2 mei 2024, 04:25:58

twixy & xeno

Gestart door vanessa, 9 mei 2007, 12:40:38

« vorige - volgende »

vanessa

hello iedereen,

ik heb 2 valkjes en die heten twixy en xeno, in het begin plukte twixy de andere kaal en had hij bijna geen kuif. Ik heb dan xeno meegeven met mijn vriend (de zijne was juist overleden) omdat ze weer wat apart zouden zitten. Sinds gisteren heb ik ze terug, maar heb ik ze nog niet samen in de hele grote kooi gestoken, ze zitten dus elk apart. kheb twixy wel al van boven op de kooi van xeno laten lopen, en ze zat al heeel de tijd terug achter zijn kuif .... wil dit iets zeggen? of komen ze gewoon niet overeen? het is een mannetje en een vrouwtje. wie kan mij helpen ....

groetjes
groetjes
          vanessa & twixy

Ivy

Hoi.
Valkjes kunnen elkaar ook plukken uit 'liefde'. Broedse valkjes poetsen elkaars veertjes dan iets te enthousiast waardoor ze dus kale plekjes veroorzaken.
Dus het hoeft niet per se te zijn dat jouw valkjes elkaar niet mogen, juist andersom.
Groetjes, Ivana




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

vanessa

hello,
mijn mannelijk valkje xeno schud heel de tijd met zijn kop, en achtervolgt mijn vrouwelijk valkje twixy heel de tijd. zij moet er echter niks van weten. xeno klopt ook heel de tijd met zijn navel tegen de stok.

groetjes
groetjes
          vanessa & twixy