5 augustus 2025, 12:50:11

mijn valkjes :)

Gestart door Saar, 7 mei 2007, 14:54:35

« vorige - volgende »

Saar

Citaat van: Bonnie op  9 maart 2008, 17:20:37
hopelijk knapt Kyra snel weer op :(

Ik hoop t ook...
Zodra ik wat weet dan stuur ik je een PBtje...
Groetjes Saar :-*

Kaatje

Hoi Saar,

Ik heb in je andere boekje gelezen dat het met Kyra op dit moment niet zo heel erg lekker gaat en dat je haar ontlasting hebt opgestuurd !!

Ook wil ik je nog zeggen dat ik het heel erg vind dat er 2 donsjes zijn overleden !! Hopelijk worden deze drie snuitjes prachtige valkjes, maar eigenlijk twijfel ik daar niet aan !!

Ik hoop dat er niks ernstigs aan de hand is met Kyra en dat ze gewoon even een paar daagjes een beetje minder in haar vel hebt gezeten en heel snel weer de oude is !!

Ik wens je heel veel sterkte en ik duim ook zeker voor Kyra hoor !!

Groetjes, Karin

Saar

Citaat van: Kaatje op  9 maart 2008, 20:46:57
Hoi Saar,

Ik heb in je andere boekje gelezen dat het met Kyra op dit moment niet zo heel erg lekker gaat en dat je haar ontlasting hebt opgestuurd !!

Ook wil ik je nog zeggen dat ik het heel erg vind dat er 2 donsjes zijn overleden !! Hopelijk worden deze drie snuitjes prachtige valkjes, maar eigenlijk twijfel ik daar niet aan !!

Ik hoop dat er niks ernstigs aan de hand is met Kyra en dat ze gewoon even een paar daagjes een beetje minder in haar vel hebt gezeten en heel snel weer de oude is !!

Ik wens je heel veel sterkte en ik duim ook zeker voor Kyra hoor !!

Groetjes, Karin

Heey Karin,
Ik hoop het ook dat Kyra opknapt... Vanmorgen woog ze 82 gram, dat is weer een grammetje minder dan gisteren... Maar ze hebben een paar uur langer geslapen vandaag dus ik hoop dat t daar mee te maken heeft. Ze hangt op dit moment erg aan Moby.. Ik zal je zeggen dat ik best wel zenuwachtig ben :-\ Kyra is duidelijk Kyra niet en ze is veels te lief voor me.. Normaal eet me m'n vingers op als ik bij de kleintjes wil kijken, maar nu hangt ze meteen aan mijn armband ::) Ze eet samen met Moby, ze slaapt samen met Moby... En als Moby de 3 voert zit ze te slapen bij de kleintjes :-\ Dus ja... Ik hoop dat ze wat kunnen vinden :-\

Anja

Hoi saar,

Heel veel sterkte met Kyra. Ik hoop dat ze weer op gaat knappen.

Groetjes Anja

Saar

Citaat van: Anja op 10 maart 2008, 12:37:13
Hoi saar,

Groetjes Anja

Thnx...
Ik hoop t ook... Heb wel genoeg ellende meegemaakt....
De vogels hiernaast zijn allemaal in de rui :-X echt een rotzooitje iedere keer hiernaast! Pfffffffh!!! de enige die de afgelopen week al heel vrolijk is is Ludo ;D Zit te kwaken en te fluiten ::) En dat soms uren achterelkaar ;D

Anja

Citaat van: Saar op 10 maart 2008, 12:49:51
Hoi saar,

Groetjes Anja

Thnx...
De vogels hiernaast zijn allemaal in de rui :-X echt een rotzooitje iedere keer hiernaast! Pfffffffh!!! de enige die de afgelopen week al heel vrolijk is is Ludo ;D Zit te kwaken en te fluiten ::) En dat soms uren achterelkaar ;D

Hihihihihihi kan Ludo kwaken? ;D ;D ;D ;D ;D
Hier zijn ze ook i nde rui allen ik weet zo niet wie allemaal. De bodem van de kooi is bezaaid met veren.

Groetjes Anja

Saar

Citaat van: Anja op 10 maart 2008, 12:52:40
Citaat van: Saar op 10 maart 2008, 12:49:51
Hoi saar,

Groetjes Anja

Thnx...

Hihihihihihi kan Ludo kwaken? ;D ;D ;D ;D ;D
Hier zijn ze ook i nde rui allen ik weet zo niet wie allemaal. De bodem van de kooi is bezaaid met veren.

Groetjes Anja

Ja dat kan ie hihi :P
Heeft ie van Moby... We hebben een pluche kikker op de kast staan met een geluidsdingetje erin, dus zodra je er in knijpt gaat ie kwaken ;D Nu doet meneer niks anders... Had Moby er geen zin in ging ie gillend kwaken... Ludo doet t ook maar zijn stem is net wat scheller :-X Af en toe denk ik ook dat ik hem Ludo hoor zeggen maar dat is meer gebrabbel...
Plientje is hiernaast t ergste in de rui. De staartveren en vleugelpennen is ze aan t verliezen en dan heel veel kleine veertjes van de andere vogeltjes.. Dus ze maken er echt een zooitje van ;)

Saar

Ik kon me niet meer inhouden en heb even gebeld of ze de post al hebben gehad.... Nog niet dus aan t einde van de middag moet ik nog even een keertje bellen.... pffffh ben echt zenuwachtig :-X

ooowja! Kyra woog gisteravond samen met Moby 87 gram :)

Saar

Hoi iedereen,
Ik ga nu naar de KvK :)
Moby weegt weer 84 gram en Kyra 83... Kyra is dus stabirl qua gewicht.... Uk woog 60 gram :D Daar zit een stijgende lijn in :)

*~Jeanine~*

Saar

Citaat van: Jeannine op 11 maart 2008, 08:44:56
Hoi Saar,

Eindelijk eens goed nieuws over Uk  :D

Inderdaad, je wilt niet weten hoe blij ik daarmee ben :D
Nu hoop ik dat ik morgen de uitslag heb van Kyra haar ontlasting....

Ps: Zoals jullie zien gewoon online tijdens werktijd... dat mag gewoon zolang ik mijn werk gewoon doe ;)

Agnes

JOH 8) geef mij zo'n baas ;D,

Maar ja, het zou ook een beetje raar staan als ik onder een biertje tappen en het serveren ervan steeds de computer induik :o

;D ;D ;D

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Saar

Citaat van: Agnes op 11 maart 2008, 14:32:52
JOH 8) geef mij zo'n baas ;D,

Maar ja, het zou ook een beetje raar staan als ik onder een biertje tappen en het serveren ervan steeds de computer induik :o

;D ;D ;D

Hmm dat is ook niet echt handig hihi ;D
Voordat je t weet ligt t bier over t toetsenbord :P ;D ;)

Saar

Hoi iedereen,
Hopelijk ben ik vandaag wat eerder op t werk... en ben ik ook eerder thuis... Ben gisteren bijna 2 uur onderweg geweest om thuis te komen :-X :-X Hopelijk blijven de bussen rijden, 2 jaar terug reden die ook niet meer door de storm :-\

Agnes

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.