Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Anja

Citaat van: Anke op 20 juni 2008, 14:25:21
Ik loop hier de hele dag met een grijns op mijn gezicht ;D
Blij,blij,blij :)
Groetjes Anke

Dat kunnen we hier zien hoor ;D ;D

Mooie foto's hoor. Maar zoals Yvon al zei, een ander kleur doekje. Een donkere kleur mss. Probeer het maar eens dan kunnen wij weer genieten en jij lekker grijnsen.

Groetejs Anja

Anke

Hoi Anja,
De kleintjes zaten nu op keukenrol. Das handig want ze poepen altijd :o

Maar... ik heb bij de supermarkt een mooi blauw vaatdoekje gekocht, speciaal voor jullie :)
Bij de volgende foto's ga ik het proberen ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi  Anke , ik ben al weer benieuwd naar de foto's die je gaat maken op je blauw vaatdoekje van de donsjes ! Heerlijk zeg !
Doen he meid ! Hoe is het ondertussen met de donsjes en de 3 grotere valkjes in hun nieuwe kooi ? Grtjs Ann ;D

Anke

Hoi Ann,
Een blauw doekje net zoals jouw blauwe zeil in de voliere ;)
De drie in hun nieuwe kooi doen net of ze nog nooit ergens anders hebben gewoond :)
Ook in deze grote kooi komen ze allemaal naar me toe voor een kroel :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

We wachten in spanning en vol geduld af. :P :P :P

Anke

Hoi Anja,
Vandaag geen donsjes foto's meer :)
Maar... ik heb nog wel foto's van de grote valkjes, die wilden ook wel weer eens op de foto.
Ze komen er aan....

Groetjes Anke

Anke

Foto time ;D

Dorith

Max

Beide dames op de laptop

Juul

Tinka

Timo

Alex

Juul op onderzoek

Dorit even gezellig bij me :-*

Mama Chico heeft ontdekt dat geweekt brood lekker is :)

Rena

Rena en Alex zijn tegenwoordig onafscheidelijk

Groetjes Anke

Anja

carco

2 Albinoos  :o Gaaf zeg  :D

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Anke

Hallo allemaal,
Vandaag weer een mijlpaal bereikt. Het eerste donsje is geringd ;D
Ik vond het doodeng om te doen, en Jelle friemelde dat het een lieve lust was.. maar het is gelukt :)

Hi hi ik vind het echt heel stoer, de eerste ring ;D

Groetjes Anke

Anke

21 juni 2008, 09:48:06 #3850 Last Edit: 21 juni 2008, 11:45:18 by Anke
Hallo allemaal,
Nog even een nest controle update
Vanmorgen zag ik dat Belle ( het albinootje dat bij J&M ligt) helemaal niks in haar kropje had.
Terwijl Jelle (nestgenootje) wel vol zat.

Ik denk dat dit komt omdat Mijntje meer bezig is met nieuwe eieren leggen (vanmorgen weer een ei...) dan met haar jongen ::)
Jaco doet bijna al het voeren. Gelukkig zit Mijntje wel graag in het blok en houdt ze dus warm.

Omdat ik toch al vond dat ik weinig voergeluidjes hoorde heb ik Belle bij haar eigen ouders terug gelegd.
Chico en James voeren heel goed, die kunnen best 3 en straks 4 jongen aan.
Direkt daarna hoorde ik al voergeluidjes uit het blok van C&J komen :)

Het vierde eitje van Chico en James tikt ;D
Ik ben zoooo benieuwd wat voor kleur donsje het zal zijn :)

Verder maken alle donsjes het heel goed.
Groetjes Anke

Kaatje

Hoi Anke,

Wat gezellig hier en wat een leuke berichten allemaal ! Gefeliciteerd met de geboorte van je tweede Albino meisje, echt super de super zeg, helemaal als het geen pareltjes krijgt en het bij jou kan blijven wonen  :D

Hele leuke en lieve foto's heb je geplaatst van je lieve donsjes, en Jelle is al geringd ! Ik ben echt heel erg blij voor je en geniet er maar lekker van !

Knuffel en  :-* :-* voor de kleintjes.

Groetjes, Karin

Anke

Hoi Karin,
Dank je wel :)
De albinomeisjes blijven niet hier ;)
Ik wil graag een ventje houden als partner voor Max.
De knuffel zal ik doorgeven :-*
Groetjes Anke

Dierenfreackske

Hoi Anke......wat lief is iezijn ring , nu is hij echt stoer he !
Wat een mooie foto's , wat een lief moppie ! Enne ........
hij of zei gaat NOTTIE noemen he !  Alvast bedankt voor
de mooie foto die ik in mijn dagboekje heb gezet !

Wat heb ik weer genoten van je mooie leuke foto's van de andere valkjes bij jou , wat is Dorith ook lief he , zo lekker knus bij jou !
Juul is ook prachtig hoor !
De valkjes worden weer lekker verwend daar , zo lekker allemaal los. Grtjs Ann

Anja

Stoere Nottie. Geweldig om te zien. Lijkt me doodeng om te doen. Maar gelukkig is het je toch gelukt.

Goed dat je het donsje over hebt gelegd bij de eigen ouders. Nu maar duimen dat het helemaal goed gaat komen.

Groetejs Anja