Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Peggy, wat fijn dat je naar Euro Disney gaat hoor, er is daar vanalles te doen he, en dat vuurwerk is ook heel mooi , prachtig gewoon, gelukkig zitten daar geen valkjes, hihi.
Knuff. Ann

Marian

Hoi Peggy,

Je hebt groot gelijk, zoveel mogelijk genieten :)
Ik weet niet hoe oud je kinderen nu zijn, maar Euro Disney is voor elke leeftijd genieten :D

Groetjes, Marian

*Manon*

Wat een leuke actie van je zeg om een reisje te boeken.... heerlijk even weg en genieten van alles om je heen!

Super  ;D ;D

Kaatje

Hoi Peggy,

Fijn dat je wat besproken hebt, nou ja, wat ... wel vier dagen, wouwie ! Wat zullen de kinderen genieten, en als de kinderen genieten dan genieten de ouders helemaal.

Dit heb je wel verdient na het trieste verlies van Loena en Charlie, en ik geloof het gelijk dat het vreselijk moeilijk is om twee vechtertjes te moeten begraven.

Geniet maar lekker van het idee dat jullie er straks 4 dagen op uit trekken.

Fijn weekend.

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Peggy, geniet maar eens lekker van je vierdaagse hoor! Grtjs Ann

Kaatje

Niet te geloven, wat ik bij Caroline in haar boekje lees ! Hoe is het met Bo en Dirkje !? Hoe gaat het hier !?

Liefs, Karin

*Manon*

Hoi Peggy,

Wat een naar staartje zit er aan het verlies van Charlie en Loena zeg!
Ik hoop dat ze er snel achterkomen wat het is geweest, zodat jij je valkjes ook kunt behandelen.... Dit wil je natuurlijk nooit meer meemaken zeg!

Ik wil je sterkte wensen meis, het is voor jou ook allemaal niet leuk  :-*

Groetjes Manon

Caroline

28 januari 2009, 14:37:43 #1597 Last Edit: 28 januari 2009, 14:39:43 by Caroline
Hey meis, ik kom je even een knuffeltje brengen.  :D

Geef jezelf niet de schuld, ik neem je niks kwalijk.

Maar dit weet je wel.  ;)

Liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Peggy,

Sorry dat ik nog niet eerder heb gereageerd.
ik kom je ook nog sterkte wensen met het een plaatje te geven. :-*

Liefs Jeanine

Dierenfreackske

Hoi hoi, ik wens je ook veel sterkte met het een plaatsje geven van je twee lieve donsjes hoor! Grtjs Ann

*Petra*

Hoi Peg,

Ook even een reactie in jouw boekje.
Het was zo goed bedoeld, en loopt zo slecht af..
Het doet pijn, als we het van te voren hadden geweten ..

Liefs Peet  :-*

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Peggy

Hallo lieve meiden,

Allereerst wil ik even zeggen dat ik erg blij ben dat de 4 kleintjes v Caroline nog leven en dat het nog heel goed gaat met Bo&Dirk,Guus&Joep en natuurlijk Eros&Perle..Ik ben er bijna de hele dag mee bezig..Steeds denk ik aan Caroline en wat ze nu weer allemaal doormaakt.
Caroline;ik heb veel bewondering voor je en ik vind je echt een topwijffie en zoals Peet ook al schreef;  als we het van te voren hadden geweten hè...   :-\  En ik weet dat je me niks kwalijk neemt...dat was al duidelijk tijdens ons eerste gesprekje maar ik vind het gewoon zo kl*te voor je en ik hoop zo dat ze er bovenop komen;  die lieve dappere kabouters van je.  Vandaag weet je wrsl meer..ik duim voor een positieve uitslag...wel erg spannend hoor.

En Peet,  we kunnen er met zijn allen niks aan doen;  jij gunde 't mij gewoon heel erg om eindelijk eens een keer donsjes te hebben en dan ook nog eens van mijn eigen Bo&Dirkje dus dat is alleen maar erg lief en er werden hier twee donsjes geboren en ik was echt kei happy..Vond het zo bijzonder,zo mooi om het van dichtbij mee te maken en dat het dan na een week helemaal mis gaat,  konden we niet voorzien...Ik wilde Charlie & Loena niet zomaar laten doodgaan maar had zelf niet de ervaring om er iets mee te doen en daarom belde ik Caroline,die gelijk klaar stond om me te helpen....Helaas met alle nadelige gevolgen van dien  :-\ :'(   

Hoi Karin,  Dank je wel voor je berichtje. Het is idd heel erg ja wat er nu weer allemaal gaande is bij Caroline..Baal er ook echt van.  Met de 6 volwassenvalkjes gaat het gelukkig tot nu toe gewoon goed..Hopelijk blijft dit zo.Vandaag hoort Caroline meer. 

Hoi Manon,  dank je wel voor je sterkte wens,echt heel lief...zoals je zegt;idd een heel naar staartje,bah bah..

Jeanine, Geeft helemaal niks hoor meis,  je hoeft echt geen sorry te zeggen...je hebt zelf ook even genoeg aan je hoofd..ik hoop heel erg voor jou,dat je mooie witte meisje het gaat redden  :-*

Hoi Ann,  jij ook bedankt voor je lieve woorden hoor  :-*

En Caroline,  dank je wel voor de lieve berenknufff en je lieve woorden.

Liefs Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Kaatje

Hoi Peggy,

Fijn om te lezen dat Joep en Guusje, Eros en Pearl en Bo en Dirkje nergens last van hebben. Ja onvoorstel wat een pech allemaal, dit zijn dingen die nooit te voorzien zijn natuurlijk !

Gelukkig zijn de kleintjes vechtertjes en hopelijk komen ze er allemaal goed doorheen, daar draaien mijn duimen uiteraard voor !

Ook ben ik natuurlijk net zoals Caroline, jij en Petra heel erg benieuwd wat er vandaag nog meer uit de sectie komt.

Voor jou ook nog heel veel sterkte met dit drama, want ik kan me voorstellen, ondanks dat niemand hier wat aan kan doen of dit hebt kunnen voorzien, jij je hier erg rot onder voelt !

Karin  :-*

Dierenfreackske

Hoi Peggy, niemand heeft schuld, het kon even goed wel gegaan zijn he, dat kan niemand op voorhand voorspellen. :-\
Grtjs Ann

Peggy

Hoi allemaal,

Even weer een update vanuit mijn kant  ;)
Heb niet veel te zeggen over mijn viertal eigenlijk;  het gaat gelukkig erg goed. Joep is weer helemaal de oude...ik bedoel daar mee te zeggen;  hij is niet meer broeds ofzo dusssssssssss weer erg liefffff  :D  Het blok is alweer even weg en mijn schattekes zitten nu allemaal bij elkaar en dat gaat weer bijzonder goed  ;D  Toen het blok nog in de kooi hing van Joep&Guusje,  klikte het niet tussen Joep en Pimmetje..tijdens het rondvliegen viel Joep steeds Pim aan  ::) maar nu hoeft ie niks meer te verdedigen en gaat het superrr.   Pimmetje fluit de sterren vd hemel, prachtig gewoon.
Ik heb vd week alles weer schoongemaakt en bij de jumper nieuw speelgoed gekocht en dat wordt erg gewaardeerd.0
Heb momenteel trouwens 5 valkjes.  Eppie van Petra woont even hier ( =  wildkleur manneke van Noeka & Sweetie ) en hij gaat vandaag of morgen verhuizen naar een vriendje van Sam.  Al ruim een jaar heb ik dat manneke een valkje beloofd,  al vanaf het moment dat Bo&Dirkje ( toen nog van mij ) aan hun eerste nestje begonnen, ruim een jr geleden volgens mij,  zeg ik iedere keer tegen hem ;  jij krijgt van mij een valkje.
Helaas heb ik nog steeds geen donsjes gekregen maar ik mocht nog wel een valkje uitkiezen van Bo&Dirkje en dit is uiteindelijk een valkje v Sweetie en Noeka geworden  :D  Stefan is echt superrrrrrrrrrrrrrr blij dat hij nu toch uiteindelijk een valkje krijgt (  Bedankt hè Peet  :-*  ).
De ouders van Stefan ( vrienden van ons ) hebben afgelopen zaterdag een mooie ruime kooi gekocht voor Eppie ( Toeki ) en toen ik zei dat het toch wel fijn zou zijn voor Toeki als er ooit een maatje bijkomt, vonden ze dat ook prima. Dus Toeki krijgt er in de toekomst een valke vriendje bij.
Ik mocht ( op de kooi na dan ) alles gaan kopen zodat ze zeker wisten dat Toeki niks tekort zou komen  :D  Nou ik heb heerlijk gewinkeld hoor en geloof me maar ; Toeki komt niks tekort  :D
Mijn achterbuurvrouw heeft ook een valkje van petra ( Edje ) = ook een wildkleur manneke en heet nu Jaapie. Woensdagavond zijn we Toeki en Jaapie gaan halen en hebben we nog even alle valkjes v Peet bewonderd en natuurlijk kon ik weer even Bo&Dirkje zien,altijd leuk!
Jaapie bleef die nacht nog even bij mij en donderdag is hij verhuisd naar Jenny. Ik ben ook met Jenny weze shoppen voor Jaapie dus Jaapie komt ook niks tekort  :D
We delen nu met zijn drieen een zak van 20kg Teurling voer; 5kg voor Jaapie,5kg voor Toeki en 10 kg voor mijn joep,guus,belle en pim  :D
Goed geregeld dacht ik zo.

Onze Does (  soft coated wheaten terrier van 6 jaar )  wordt nu geopereerd.  Haar tanden worden gesaneerd ( schoongemaakt ) en er worden enkele bultjes verwijderd; bultjes zijn wrsl talgklierontstekingen maar deze kunnen veranderen in een cyste dus ik heb ze toch liever eruit en nu moest ze toch onder narcose...ook heeft ze enkele wratjes op haar pootje en deze worden ook gelijk weggehaald.Als de operatie klaar is bellen ze me op om door te geven hoe het gegaan is en uiterlijk 16.00uur mag ik mijn schat weer halen.
Ze werd net zo misselijk vd narcose...net voordat ze ging slapen spuugde ze de hele praktijk nog even vol... :(
Ben toch weer blij dat ik haar strakjes mag gaan halen want wat is het stil hier zeg.

Ik ga weer even wat doen hier...tot laterssss

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier