Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja

Hey Kanjer,

Een jaar waarin veel is
gebeurd is voorbijgegaan,
een tijd waarin tranen en vreugde zijn samengegaan.
12 maanden met vele vreugdes,
maar ook met al zijn zorgen.
Maar nu moeten we vooruitzien naar ...... morgen.

Om voor het nieuwe jaar
een gedicht te beginnen,
gaan er zoveel woorden om van binnen.
Woorden die blijven steken,
blijven malen,
ik zou er bijna in verdwalen.

Nieuwjaar...wat mogen we verwachten?
Een jaar vol vreugde,
gezondheid en vriendschap,
dat heeft iedereen in gedachten.
Het is nu tijd om af te sluiten
en verder te gaan,
en om zonder zorgen in het nieuwe jaar te staan.
Het is tijd om opnieuw te beginnen,
voor mij met deze paar zinnen.
Vandaag sta ik even stil,
bij wat ik jullie wensen wil

Ik wens dat al je verlangens
mogen uitkomen.
Ik wens je het beleven van al je onvervulde dromen.
Ik wens je geen macht,
rijkdom of weelde dat
alles overheerst.
Ik wens gewoon dat je gelukkig mag zijn met elkander...
want dat raakt een mens het eerst.

Ik wens je een schitterend,
sprankelend en vooral gezond 2009.


Dikke kus,

Anja

Caroline



Wij wensen jullie



Liefs Ed, Caroline, Sanne, Thomas,
Jasper, Sophy & Binky's friends.



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Peggy,  een gelukkig en gezond 2009 en dat al je wensen mogen uitkomen, ook gefeliciteerd met je 100 ste pagina, grtjs Ann





*~Jeanine~*



Anja



Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010


Little Cockatoo

Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

Peggy

Allereerst allemaal bedankt voor jullie nieuwjaarswensen,echt superrrrr,  kei lief..

natuurlijk wens ik iedereen ook het allerbeste toe voor het komende jaar.

Er ligt hier in Helmond een dikke pak sneeuw;  heerlijk. Ik mag vd jongens niet in de tuin lopen want ze willen vanmiddag een sneeuwpop gaan maken  :D
De vakantie zit er helaas weer op...even wennen hoor; 'smorgens weer vlug vlug moeten doen  ;)  maar we hebben het gered,  de jongens waren op tijd  ;D
We hebben wel een heerlijke vakantie gehad,  lekker veel kunnen schaatsen,spelletjes gedaan, verschillende vriendjes vd kids te logeren gehad,heerlijk gewandeld met de kids en does..kortom het was superrrrrrrr...vandaar ook eigenlijk niet hier op het forum geweest  :-*
Maar het gaat dus allemaal goed hier.
Heb gisteren de valkjeskamer weer eens goed gepoetst,4 valkjes heerlijk gedouched en zojuist heb ik heerlijk voor ze gekookt;  eitje,spaghetti,wortel,broccoli. dus ze nemen het er goed van.
Guusje heeft nog steeds geen eitje gelegd en ze broedde bijna de hele dag op haar nepeitje,samen met Joepke.
Toen kreeg ik een mail van petra of ik mss de bevruchte eitjes zou willen hebben vh tweede nestje van Bo&Dirkje  :)  Dat wilde we natuurlijk wel.  Petra is vd week even hier geweest en heeft 3 eitjes meegenomen v B&D.  één eitje had al een klein deukje en is ook stuk gegaan maar de andere twee zijn nog intact  ;D  en Joep&Guusje broeden heel goed dus we zijn reuze benieuwd  ;D  Nu broeden ze misschien niet voor niks...ze broeden namelijk al 2 mnd op zaagsel en een nepeitje  ::)  dus deze twee verdienen wel bevruchte eitjes.
Gek eigenlijk dat Guusje zelf geen eitjes meer heeft gelegd...ze heeft één eitje gelegd...lees;  laten vallen op de bodem vd kooi en daarna is ze weer gaan broeden op alleen maar zaagsel...
Maar nu hebben ze dus twee bevruchte eitjes..tenminste;Petra heeft adertjes gezien ...ik zelf heb ze nog niet geschouwd en ga ik ook niet doen..ik wacht rustig af.
De eitjes zijn gelegd op 24,26,28 dec. Ik weet nu even niet welk eitje nu kapot is gegaan maar we wachten het gewoon even af.  Vind het wel erg leuk hoor.

Zo ik ga even wat doen hier,  moet ook nog een poetsrooster maken voor op school dussss tot laterssss
Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Hoihoi!!

Ik wist het al .... supergaaf voor Joepke en Guuske.  ;)

Wennen hè, weer vroeg op .... je dag is wel veel langer zo .... op de tijd dat ik in de vakantie uit bed kwam had ik nu al de de kids naar school gewerkt, de vogels verzorgt, de kerstboom opgeruimd, gestofzuigd, gedweild, 2 wassen gedraaid en de strijk weggewerkt, dat is ook wel weer heerlijk.  :D

Ik ben benieuwd hoe Joepke het gaat doen. Hier verwacht ik rond dezelfde periode donsje .... van Eros & Perle.  :D

Succes!!!!

Liefsssssssssssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Dierenfreackske

WHAAAAAAAAAUUUUUUW  100 PAGINA'S



Wat gaaf  ! Een nestje van Joepke en Guusje , veel succes alvast met het nestje hoor ! Grtjs Ann



Peggy

Dank je wel Ann...eindelijk 100 pagina's  ;D ;D

Joepke en Guusje hebben 3 bevruchte eitjes gekregen v Bo&Dirkje ( van Petra ) omdat ze nog steeds zaten de broeden op een nepeitje..
Vanaf ongeveer 11 januari ( volgens kweek kalender,hier op t forum ) kunnen we dus donsjes krijgen....gaaaaaaaaaaaaaaaaaaffffffff  :D  Ik houd het gewoon op 15 januari want één eitje is stuk gegaan en mss was dat eitje wel het eerste gelegd.

Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier