11 september 2025, 07:39:05

Hobbykwekerij Sephora Rianne - foto's 26-9

Gestart door Rianne, 11 mei 2007, 15:56:35

« vorige - volgende »

Rianne

Balen :-\ Er wordt nu al weer geplukt. Gistermiddag zag ik het al. De kuifjes en op de rug. Gelukkig nog niet op de wangetjes, ik zie nog geen oranje in de veerpennetjes. :) Hopelijk heb ik 2 geelwangen, dan gaat er 1 naar Leoni en de ander is dan voor Bonnie. Dan hoef ik alleen voor de andere 2 nog een nieuw baasje te zoeken, maar dat heeft nog geen haast. :)
De batterijen zitten in de lader, zal weer foto's maken als ze vol zijn.

•=Bonnie=•

leoni

heei,

ja het is het valkje in me handtekening.
ze is nu 3 weken en 1 dag.
als de wangentjes nu gewoon geel blijven en niet orange worden ;D :P hahaha maar we wachten wel even af ;)

groetjes leoni

Rianne

Ik heb gisteren wel foto's gemaakt maar heb ze nog niet kunnen uploaden dus dat ga ik direct even doen. :) Het plukken lijkt wel over, ik zag geen bloedpennetjes meer dus ik wacht nog heel even met de uierzalf, ik heb het wel in huis.
Als de 2 jongen van Dulce en Diego nu nog oranje wangen krijgen, word ik gek. Volgens mij zijn ze echt geel! :D

Rianne

De oudste, al een lekker fors jong en een goede blazer ;D

De tweede, doet het ook zeer goed en kan onwijs bedelen :)

Jong 3 is een beetje sufjes als ik m vast heb, doet dan ook vaak de oogjes dicht. Hij heeft wel altijd eten in z'n krop dus ik maak me geen zorgen.

Jong 3 van de andere kant

En de laatste, het jong van Ayla en Tiamo van Lin:

Samen in het zonnetje

Lin

ahh lief zeg!
De oudste heeft rode wangen zie ik en de andere niet?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

De oudste is een jong van Ayko en Tiaro en zal oranjerode wangen krijgen. Het jongste jong is er 1 van Ayla en Tiamo, ik denk dat die geplukt is bij z'n oortjes.

•=Bonnie=•

Citaat van: Rianne op 23 mei 2007, 10:54:13
Ik heb gisteren wel foto's gemaakt maar heb ze nog niet kunnen uploaden dus dat ga ik direct even doen. :) Het plukken lijkt wel over, ik zag geen bloedpennetjes meer dus ik wacht nog heel even met de uierzalf, ik heb het wel in huis.
Als de 2 jongen van Dulce en Diego nu nog oranje wangen krijgen, word ik gek. Volgens mij zijn ze echt geel! :D

WHOOHOOOOOOOOOOOO :)

Persoonlijk zieik alleen kale wangen op die foto's trouwens :D Je plakt er toch wel wat veren op voor ie mee mag hmz?  ;)

Rianne

Ik zal nog even nieuwe foto's maken, hopelijk is het daar beter op te zien. Goed inzoomen op de wangetjes dus ;)

Rianne

Hopelijk is het nu goed te zien. Het is niet makkelijk foto's maken van al dat wiebelende grut!

Jong 1 en 2:

Jong 3:

Betere foto's heb ik helaas niet, moet ook zo weer weg.
Heb ze ingesmeerd met uierzalf, wat ook goed is voor de babyhuid ;D Hopelijk verzacht het de pijn ook.

leoni

heeei,

nou volgens mij is het ook een geelwang ;D
nu hopen dat ze gestopt zijn met plukken :D
ze zijn ook een beetje geplukt op de rug of niet?

groetjes leoni

Rianne

Ja de ruggetjes zijn vrijwel kaal. :-\ De koppies zien nog vrij redelijk, hopelijk blijven ze nu een beetje van ze af.

Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Nee daar is nog niks van te merken, ze paren niet.

•=Bonnie=•

leuk, ik krijg een kale kip  >:(  ::)  ;D

echt wel geelwang joepie :)