4 mei 2025, 08:05:16

Lutino popje

Gestart door Lieke, 28 april 2007, 09:20:45

« vorige - volgende »

Lieke

Hallo,

Ik heb een lutino popje die ik graag wil koppelen.. Wat voor mutatie kan ik het beste erbij zetten?

Groetjes, Lieke :)

Quendi

ligt eraan wat je eruit wil hebben... en je weet haar splits misschien niet.

Als je lutino eruit wil hebben moet je er een lutino man of een split lutino man tegenover zetten.

Gr Sietske

Inge88

Het beste kun je er geen roodoog tegenover zetten, omdat een roodoog al een zwakkere mutatie is. Lutino of albino dus niet elk geval. split lutino kan wel.

Als je een witmasker geparelde split lutino er tegenover zou zetten dan zou je wildkleur en lutino mannetjes eruit krijgen en geparelde en lutino geparelde popjes. Daarbij ga ik ervanuit dat je pop geen splits heeft. Heeft je pop een split voor witmasker, dan wordt het leuker; je kan dan ook albino's en witmaskers kweken.

Maargoed, het is net wat je zelf wilt. Welke mutaties vind jij mooi?

Karin

Ik zou gaan voor een geparelde man split lutino. Dan krijg je lutino en wildkleur zonen en lutino geparelde en geparelde dochters. Als de man ook nog eens cinnamon is zul je dit ook bij de dochters terug zien.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Lieke

Ik hou zelf heel erg van witmaskers en albino's. Het liefste zie ik ook al van te voren of de jongen mannen of popjes zijn. Is er ook een mogelijkheid dat je er witmaskers en/of albino's eruit krijgt zonder dat Phoebe (lutino pop) split hoeft te zijn voor witmasker??

Groetjes, Lieke:)

Rianne

Nee, de witmasker factor moet zowel bij de man als de pop aanwezig zijn om witmaskers of albino's (witmasker lutino) te kweken. :)

Lieke

Hoi,

Oke, das jammer.. na het broedseizoen wordt het mannetje van Phoebe verkocht. Hij is best agressief tegen Phoebe, daarom doe ik dat om de rust te bewaren. Daarom zit ik te kijken wat voor mutatie het beste bij Phoebe 'past'.

Groetjes, Lieke:)

PS: als iemand nog suggesties heeft, graag..  :)