9 mei 2025, 10:05:52

Hoeveel kost het ongeveer?

Gestart door bjorntjj, 17 mei 2007, 18:39:26

« vorige - volgende »

Hoeveel euro zou ik uitgeven aan een valkparkieten kooi voor 1 valkje? niet overerdreven groot en veel luxe maar ook niet te klein en weinig luxe.

35-50 euro
2 (11.8%)
50-65 euro
3 (17.6%)
65-80 euro
4 (23.5%)
80- 95 euro
0 (0%)
hoger dan 95 euro
8 (47.1%)

Totaal aantal stemmen: 16

Poll gesloten: 7 juni 2007, 18:45:07

bjorntjj

17 mei 2007, 18:39:26 Last Edit: 17 mei 2007, 18:45:07 by bjorntjj
Hallo,

Hoeveel kost het ongeveer samen?: Jong valkparkietje (albino) en een vogelkooi en alles wat nodig is die in de kooi en op de bodem ligt? een normale kooi voor in valkparkiet.
met: mineralenblok of kalkblokje, sepia, zaad, kiezelsteentjes, eivoer, bodembedeking (zand).
hoeveel zou dat ongeveer samen gaan kosten?

Rianne

Ik denk dat je hoger als 95 euro uitkomt. Uitgaande van wat ik voor mijn kooien heb gegeven en wat wij vragen voor een albino. Dan nog voeding, speeltjes en bodembedekking. Maar goed, het valkje en de kooi is maar een eenmalige uitgave. :)

Inge88

Zaadvoer, eivoer enzo dat zijn geen eenmalige uitgaven, maar uitgaven die maandelijks (?) terug zullen komen.

Wil je een nieuwe kooi kopen?
Ik heb een valkparkieten kooi (als 2e/tijdelijk kooi erbij moet ik zeggen, want ik heb een grotere papegaaienkooi als echte huisvesting voor mijn valkje, straks 2 valkjes.) Voor de valkparkietenkooi heb ik 50 euro betaalt, nieuw. Deze is L62 x B32 x H68.
Op marktplaats worden veel tweedehandse kooien verkocht. Als je dan kijkt voor een valkparkieten kooi, dan zou de prijs tussen de 10 en 30 euro liggen.

Voor een albino ben je al gauw 40 à 50 euro kwijt. Het kan ook meer zijn.

bjorntjj

ja een splinter nieuwe kooi wil ik kopen.
Die kooi mag wel niet hoger zijn dan: 68cm
maar ik ga gaan kijken in dierenwinkels voor een mooie kooi.

pluisje

Hoi,Hoi

Als je op marktplaats kijk ,kom je de kooiengigant tegen uit Beek LB ,die heeft een enorme hoeveelheid kooien in alle maten ,vormen en prijsklasse.
Hij is niet duur met zijn kooien en bezorgd zelf door het hele land.
Trouwens het zijn nieuwe kooien waar ik het over heb.
Veel succes.

Groetjes Corrie
corrie

Chippie

Ik heb zegge en spreken voor mijn Valkparkiet en kooi met wat accessoires Euro 106,36 uitgegeven.

Valkparkiet    Euro 22,00
Kooi              Euro 52,50
Voetstuk kooi Euro 28,75
Trostgierst     Euro   0,90
Eiwitvoeding   Euro   1,05
Voer              Euro   1,16

Totaal           Euro 106,36

Het was ff een flinke uitgave, maar ik vind dit niet erg gezien wat ik er voor teruggekregen heb :)

Groet,

Ron.