De verhalen van Rico: Terug van een lange vakantie.

Gestart door *Amanda*, 3 mei 2007, 18:24:37

« vorige - volgende »

*Amanda*

Hey Pipo,

Ja ik kan haast niet meer onsnappen ze hebben mijn bakje dichtgeplakt. Erg jammer vind ik dat  :P maar ik moet nu even passen op Yuna want het gaat helemaal niet goed met haar. Ze reageert haast niet meer en ze is erg benauwd. Haar baasjes zijn ook erg ongerust maar de DA is al gebeld en we moeten even afwachten tot vanavond.

Groetjes Rico

Mara

OW jee Rico, wat naar. Ik hoop dat het gauw beter gaat met Yuna.

Pipo en Mara

Carin

Hoi Rico,

Grappig hoe je ontsnapt bent.. zo doe ik het dus ook gewoon.. Ook mijn vrouwtje heeft de bakjes afgeplakt..

Wat lees ik? geen goed nieuws van Yna. Sterkte bij de dokter!

Groetjes van Sal en ook van Spikey!


*Amanda*

Hallo allemaal,

Ik ben heel erg lang op vakantie geweest maar ik ben sinds Zaterdag weer thuis. Ik heb het heel fijn gehad op de camping. Als het mooi weer was mocht ik lekker mee naar buiten en als ze mij vergaten dan zorgde ik er wel voor dat ze me hoorden en dan kwamen ophalen  ;) ;D

Ik moet jullie iets heel leuks vertellen: IK KAN VLIEGEN  ;D ;D ;D
Al mijn pennetjes zijn weer aangegroeit en er niet meer uitgevallen! Ik ben heel erg blij dat ik kan vliegen. Dan kan ik lekker op iedereen hoofd vliegen  :P

Ik zal vragen of ze binnenkort van mij foto's kan plaatsen want ik wil natuurlijk wel showen hoe mooi ik ben nu!

Groetjes Rico

Mara

Hey Rico, oude makker

Hoe is het nu met je? Wat las ik? Zijn je pennetjes aangegroeit? Wow, goed joh!! Nu willen we je wel in volle glorie zien!!

Pipo

*Amanda*

Hey Pipo,

Wat leuk om je weer eens te spreken! Het gaat hartstikke goed met mij! Lekker genoten op de camping. Hoe is het met jou dan?

Groetjes Rico

Mara

Hoi Rico

Met mij is alles prima. Zit me nu te poetsen en heb net wat bij Punky in de kooi gezeten. Verder gaat het hier zijn gangetje. Mijn maatje, Lotje is overleden en ik ben naar een grotere kooi verhuist, maar daar kon ik niet wennen. Dus nu zit ik weer in mijn oude kooi.

Pipo

*Amanda*

Hey Pipo,

Wat erg! Mis je haar? Wat naar dat je niet kon wennen in de grotere kooi. Gelukkig gaat verder alles prima met je.

Groetjes Rico

Mara

Hoi Rico

Ik mis Lotje best wel. En het was een hij, geen zij ook al zou je die naam alleen bij een dame verwachten. Nu is het weer goed, Punky is nu voor me aan het fluiten. Heel lief.

Pipo

*Amanda*

Hey Pipo,

Zal natuurlijk wel heel erg wennen zijn zonder hem. Gelukkig heb je Punky bij je die je wat op kan vrolijken. Sterkte!

Groetjes Rico

*Amanda*

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een nieuw spiegeltje en een heel erg leuk schommeltje gekregen van vrouwtje. Ik ben er erg blij mee! Nu kan ik lekker weer gek doen en naar mezelf kijken. Dat doe ik erg graag. Ik moest weer een nieuw spiegeltje want de andere had ik gesloopt  :P nu heb ik weer een nieuwe  :) Ik ga dus nu weer lekker spelen met mijn nieuwe speelgoed.

Groetjes Rico

Mara

Hoi Rico

Geniet maar lekker van je nieuwe speeltjes. Ik zit nu bij mijn andere vriendje, Punky in de kooi. Dat is gezellig want hij heeft andere speeltjes dan die ik heb.

Pipo