25 april 2024, 11:39:00

Zingende en krijsende vrouwen...?

Gestart door ziralioness, 9 september 2003, 00:28:03

« vorige - volgende »

ziralioness

Hoi Allemaal!

Nina en Kiko hebben beslist mij volledig in het ongewisse te laten over hun geslacht!!!

Nina was de laatste weken de krijserd van het stel, als ze mijn stem hoorde voor ik de kamer in kwam... maar Kiko was altijd heel stil... Tot vanavond!
Ik draaide ''Burning Love'', een remix van de orginele van Elvis Presley. (De remix komt uit Lilo & Stitch) en Kiko zong mee!!!  :o Ik heb Kiko ook al eerder horen 'babbelen'... Waaaah ik weet nu echt niet meer of het nou mannen of dames zijn! ;)

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Irene

9 september 2003, 01:24:09 #1 Last Edit: 9 september 2003, 01:24:51 by irene
Hahaha!
Ik twijfel af en toe ook bij Gijs hoor!
Hij isnamelijik wel heel zachtaardig voor een man en dus niet zo'n macho als je hier verder leest
Maar kja, zo lang er eitjes in mijn hok liggen zeg ik iedere dag gewoon: he kerel!! :D :D ;D
Groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


annemiek_botter

Hoi

Toen ik Kiko met Amstel vergeleek in het begin leek het me duidelijk dat Kiko een vrouwtje was en Amstel een mannetje. Maar.... Amstel vertoont tot nu toe ook nog niks geen macho gedrag, hij hapt wel eens naar zijn pa en ma, maar dat doen pa en ma beide ook. Hij is ook geen lawaaimaker, dus ik weet het ook niet meer. We kunnen dus alleen maar de eerste rui afwachten, dan hebben we zekerheid!
Geduld...zucht...... ::)

ziralioness

Hahahahah wat een lastpakken weer hiero...  ;D Het is heel erg onduidelijk maar ik denk nog steeds dat Nina en man is en Kiko een vrouw. :)

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...