Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Caroline

Volgens mij zit het wel goed hoor, en zit het met een soort naveltstrengetje naar de navel. De dooier bengelt aan dat strengetje zeg maar en hangt hier gewoon wat lager.

Het is duidelijk nog helemaal niet opgenomen, het arme beessie had duidelijk geen enkele overlevingskans. Het feit dat het zo zwak was en de dooier die nog niet was opgenomen terwijl het valkje al helemaal "rond" was, lijkt mij dat de kleine niet gezond was. Zeker ook omdat Alex hem niet wilde.  :-\

Het blijft altijd een gok maar niks doen betekend meestal ook de dood van het donsje.  :'(

Groetjessss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Hoi Caroline,
Wat jij nu schrijft bespreek ik net met Yvon via msn.
Arm kleintje wel uit het ei willen komen terwijl de dooier niet is opgenomen.
De natuur is hard, maar zorgt er wel voor dat alleen de sterksten overleven....
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ..aaaaarch, sterkte meiss...je hebt gedaan wat je kon, arme donsje! Ik duim dat het 2 de wel gezond en goed ter wereld komt!

Heel veel sterkte , is niet leuk om een donsje zo te vinden, grtjs Ann



Marian

Hoi Anke,

Wat triest hoor van het zwakke donsje....stond ten dode opgeschreven....de natuur is hard...
Machteloos toekijken is moeilijk :-\

Zo herinner ik me nu ineens, en dat is best nog wat anders hoor, dat na een motor ongeval, ik zag het leven langzaam uit hem gaan, je wilt handelen, hebt geen mogelijkheden daartoe....de ambulance moest nog komen, z'n vrouw kwam er ook aan...pfff, moeilijk hoor... :(

Ik hoop dat het met de andere eitjes goed gaat :)
Daar duim ik voor Anke :D

Groetjes, Marian

Anke

Hoi Ann en Marian,
Dank jullie voor de steun :-* :-*
Tja helaas....het kleintje was niet sterk genoeg.

Het volgende eitje piept en tikt.
Afgaande op eerdere ervaringen hoop ik woensdag ochtend een gezond mooi donsje aan te treffen.
Pffff dat wordt weer zenuwen...... :-\
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Marian

Hey, Anke, ik zie ineens karma staan bij iedereen, wat houdt dat in? ???
En bij de meeste nog +1 / -1.
Heb ik nou iets gemist :-\ ::)


Anke

Hoi Marian,
Nu je het zegt.... ik zie het ook staan.
Ik heb geen idee wat het betekent.
Ik heb karma 0  ::)  ;D ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi hoi...ik geloof maar al te graag dat je weer zenuwen hebt, maar het is ook zo spannend weer he...fijn dat het piept en tikt!  Hoop en duim dat het volgende donsje sterk en gezond ter wereld komt  :-* :D :D :D grtjs Ann



Marian

dat is grappig, ik zie bij mezelf dus ook alleen 0 staan, maar bij alle andere dus +1 / -1  :o ;D

Peter

Tja stiekum iets veranderd aan het forum :)

Je kunt iemand (mits je meer dan 150 berichten hebt) karma punten geven. Zie het als een soort waardering voor de bijdragen die iemand levert aan het forum.

Peter

Citaat van: Marian op 22 juni 2009, 21:27:21
dat is grappig, ik zie bij mezelf dus ook alleen 0 staan, maar bij alle andere dus +1 / -1 :o ;D

Je kunt anderen 1 punt geven (dus dan +1)
of een punt afnemen (dan -1)

Anke

Hoi Peter,
Dank voor de uitleg ;D
Kunnen wij als forumleden dat doen dan?
Of is dat het werk van de mods en de beheerder?
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Ik zie het al de uitleg staat bij het technische gedeelte van het forum ;D
Daar kijk ik eigenlijk nooit :-[




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Peter

Hoi Anke,

Allereerst nog balen van het donsje wat het niet gehaald heeft... De natuur is soms bikkelhard.

Als het goed is kun je zelf ook punten gegeven aan een ander, probeer het maar eens.

Groetjes,
Peter

mieke_06

pfff ik ben eindelijk een beetje up to date in je boekje :)  goh wat heb jij al veel meegemaakt zeg met donsjes verschrikkelijk gewoon.

hopen dat het nu wat beter beter gaat met de volgende.
ik lees het wel weer bij.

groetjes, mieke