Hobbykwekerij Sephora Rianne - foto's 26-9

Gestart door Rianne, 11 mei 2007, 15:56:35

« vorige - volgende »

Mandy

Amai Tiaro plukt echt vreselijk. :o :(
Alleen op de kopjes en nek is vervelend maar nog niet zo erg. Nu zal het moeilijk voor ze zijn zich alleen warm te houden. En dan is het beter als hij geen jongen meer krijgt. Ik zou er niet meer kweken of althans geen jongen meer laten krijgen, de eitjes voortaan overleggen dus. :-\
Verder zien ze er wel goed uit en worden ze gelukkig goed verzorgd dus het zullen straks wel knapperds worden. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Agnes

Citaat van: Rianne op 27 augustus 2007, 14:03:02
Ja moeders voert ze goed. Net nog gekeken en de kropjes zijn vol. :)

Gelukkig maar :D

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Rianne

Hoi Mandy,

dat is het probleem nu juist, zij ZIJN mijn pleegkoppel. :-\ Verder heb ik geen andere pleegkoppels. Volgend jaar heb ik Joey en Denzel, maar dat is nu nog geen koppel. Tinco en Nevada heb ik ook geen vertrouwen in en Dulce is een geelwang, dus Dulce en Diego kunnen het ook niet. Dus dan Tiaro maar apart.

Rianne

Foto's van vandaag, gisteren niet aan toegekomen... Jong 1:

En jong 2, Tiara:

Inge88

Dat ziet er al een stuk beter uit! En dat na een aantal dagen! Zal voor de valkjes een stuk fijner zijn!
Het is jammer dat Ayko & Tiaro tot nu toe je enige koppel is die jongen goed opvoeden, op het plukken na dan. Ik hoop voor je dat dit volgend jaar veranderd.

Tjerk

Hey,

dat gaat beter. Jammer dat je Tiaro er uit moest halen, maar zo kaal als ze anders zouden zijn was helemaal niet mooi geweest. En Ayko moet twee jongen prima groot kunnen brengen, maar ze roepen ook niet erg naar elkaar of valt dat nog wel mee?

Hoe doen je Geelwang het trouwens, zijn ze al begonnen?

Groeten Tjerk

Rianne

Hoi Inge,

ik denk dat ik volgend jaar Ayko en Tiaro naar binnen haal om te zien of Tiaro dan nog zo plukt. Vorig jaar waren alleen de wangen geplukt en toen zaten ze nog binnen.

Hey Tjerk,

het roepen valt onwijs mee hoor. Alleen als ik 's ochtends de gordijnen opendoe van de vogelkamer, roepen ze even. Maar verder hebben ze er geen last van.
Met de geelwangen moet ik nog even wachten tot ik een pleegkoppel in de buurt heb. :)

Rianne

Tijd voor nieuwe foto's! Vers van de pers:

Jong 1, de cinnamon man:

Dit jong is nog te reserveren

Jong 2, Tiara de geparelde pop:

Dit jong is al gereserveerd

Vandaag zag ik het voor de tweede keer. Tinco die uit het broedblok kwam. Het blok waar de jongen in zitten!

Geen idee wat hij daar uitvreet. Vadergevoelens? ;D

Speaking of vader, Tiaro zit hier binnen de oren van mijn hoofd te fluiten! Dani (want daar zit hij bij) wordt er ook stapelidioot van en jaagt hem steeds weg. Dus gelukkig mist hij z'n popje niet zo erg ;)

Rianne

Hmmm... nu lag er gisteren (ik zag het vandaag pas, mijn vriend zei het net) een ei in het blok. Het zal wel van Ayko zijn, maar omdat Tinco zich al zo verdacht gedraagt... we zullen wel zien. Eerst maar afwachten of het bevrucht is :)

*Esther*

Citaat van: Rianne op 31 augustus 2007, 10:41:45
Tijd voor nieuwe foto's! Vers van de pers:

Jong 1, de cinnamon man:

Dit jong is nog te reserveren

Jong 2, Tiara de geparelde pop:

Dit jong is al gereserveerd

Vandaag zag ik het voor de tweede keer. Tinco die uit het broedblok kwam. Het blok waar de jongen in zitten!

Geen idee wat hij daar uitvreet. Vadergevoelens? ;D

Speaking of vader, Tiaro zit hier binnen de oren van mijn hoofd te fluiten! Dani (want daar zit hij bij) wordt er ook stapelidioot van en jaagt hem steeds weg. Dus gelukkig mist hij z'n popje niet zo erg ;)

Hahahaha
dit zijn met recht DONSJES!! ;D

Anke

Hoi Rianne,
Ik heb een paar fotosessies gemist zie ik.
Wat zijn de jongen al groot geworden ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Rianne

Het zijn inderdaad weer donsjes, de donsveertjes groeien harder terug als de gewone veertjes ;D
Zal dinsdag weer foto's maken, morgen ben ik de hele dag op pad ivm kermis hier verderop :)

Dierenfreackske

O wat leuk ...ik ben al benieuwd naar dinsdag hoor !
Ze zien er echt heel schattig uit !! Grtjs Ann

Rianne

Het is hier echt een raar zootje! Lag er zondag nog 1 ei, maandag lagen er 3! Er zijn dus 2 popjes aan het leggen, ik denk Ayko en Nevada. Straks maar eens kijken of er NOG een verrassing bij ligt ;D
Ook maar even foto's maken van de jongen :)