De verhalen van Rico: Terug van een lange vakantie.

Gestart door *Amanda*, 3 mei 2007, 18:24:37

« vorige - volgende »

*Amanda*

3 mei 2007, 18:24:37 Last Edit: 20 augustus 2007, 18:18:00 by *Amanda*
Hallo Allemaal,

Op verzoek van een aantal andere lieve grasparkietjes mocht ik toch een boekje gaan beginnen  :D Nu kan ik jullie elke keer vertellen hoe het is op de camping en wat ik allemaal mee maak. Als het lekker warm is mag ik lekker met mijn baasjes mee naar buiten en gezellig met ze buiten zitten  :) Ik hou heel erg van brabbelen dus vervelen zullen ze niet.  ;)

Voor mensen die mij nog niet kennen:
Mijn naam is Rico. Ik ben geboren op 9 Maart 2007 in Raalte. Mijn baasje wou al heel erg lang een vogeltje en is toen samen met haar dochter een vogeltje gaan zoeken. Ik ben dat dus geworden  ;D Ik ben nu 2/3 weken alweer bij mij nieuwe baasjes en het bevalt me heel erg goed. Ik ben wel een kruiper. Dat houd in dat ik niet kan vliegen. De kans bestaat dat mijn veertjes ooit weer aangroeien maar daar mogen we niet van uit gaan. Ik heb er verder helemaal geen last van, ben erg gelukkig maar sommige mensen vinden het soms gewoon een beetje raar om te zien zo zonder staart. Mijn baasjes zijn er al aan gewend. Ze vinden mij heel erg mooi  :D

Er staan al wat foto's van mij in het boekje van Punky en Yuna. Dat zijn de 2 valkjes van de dochter van mijn baasje. Yuna is er alleen nog niet maar die mag bijna naar ons toe  :) Ik ken Yuna natuurlijk al omdat we bij dezelfde mensen vandaan komen. Ik mis haar wel dus hoop dat ze snel hierheen mag. Van af nu komen er foto's van mij in mijn eigen boekje maar als jullie mij dus even willen bekijken kunnen jullie kijken in het boekje van Punky en Yuna.  :D

Ik ga nu even spelen, ik mag lekker uit de kooi nu. Ik ga lekker weer snel over de grond rennen. Dat vind ik erg leuk!  ;)

Groetjes Rico

Carin

Hoi Rico,

Welkom..  We zullen je zeker volgen hoor!


S&S

*Amanda*

Hallo Allemaal,

Ik moest even van Rico zeggen dat hij vanavond weer naar de camping is gegaan. Ik moest jullie wel op de hoogte van hem houden dus jullie horen nog hoe hij het daar heeft  ;)

Groetjes Amanda

Mara

Hoi Rico

Wat leuk dat jij hier nu ook een boekje hebt. Ik zal zeker met regelmaat binnenwippen hier in je mooie boekje. Vandaag hebben wij de hele dag visite van mijn petekindje. Die komt een keer in de week bij ons omdat haar mamma dan moet werken. Ik ga gauw weer verder met brabbelen.

Pipo

*Amanda*

Hallo Allemaal,

Ik ben weer terug van mijn korte vakantie op de camping  :D Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad daar. Erg gezellig met al die mensen en mooi weer  :)

Aankomend weekend blijven we waarschijnlijk thuis want ze zeggen dat het weer niet zo mooi word  :( maar ja dat geeft eigenlijk ook niet. Ik vermaak me ook lekker in huis  :)

Mijn baasje zegt dat ze binnenkort weer foto's van mij maakt. Ik wil jullie graag nog even laten zien hoe mooi ik ben  ;D Dus binnenkort foto's...  :P

Groetjes Rico

Mara

HOi Rico

Wel fijn dat je weer terug bent. We hebben je gemist. Hoe is het nu met je? Ik wacht met smart op je foto's.

Pipo

Carin

Wij ook, wij willen foto's zien! :)

*Amanda*

Hallo Allemaal,

Ik heb een poosje niks van me laten horen maar hier ben ik weer. Heb eigenlijk niks bijzonders te vertellen  :P alles gaat zijn gangetje hier. Maar heb wel goed nieuws. Mijn staartje begint wat aan te groeien en ik heb 2 nieuwe veertjes aan mijn vleugels  :D Ik hoop dat het mooi door groeit nu en ik straks kan vliegen  :) Dat heb ik nog nooit gedaan. Mijn baasje heeft maar 1 foto van mij want onze camera is niet goed meer. We kunnen geen foto's meer wissen ofzo en de geheugenkaartjes zijn dus nu vol. Ik hoop dat baasje snel een nieuwe camera koopt zodat ze mij weer op de foto kan zetten  ;D

Hier is mijn foto (wel een beetje donker hoor)




Groetjes Rico  :)

Mara

Hoi Rico

Wat ben jij mooi zeg, en wat fijn dat je veertjes krijgt zeg. Over dat van die geheugenkaartjes had vrouwtje een tip. Als je een computer hebt, dan moet je ze via de verkenner even verwijderen, dat kan ook.

Liefs en tot gauw

Pipo

Carin

Hoi Rico,

Je wordt steeds mooier! We wachten nog met smart op de rest van de foto's!

groetjes S&S

*Amanda*

Hey allemaal,

Zoals ik eigenlijk al had vermeld in mijn boekje van mijn valkjes, komen er snel foto´s aan. Ik heb deze week alleen een beetje weinig tijd om ze te plaatsen. Ik hoop dat in ieder geval vrijdag of zaterdag te doen  :) en dan mag Rico gelijk even zijn verhaaltje doen, hoe het nu met hem is  ;D

Groetjes Amanda

*Amanda*

Hier zijn de beloofde foto's.

Het gaat heel erg goed met me!  :) Mijn staartje begint aan te groeien en ik vermaak me prima! Ik ben heel erg gek op mijn spiegeltje. Ik heb hem alleen gesloopt en mijn baasje moet hem nu eerst weer maken. Ik mis mijn spiegeltje wel.
Ik kan nu ook ontsnappen uit mijn kooi. Ik heb lang moeten zoeken maar het is me gelukt. Ik wil natuurlijk bovenop de kooi zitten en alles goed bekijken.






Hier heb ik mijn plekje veroverd.







Zo breek ik uit  :P ;)





Zo dat waren de foto's weer.  ;D

Groetjes Amanda






*Amanda*

Citaat van: PunkYuna op  9 juni 2007, 01:56:28
Hier zijn de beloofde foto's.

Het gaat heel erg goed met me!  :) Mijn staartje begint aan te groeien en ik vermaak me prima! Ik ben heel erg gek op mijn spiegeltje. Ik heb hem alleen gesloopt en mijn baasje moet hem nu eerst weer maken. Ik mis mijn spiegeltje wel.
Ik kan nu ook ontsnappen uit mijn kooi. Ik heb lang moeten zoeken maar het is me gelukt. Ik wil natuurlijk bovenop de kooi zitten en alles goed bekijken.






Hier heb ik mijn plekje veroverd.







Zo breek ik uit  :P ;)





Zo dat waren de foto's weer.  ;D

Groetjes Rico




*Amanda*

Ohw sorry dat ging niet helemaal goed  :P
Ik had mijn eigen naam gezet in plaats van Rico en dat vond hij niet zo leuk  :) Daarom heb ik het even willen veranderen.

Groetjes Amanda

Mara

Hey Rico en Amanda

Wat mooie foto's! Echt leuk. Wel voorzichtig zijn met ontsnappen, anders zijn we je kwijt.

Pipo