Waar zal ik de kooi plaatsen?Wat is beter?

Gestart door Peggy, 16 mei 2007, 09:51:17

« vorige - volgende »

Peggy

Hallo,
Ik krijg morgen mijn twee nieuwe valkjes dus ik heb eennieuwe kooi gekocht,  nu zit ik een beetje te twijfelen waar ik de kooi nu het beste kan plaatsen.Heb de tips op dit forum goed gelezen maar de kooi moet of naast een openslaande deur staan ( de deur naar de gang ) of bij de voorraam maar is wel vlakbij een verwarming ( heb gelezen dat dat niet goed zou zijn ) of tussen de achterdeur en de achterraam, maar daar heb ik aan beide kanten ook een verwarming,zie foto's.  Wat kan ik nu het beste doen?
Gr Peggy





Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Peggy

Foto 1 is tussen de achterdeur en de achterraam
Foto 2 is dan naast de deur vd gang
Foto 3 is bij de voorraam
;D


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Anja

Hoi Peggy,

Ik zou gaan voor plaats(foto) nr 3. Daar heeft hij geen last van opengaande deuren. Er hangt wel verwarming maar volgens mij kan je de kooi zo zetten dat die toch redelijk van de verwarming af staat.

Groetjes Anja

Peggy

Daar heb ik de kooi toevallig ook neergezet ;D....heb zelfs vandaag waterbakken gehaald voor aan de verwarming voor de juiste luchtvochtigheid,had ik al veel eerder moeten doen trouwens ;) en wij roken sowieso hier niet dus gezonde lucht ;D ;D
Dank je wel voor je reactie.
Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Riny

Hoy Peggy
Wij hebben net ook even gekeken, en vinden de kooi heel erg mooi.
Als wij ook mee mogen kiezen waar de kooi komt te staan, dan graag voor het raam.
Naar buiten kijken vinden we erg leuk.
Komen er dan ook kippen voorbij??
Groetjes Neeltje en Dirkje :-* :-*

Anja

Hoi Peggy,

Graag gedaan hoor. En zo te lezen willen jou valkjes voor het raam zitten dus perfecte keuze zou ik zeggen.

Groetjes Anja

Sanna

Heej wat een mooie kooi heb jij Peggy! ;) ;D ;D

Ik ga met de rest mee. Valkjes vinden het altijd leuk naar buiten te kijken. Als ze daar dan maar niet te veel in de zon staan, want dan krijgen ze het erg warm van de zomer (vooropgesteld dat we die nog krijgen dan...).

Groetjes, Sanna

Peggy

Ja ik heb echt wel een mooie kooi. ;D ;D En ik ben er nu dus ook helemaal zeker van;  de kooi blijft lekker voor de raam staan,want dat vinden Neeltje en Dirkje leuk ;D
En we hebben bij de voorraam een goede luifel tegen de zon dus het komt helemaal goed.Nog maar één nachtje......en dan komen ze....onze nieuwe valkenvriendjes :)
Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier

Anja

Hoi Peggy,

Ga je dan ook een dagboekje beginnen zodat wij je kunnen volgen?
Spannend zeg. Het kan niet snel genoeg morgen zijn voor jou he.
Veel plezier morgen.

Groetjes Anja

Peggy

Anja,dat is een geweldig idee!!  Dat ga ik zeker doen. Misschien begin ik straks al ;D Ik houd jullie graag op de hoogte ;)
Nog even wat mooie takken in de kooi hangen en nog wat knutselen en dan zijn we er klaar voor.
Gr Peggy


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier