29 april 2024, 11:57:50

mijn valkjes :)

Gestart door Saar, 7 mei 2007, 14:54:35

« vorige - volgende »

Saar

Het gaat goed met de donsjes :)
Ze hadden alleen nog geen eten gekregen toen ik ging kijken ::)
Straks nog maar een keer om het hoekje kijken ;)
Groetjes Saar :-*

Saar


Romy

Hoi Saar

Nu je een nieuw boekje begonnen bent, is het voor mij makkelijker om te volgen. Ik zal dan ook regelmatig eens komen lezen in je boekje :)

Ik wens je erg veel succes met je donsjes, ze zijn zo snoezig!!

Groetjes
Romy

Saar

Citaat van: Romy op  8 mei 2007, 12:59:28
Hoi Saar

Nu je een nieuw boekje begonnen bent, is het voor mij makkelijker om te volgen. Ik zal dan ook regelmatig eens komen lezen in je boekje :)

Ik wens je erg veel succes met je donsjes, ze zijn zo snoezig!!

Groetjes
Romy


Dank je wel :D
Groetjes Saar :-*

Mara

Hoi Saar

Ik zie nu pas dat je een nieuw boekje hebt...Leuke foto's!

Mara

Saar


Saar

Heb blok van Kyra en Moby hebben we net even aangepast ::)
Het stokje zat nogal laag met het gevolg dat Kyra niet wist hoe ze er in moest ::)  Moby had er geen problemen mee.  Maar je kan hem moeilijk alleen laten broeden.

Ze ging er wel in als ik haar op mijn hand zette en iets hoger hield dan het stokje. Als het nog niet helpt, dan maak ik wel een routebeschrijving voor haar ;D

Ze is wel een stukje vriendelijker nu ze een blok hebben. Nu doet ze lief tegen Ukkie, gelukkig :) Nu is het Moby weer die zich als een kreng gedraagt ::) Moby ligt nu braaf te broeden op de 4 eitjes die ze al had gelegd. Vandaag verwacht ik er nog 1, en dan overmorgen misschien weer 1 en dan is het afwachten of er wat bevrucht is :)
Groetjes Saar :-*

*Yvon

Hoi hoi

Bij jou zit er dus nog een nestje aan te komen.  :)
Leuk hoor.
Wat kunnen valkjes toch wisselvallig zijn he ?
Zo jagen ze elkaar de tent uit en dan een uurtje later zitten ze samen op stok,zoals bij ons de mannen doen.  ;) :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Saar

Citaat van: Yvon en Rene op  8 mei 2007, 21:42:10
Hoi hoi

Bij jou zit er dus nog een nestje aan te komen.  :)
Leuk hoor.
Wat kunnen valkjes toch wisselvallig zijn he ?
Zo jagen ze elkaar de tent uit en dan een uurtje later zitten ze samen op stok,zoals bij ons de mannen doen.  ;) :D

Groetjes Yvon



Inderdaad
Aan Moby kan ik ook geen touw vastknopen ::)
Hij komt sinds vandaag uit zichzelf bij me zitten :o Hij pikte zelfs een stukkie chips :o :o Brutaal aapje! Kyra ligt nog steeds in het blok ::) Ik denk dat ze daar blijft liggen tot morgenochtend ::) Morgen ga ik even naar city.
Nog even wat dingetjes halen. En dan blijft het natuurlijk spannend of de eitjes bevrucht zijn.
Ben benieuwd :D En nu ga ik douchen ;D ;D
Groetjes Saar :-*

Anja

Hoi Saar,

Leuk dat je een nieuw boekje bent begonnen. Je hebt een stel knappe valkjes hoor. en de jonkies zo lief.
Veel succes met de jonkies verder en ik blijf je volgen.

Groetjes Anja

Saar

Citaat van: elfelfje op  9 mei 2007, 08:57:35
Hoi Saar,

Leuk dat je een nieuw boekje bent begonnen. Je hebt een stel knappe valkjes hoor. en de jonkies zo lief.
Veel succes met de jonkies verder en ik blijf je volgen.

Groetjes Anja


Dank je :D
Groetjes Saar :-*

Saar

Met de donsjes en jonge zebravinkjes gaat het goed :)
De oudste zebravink heeft z'n oogjes al open en kan geen seconde stil zitten ;D

De donsjes beginnen al een beetje op een valkje te lijken :)
Ze beginnen ook nu pas naar me te blazen terwijl ze nu al ongeveer een week de ogen open hebben ::) Nu heb ik alleen 1 probleem ::) Ik wil het lutinootje houden :-[ Als vriendinnetje voor Ukkie. Maar ik ben bang dat Chiel het er niet mee eens is :'( :-[ :'(

Kyra die heeft gisteren ei 5 in het blok gelegd 8) Sinds het stokje hoger zit, gaat ze er zelf in en uit. Maar ze was het om half 1 zat en toen wilde ze het blok uit. Uk die schrok zich te pletter en er was weer even paniek ::) Maar na 2 minuten was het weer helemaal rustig ;) Ik ben benieuwd of er wat bevrucht is. Dat zou wel leuk zijn :D
Groetjes Saar :-*

Saar

11 mei 2007, 12:21:42 #27 Last Edit: 13 mei 2007, 13:37:06 by Saar
Hoi hoi
Het is weer even tijd voor nieuwe foto's :D
Zebravinken:


Wildkleurtje:

Ik ben nog te reserveren. Volgens de mutatie calculator ben ik een man split bont {x1 lutino} of split bont {x1 cinnamon}

Lutinootje:

Ik ben volgens de mutatiecalculator een popje split voor bont. Ik ben ook nog te reserveren.

Groetjes Saar :-*

Anja

Hoi Saar,

Wat een schatjes zeg. en die zebravinkjes........die bekjes ......zo lief.

Groetjes Anja

Saar

Citaat van: elfelfje op 11 mei 2007, 13:02:21
Hoi Saar,

Wat een schatjes zeg. en die zebravinkjes........die bekjes ......zo lief.

Groetjes Anja


Leuk he :D
Zodra je ze aantikt gaan die bekkies open ;D
Ze gaan echt hard. Ze krijgen ook goed te eten. En nu maar hopen dat ik ze kwijtraak als ze uitvliegen ::) Daar ben ik namelijk wel bang voor dat ik ze niet kwijtraak :-\ Maarja ik kan moeilijk zeggen, jij mag wel broeden en jij niet ;)
Groetjes Saar :-*