20 april 2024, 02:38:46

'Babbelen'

Gestart door VaLKPaRKieTJe, 9 september 2003, 02:59:47

« vorige - volgende »

VaLKPaRKieTJe

Hey,

Wie kent het verschijnsel 'babbelen'?
En is dit bij jou een vrouwtje of mannetje?

Ik heb thuis 2 valkjes, Chico (man) en Dizzy (pop), en Dizzy heeft nogal de neiging om tegen je te zitten babbelen, althans, zo klinkt het.

Chico doet dit niet, maar die geeft weer reactie als ik hem wat vraag, zoals of hij lekker heeft geslapen, dan geeft hij een zachte schreeuw.

Gr. uit Villa Vogelvreugd

ziralioness

Kiko babbelt ook, alleen ik weet nog niet zeker wat voor geslacht ze is, al vermoed ik een popje. Het klinkt zo lief...!

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

ria

Hallo,

Mijn Sylvester babbelt ook. Het vermoeden is dat hij een man is. Tweety, vermoedelijke een pop, doet dit totaal niet.
Sylvester babbelt soms in de kooi maar tegenwoordig ook tegen een fotolijstje. Dat is een prachtig gezicht en geluid. Eerst tikt hij met zijn snavel tegen het glaasje om vervolgens te gaan zitten babbelen.

Groetjes,
Ria

ziralioness

Ik dacht dat het 'snaveltikken' heel mannelijk was...  :-/ Bij mij doet alleen Nina dat, en ik ben 75% zeker dat dat een man is of anders een érg mannelijke dame!

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...