Peggy's valkjes... zoek een nieuw huisje voor mijn lieve valkjes!!

Gestart door Peggy, 18 mei 2007, 22:36:02

« vorige - volgende »

*Petra*

3 juni 2007, 19:43:23 #135 Last Edit: 6 juni 2007, 08:36:25 by Peetie
Hoi Peggy,

Heel mooie foto's van mooie valkjes!!
En de laatste is ook supermooi, van die 2 mooie mannekes!!
Logisch dat ze je allergrootste trots zijn!!
Zo voel ik dat ook over mijn kids en mijn valkjes ;D.

Groetjes Petra   :D 

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Caroline

Wat een superlieve foto's!!!!  :-* :-*

En wat een heerlijke zoontjes hebben jullie, kan me voorstellen dat die jullie grootste trots zijn hoor, zo is dat hier ook.  ;)

Groetjes van Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Peggy

Hoi hoi allemaal,
dank je wel voor alle lieve complimentjes hoor!
En ik kan echt wel mededelen dat het heel goed gaat met Bo en Dirkje...het gaat iedere dag beter ;D
Vanmorgen hing ik iets nieuws in de kooi en terwijl ik dat aan het ophangen was, liepen ze gewoon via mijn hand erop,  tis toch wat ;D super!!
Ze eten goed,en ze spelen gezellig met alle speeltjes en ze knuffelen zo lief met elkaar.mooi om te zien.
Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Sanna

Peggy

Hé hallo Sanna,  weet je al wanneer je je valkje Beau mag ophalen?  kan je lekker knuffelen en heeft Belle ook een vriendje.
Dan kan je ook lieve kroelfoto's maken.
Gr Peggy

Sanna

Eerst vakantie Peggy, eerst vakantie ;). In principe zou Beau nu al kunnen komen, maar dan ga ik meteen op vakantie en dan is al die moeite voor niks geweest. Nee, hij zit daar nu goed, komt aan aandacht niks te kort, en na de vakantie komt hij lekker bij ons wonen.

Groetjes, Sanna

Peggy

Ohja dat was ik alweer vergeten,sorry...enne morgen examen,toch?  heel veel succes..nog even goed leren dan komt het vast goed...taaie stof maar morgen benje er effe vanaf.
Gr Peggy

Caroline

Ïk heb mezelf vanmiddag een paar uurtjes rust gegeven, Ed is werken (14.00-23.30 uur), Sanne naar school en opa en oma halen haar op en gaan om half 5 naar zwemles met haar.  :D

Thomas en Jasepr zitten lekker samen met de auto's en lego/duplo te spelen dus ..... ik heb mooi eventjes wat tijd voor mezelf.  ;)

Ik heb in die tijd je dagbeokje eens helemaal doorgelezen  :D Leuke valkjes en leuke belevenissen hoor maar was wel blij dat je nog eventjes een uitleg gaf over Neeltje/Bo en Bo/Neeltje, en ook nog een "andere Bo". Ik snapte er op den duur namelijk helemaal niks meer van.  ;) ;D ;D

Veel plezier met je valkjes.  :D

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mico

Hoi hoi Peggy en Maartje,

Wat leuk om te lezen dat het al een stuk beter gaat...dat ze al op je hand komen zitten.Dat zal een stuk leuker zijn voor jullie allemaal.
Het is dalijk helemaal grappig als ze ook bij jullie kids kunnen zitten want dat zullen ze natuurlijk helemaal geweldig vinden  :D ;)
Dat staat natuurlijk wel kei stoer he hahaha  8) 8)

Groetjes,
Miranda en Corine

Peggy

Hoi Caroline,  ik dacht een uitleg kan geen kwaad ;D maare snap je het nu wel ;)

Is wel  ooit lekker hè,tijd voor jezelf?  Ik kan daar ook ooit echt van genieten,heerlijk! heeft iedereen ook wel eens nodig.  Ik vind het wel gezellig dat ik je zo nu en dan in mijn dagboek zie. Ik ben ook zo benieuwd naar het laatste? eitje van Unique en Fleur.  ik blijf jouw verhaal ook zeker volgen hoor!
Fijne dag verder en succes ermee.

Hoi Miranda en Corine.  Maartje had net Dirkje even naar boven genomen en dat ging echt waar kei en kei goed...blijft heel rustig op je hand zitten...stapt zonder problemen op ,op een andere vinger/hand.  Hij ging zonder moeite bij Melle op zijn vinger zitten.  Was een foto waard maar ja, toestel lag beneden ;)  Melle liep er heel voorzichtig mee rond door de kamer...Dirkje liep over zijn arm,naar schouder en wilde op zijn hoofd gaan zitten.Dat had Melle liever niet ;D
Ja het gaat dus erg goed.  In de kooi komt Bo vrij snel als je trosgierst bij de hand hebt...Dirkje uiteindelijk ook...maar verder klauteren ze in de kooi toch regelmatig weg en heb je geen trosgierst in de kooi dan komen ze eigenlijk bijna niet.Maar het gaat goed!  Vind ik.
Ik ben zeer tevreden en Melle ook 8)

Gr Peggy

Anja

Hoi Peggy,

Goed zeg. Dat gaat steeds beter. Je kunt ze ook beter niet op het hoofd laten zitten want dan zijn zij de baas en niet jij.
Hier hebben ze dat in het begin ook geprobeerd maar ik haalde ze er elke keer af.
Wat zal Melle trots zijn geweest of niet. Volgende keer wel de camera mee naar boven hè zodat we wel bewijs hebben ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Anke

Wat fijn dat het zo goed gaat met het tam maken :)
Mijn twee eigenwijze valkjes komen ook alleen maar als ik trosgierst heb hoor, en dan moet het ook nog eens handig in de buurt zijn, anders moeten ze te ver reizen ;D
Gewoon volhouden alles komt goed ;)
Veel plezier!
En.. natuurlijk succes met het examen!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Peggy

Hoi Anke, ja je moet wat geduld hebben hè met die valkjes..gelukkig hebben we dat wel hè?  Sanna moet trouwens op examen,ikke gelukkig niet ;D
Maar zoals je leest;  hier gaat het echt de goede kant op..het wordt per dag leuker.
Gr peggy

Mico

Hoi hoi Peggy en Maartje,

Hoe gaat het met Bo en Dirk...komen ze al meer naar jullie toe?
we moesten jullie wel zoeken jullie waren afgezakt tot in de kelder  ;D ;D ;)

Groetjes,
Miranda en Corine

Anja

Hoi Peggy,

Hoe is het bij jullie. Zie dat Mico jullie al gevonden heeft. Vanmiddag komen de 2 nieuwe valkjes. Spannend.

Groetjes Anja