10 september 2025, 23:57:29

Hobbykwekerij Sephora Rianne - foto's 26-9

Gestart door Rianne, 11 mei 2007, 15:56:35

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Agnes

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Rianne

Little Cockatoo

Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

•=Bonnie=•

Citaat van: Rianne op 11 juni 2007, 14:03:29
OH MY GOD wat een schoonheid!!! :o

Haha, ja... ik moet me inhouden niet elk uur te gaan kijken of ik al meer zie maar ik hou me keurig in en kijk maar eens per dag naar ze :)

*grin* ik kan dus ook pas morgen kijken of ik de ring van 2 er wel goed om heb gedaan. Ben benieuwd of zij ook zo prachtig gepareld wordt. Vreemd idee dat zij over 4 dagen ongeveer net zover moet zijn als nr 1 he?

Ze wordt nog steeds het meest gevoerd aan haar krop te zien steeds.

Rianne

Zo lang ze maar niet geplukt wordt... Zelfs nu de jongen hier uitgevlogen zijn, kunnen pa en ma het niet laten ::)

Idd wel een vreemd idee dat de jongste er over 4 dagen ook al zo uitziet... is ook wel een leuk idee ;D

•=Bonnie=•

Citaat van: Rianne op 11 juni 2007, 14:21:53
Zo lang ze maar niet geplukt wordt... Zelfs nu de jongen hier uitgevlogen zijn, kunnen pa en ma het niet laten ::)

Idd wel een vreemd idee dat de jongste er over 4 dagen ook al zo uitziet... is ook wel een leuk idee ;D

Ze worden niet geplukt. Het enige risico is dat Robijn de wangen eruit plukt NA het uitvliegen... Maar daar houdt ze dan alweer mee op nadat ze 1 x kaal zijn getrokken met als gevolg dat ze alweer wangen hebben tegen dat ze zelfstandig zijn. Maar misschien was dat haar ex man wel hoor die het deed, niet zij, dan is er helemaal niets aan de hand.
Het waren toen alleen hun niet witmasker pleegjongen die hun wangen kwijt raakten na het uitvliegen.

Rianne

1 voordeel, een gele wang valt niet zo op tussen de gele veren ;)

marvin

He Rianne,

Wat zijn het toch een schatjes.
Wat leuk dat ze het zo goed doet, en een hoog kroel gehalte is altijd goed, dat hebben ze allemaal bij ons.

Kan ze al een beetje vliegen?

Groetjes,
Andrea

Rianne

Ja ze kan al redelijk goed vliegen. Ze zit altijd op het hoogste punt in de voliere! Ook toont ze al interesse in het voer, maar het is meer spelen wat ze doet. Alles valt op de grond ;D

marvin

hoi Rianne,

Weet Kieky al wat ze het eten moet doen behalve spelen?

Hoe gaat het verder met alle kleintjes?

Groetjes,
Andrea

Rianne

Hoi,

met Kieky gaat het goed! Ze blijft rustig zitten als ik de voliere in kom en gisteravond heeft ze lekker bij ons op de bank gezeten. Ik zie haar zelf nog niet eten, wel zit ze steeds op de voerplank, maar ja, ze ZIT er ook echt ;)
Ik moet hoognodig weer eens foto's maken maar het komt er steeds niet van. Ik zal vanmiddag een poging wagen ;D

Met de andere kleintjes gaat het ook goed, er wordt nog druk geoefend op vliegen. Echt hoogte maken kunnen ze nog niet, maar af en toe zie ik ze wel op een hoge stok zitten. Ze kijken ook nog niet om naar het eten, door je ouders gevoerd worden is natuurlijk veel makkelijker! ;)

marvin

Foto's maken, dat moet ik ook nog steeds.

Ik ben blij dat ze niet bang is voor mensen.

Bij ons gaat het nu ook goed we hebben Kukel apart gezet als we niet thuis zijn want die haalde yoeppie iedere keer van het nest af.
Hij probeerde dan zelf op de eieren te zitten maar weet niet hoe dat moet.

Groetjes,
Andrea

•=Bonnie=•

:D :D

>:( >:( ;)

Caroline

Oh, wat is ze moooooooooooiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.