥Debby♥

Goedemorgen!  ;D

Gaat super he hier!!! gaaf hoor!!

ben reuze benieuwd naar de foto's van Joep en de andere valkjes ook natuurlijk!

Heerlijk hoor.. geniet maar lekker van hem... het straalt van het scherm inderdaad!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Caroline

Gaaf toch, die lieverd die ieders hart steelt.  :-*

Kijk je straks even bij Lynette in haar dagboekje KLIK HIER zij heeft nog wat foto's geplaatst die ze gisteren maakte toen jullie hier waren, Joepke staat er ook nog op.  :D

Groetjesssssssssssssss,  :-* voor Joep.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Petra*

Hoi Peggy,

Fijn!! Zo'n eerste nachtje is toch spannend!
Leuk dat hij nu al je moeders hart ook heeft gestolen  ;D.
Het is leuk als je thuis je valkjesliefde kunt delen, toch?

Groetjes Petra  :D 

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !