11 september 2025, 00:05:53

Hobbykwekerij Sephora Rianne - foto's 26-9

Gestart door Rianne, 11 mei 2007, 15:56:35

« vorige - volgende »

Rianne

♪ Marlies

Wie , ikke ? ::) ::) ::)

Wat denk je dat ik binnenkort ga doen met die oranje wangetjes die hier geboren worden. ::) ;D

Rianne

Anke

Mooie valkjes hoor :)
Die drie op een rijtje poseren toch wel mooi hoor ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Rianne

Hoi Anke,

ze zijn zeker mooi! Dank je! :D

Vanmorgen lag er keurig een 3e eitje in het blok. Ik heb nog niks geschouwd, doe ik volgende week wel. Ik vind het nu makkelijker om geduld te hebben vergeleken met de vorige ronde. :)
Ik heb nog een paar foto's, helaas zijn er niet veel gelukt omdat ik van buiten de voliere foto's heb gemaakt. :-\

Kieky, toen ze van de week binnen was:

Kieky is in de voliere het rustigst als ik binnen kom, de rest begint in wilde paniek te fladderen ::) Vanavond moet ze weer mee naar binnen, gisteravond was ik aan 't werk dus is ze in de voliere gebleven.

Grumpy:

Nog steeds erg zwart op de vleugels, en licht op de borst. Hopelijk blijft hij/zij zo donker, het is wel erg mooi vind ik.
Voor Ludo heb ik wat foto's gemaakt van Diego, m'n wildkleur en Grumpy samen voor het verschil. Zal die zo ook even plaatsen. :)

Volgens mij is dit Simba, maar ik weet het niet zeker:

Van het andere geelwangetje geen foto, hij zat half in de zon, half in de schaduw dus je ziet keurig een onderstel van een valkje maar geen hoofdje :-\ Morgen maar weer proberen!

Rianne

leoni

heeei,

leuke foto's :D
pippa van mij (wildkleur man) is ook heel donker en heeft een hele grote kuif. en hij heeft nu een wildkleur jong en die is ook zo donker ;D zal dalijk even foto's maken maar vergeleken bij pippa is me andere wildkeur net cinnamon hahahaha

groetjes leoni

Rianne

Misschien kun je Grumpy dan wel aan dat donkere jong koppelen als het zo uitkomt?

Lin

Leuke fotos ook van het donkere wildkleurtje!  :D
Ik kan vrijdag toch wel snel ze even bewonderen voordat we op stap gaan? ik heb nog 2(bevruchte?) eitjes voor je. Ik neem die ook nog wel mee.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Anke

Wat een leuke foto's :)
Ze gaan er echt voor zitten je valkjes.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

•=Bonnie=•

Citaat van: Rianne op 18 juni 2007, 18:16:39
Oooh dus daar komt dat door! ;D Niet stiekem met de rode stift in de weer geweest? ;D

Haha, wat heb ik daar nu aan, ze was toch al voor mij  :)

marvin

Wat een leuke foto van Kieky en het was goed om te horen dat ze zelf zat te eten.
Ik weet niet of het door was gekomen maar ze krijgt bij ons zaadjes te eten.

De anderen zijn ook erg schattig  :).

Heb je trouwens ook mijn laatste mailtje nog gelezen over het ophalen van Kieky. Ik hoor het wel.

Groetjes
Andrea

Rianne

Hoi Andrea,

ze krijgen in de voliere ook nog pellets te eten maar ik denk dat de jongen niet snappen wat ze daarmee moeten. Gelukkig eten de volwassen valkjes het wel, en wordt het zo toch weer aan de jongen gegeven. Zaadjes eten kan Kieky als de beste ;)
Ik had je vanmorgen weer een mailtje teruggestuurd :)

Rianne

Vandaag heb ik Kieky naar binnen kunnen halen. Ik had aldoor geen kooi maar zaterdag heb ik een parkietenkooitje van iemand gekregen. Voor een valkje eigenlijk te klein maar voor Kieky alleen is het tot zondag goed te doen. Kan ze vast aan de huiskamer wennen en ik hoef haar niet steeds te vangen om mee naar binnen te nemen voor een uurtje. Nu kan ze aan ons wennen en de huiskamergeluiden :) Ook kan ik nu de valkjes van Leoni beter in de gaten houden zonder dat Kieky en paps steeds bij het voer zitten ;D

Toen ik zaterdag keek, lagen er 7 eitjes bij Ayko, 5 van hunzelf en 2 van Lin. Vandaag heb ik nog niet gekeken. Vanavond maar eens schouwen denk ik :)

Tjerk

Hey,

leuk. Kieky houd je zelf, of gaat ze ergens anders wonen. Nog gefeliciteerd met je Lutino Geelwang.

Mijn eerste twee eieren van Kiäro & Kiära liggen er nu eindelijk. Direct overgelegd naar White & Snowy die erg goed met z´n tweeën broeden.

Nu maar hopen dat ze uitkomen, leuke foto´s van die donkere wildkleur. De man erbij is ook vrij donker op de foto´s, in het echt ook?

Groeten Tjerk