10 september 2025, 20:54:30

Hobbykwekerij Sephora Rianne - foto's 26-9

Gestart door Rianne, 11 mei 2007, 15:56:35

« vorige - volgende »

Rianne

Wij waren er erg vroeg, 10 minuten voor openen zelfs. :) Ik moet eens heel hard nadenken hoe Carco er uit ziet ;)

*Esther*

Hoi Rianne,

Ik ben even je site en je dagboek aan het door spitten gezien de leuke splits van je geelwang jongen.... :D
Anders was onderstaande me niet opgevallen. ;)

Zie ik het verkeerd of goed dat je berekening op de site niet klopt? Of je prijslijst niet?
Ik zie in de berekening namelijk geen cinnamon staan en in je prijslijst wel. (van dulce en diego)

gr Esther

carco

Ik zag mijn naam staan en dacht: hé er wordt hier geroddeld over me :P
Maar ik kan je niet tegen gekomen zijn want wij zijn zaterdag al geweest en jij gisteren dus.
Was het toen ook zo rustig?

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

:-[ Niet goed opgelet dus.  ::)

Ik zal niet meer roddelen.  :-X ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

•=Bonnie=•

Citaat van: Rianne op 28 mei 2007, 20:29:47
Leoni en Bonnie, hebben jullie al namen voor de valkjes? :)

Ikke niet, wil eerst weten welke ik krijg :)

Rianne

Citaat van: *Esther* op 28 mei 2007, 20:57:19
Hoi Rianne,

Ik ben even je site en je dagboek aan het door spitten gezien de leuke splits van je geelwang jongen.... :D
Anders was onderstaande me niet opgevallen. ;)

Zie ik het verkeerd of goed dat je berekening op de site niet klopt? Of je prijslijst niet?
Ik zie in de berekening namelijk geen cinnamon staan en in je prijslijst wel. (van dulce en diego)

gr Esther

Ik wacht eerst even deze jongen af, ze zien vrij licht van kleur ten opzichte van de wildkleur. Volgens mij zijn ze geen cinnamon maar ik zal vanmiddag nog even foto's maken dan mag iedereen meedenken. :)

Citaat van: carco op 28 mei 2007, 22:52:21
Ik zag mijn naam staan en dacht: hé er wordt hier geroddeld over me :P
Maar ik kan je niet tegen gekomen zijn want wij zijn zaterdag al geweest en jij gisteren dus.
Was het toen ook zo rustig?

Groetjes: Caroline.

's Ochtends wel, toen we weggingen rond 1 uur was het al een stuk drukker. Ik vond het niet zo erg dat het niet heel druk was, nu kon je overal rustig lopen. :)

Citaat van: Caroline op 28 mei 2007, 22:56:16
:-[ Niet goed opgelet dus. ::)

Ik zal niet meer roddelen. :-X ;)

;D

Citaat van: Bonnie op 29 mei 2007, 00:02:48
Citaat van: Rianne op 28 mei 2007, 20:29:47
Leoni en Bonnie, hebben jullie al namen voor de valkjes? :)

Ikke niet, wil eerst weten welke ik krijg :)

Oke :)

Monky

Hi Rianne,

Bij jou gaat het nu ook hard  :D
Jammer dat ze zo geplukt worden... het zijn net kaalgeplukte kippetjes  :-\ Maar je kan wel zien dat het mooie valkjes gaan worden  :D
Zijn die geelwangetjes nu ook bond? Of zie ik dat verkeerd en ben ik zelf kippig?  ;D

Mooie jongen hoor  :)

Groetjes,
Monky

Rianne

Hoi Monique,

er zitten geen bonte valkjes bij. De kuifjes waren pikzwart toen ze net doorkwamen, alleen omdat ze gepareld zijn, zijn ze zo fel geel. :) Ze zijn wel split voor bont.
Ik zal de foto's even op de computer zetten, verkleinen en uploaden. :)

Rianne

Van elk valkje 2 foto's en 1 foto van de vleugelveren. Ze lijken erg licht maar ik denk nog steeds niet dat het cinnamonnetjes zijn. De staartveren zijn weer erg donker.
De jongen zijn nu allemaal om en nabij de 3 weken oud.

Jong 1.

Jong 2.

Jong 3.

En jong 4, het onwijs donkere wildkleurtje.

Samen.

Rianne

Leoni heeft zojuist een IMmetje gestuurd dat ze graag jong 2 wil hebben. Hij komt Simba te heten en z'n vriendinnetje straks heet Nala. :)
Jong 3 is dus voor Bonnie.

Rianne

Ik zie dat Marvin ook meeleest :) Heb je al een naam voor je valkje Marvin? :)

•=Bonnie=•

Ik vind ze toch wel heel erg cinnamon op die foto's hoor... zijn ze in het echt grijs ipv bruin?

Rianne

Nee eerder bruinig. Maar ik heb dit vorig jaar ook gehad en toen waren het geen cinnamons. Erg lastig dit...

•=Bonnie=•

Nouja, we zien het wel. Ik hoop dat je gelijk hebt en dat het geen cinnamon is, komt mij beter uit :). Zo op de foto's vind ik het cinnamon zowel in de parels als in de vleugelpennen. Maar 't gaat om de splits natuurlijk :)

Heeft jong 3 nu jouw ring of die van Lin?  :)

Rianne

Jong 3 heeft een ring van Lin om, en jong 4, die eigenlijk van Lin is, heeft een ring van mij. Erg verwarrend, een nest vol wildkleuren :)