2 mei 2025, 17:26:07

Beauty en Beast

Gestart door clowntje46, 7 september 2003, 19:05:26

« vorige - volgende »

clowntje46

Zo hier begint het dagboek van beauty en d´r Beast ,
Beauty heeft de eerste week hier goed doorstaan, maar ik vond dat ze toch wel een maatje moesthebben die haar evt  het een en ander bij zou leren.
Dus ik zaterdagmiddag op weg naar leon om Beast te gaan halen, vanaf het moment dat beast in de kooi kwam was het gelijk liefde op het eerste gezicht volgens mij, er werd bij elkaar aan de veertjes gewerkt  en *gekust*
 :P Nu bleek dat beauty Beast ging laten zien hoe hij uit  de voerbak moest eten  dat was een leuk gezicht hoor daar beauty het zelf pas de dag ervoor zelf gedaan had  groetjes  Ans

clowntje46

Zo ben ik weer, er is nog een schtaje in huize clowntje gekomen  heeft de naam Lucky gekregen Ze was er ondervoed en  doe nu m,n best haar er weer bovenop te krijgen . Ze reageert bijna nergens op  :'( en ik moet de pap er bijna inspuiten dan dr bekkie beetje dicht houden en over dr keeltje wrijven, dan slikt ze beetje  maar ze blijft duf zitten en doet niks
Heel af en toe komt het tot *leven* waggelt dan ergens heen en gaat met koppi eer weer <tegenaan liggen en slaapt weerIk hoop ehct dat ze het haalt , ik durf d´r alleen nog niet bijde andere 2 te zetten  

clowntje46

Hoi ben ik weer ff  wat is het toch  heerlijk gezicht die twee zo gezellig bezig te zien de eerste foto ging niet goed  hier alnog foto van het happy koppel  :D                             Groetjes Ans

clowntje46

Hoi ben ik weer
Ben toch wel blij met Beast, hij helpt Beauty van d´r aangekoekte resten pap af plukt  er aan en haalt het er allemaal af.  Het is een heel vertederend gezicht die twee zo bezig te zien ,was volgens mij toch hele goeie beslissing van mij, en hoop dat het toch maar een mannetje EN vrouwtje is  het is zo leuk stel zo maar dat zal de toekomst leren.
Groetjes  van Ans  en d´r Beauty , Beast  en Lucky

Tara

Hoi hoi,

je hebt heel lieve valkjes, wat jammer van die Lucky nou he, ik hoop echt dat ze er bovenop komt want ze ziet er niet goed uit :(.

Groetjes, Tara

clowntje46

Nee dat klopt Tara, ze/hij doet ook weinig nog,zit maar in elkaar, en als ik dr voer moet ik heb er echt inspuiten met het spuitje  en dan d´r koppie iets omhoog houden en dan als ik d´r even over keeltje streel slikt ze het weg  en als ze dan uitgegeten is dan gaat ze weer inelkaar zitten en *slaapt* weer verder  :'(
groetjes  Ans en d´r vogel*bende*  :D

clowntje46

Hoi Lieve vogelvrienden/innen
LUCKY  heeft het toch niet gehaald  :(
De lag vanmorgen bewegeloos in d´r kooitje.
Dat was toch wel ff schrikken , maar ja ik was gewaarschuwd jullie spraken me wel moed in van ze red  het nu wel maar toch was het ff flink balen hooru het jullie  toch maar ff doorgeven  
verdrietige groetjes  Ans  en Beauty en Beast

Marianne

Hoi Ans,

Heel veel sterkte met het verlies van Lucky.
Het is heel vervelend als je een van je vriendjes dood vindt, zelfs als je er een beetje rekening mee houdt.
Ik hoop dat de andere valkjes je de kracht geven om dit verlies wat draagzamer te maken.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Lique

Hoi Ans,

Wat verschrikkelijk zeg, maar je hebt er alles aan gedaan, om hem in leven te laten. Meer kon je niet doen, waarschijnlijk was hij toch al te veel vermagerd en verzwakt.
Veel sterkte.

groetjes lique

Kolkkie

Hoi Ans,

Veel sterkte met het verlies van Lucky. Je  hebt er alles aan gedaan om Lucky in leven te houden.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006