Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Sally

Hallo Anke,

Wat leuk zeg de eieren fabriek is geopent. :P
Ook proficiat met het eitje van Chico en James.

Groetjes Sally

Anke

Citaat van: Kimm op 30 mei 2008, 15:25:22
hoi anke,

nog even een vraag. dat kiemzaad, moet je dat zelf nog gaan kiemen? en zoja, is dat veel werk?

groetjes kim



Hoi Kim,
Ik heb vanmorgen een kiemautomaat besteld bij de winkel van dit forum. Als ik de gebruiksaanwijzing zo las is het heel simpel.
Ik zal het je laten weten als ik zaad ga kiemen :)
Groetjes Anke


Hoi Sally,
Dank je wel :)
Het is hier net pasen ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ....morgenvroeg , eitjes rapen he !

Gefeliciteerd meid met de opening van de santpoortse eierfabriek ! Leuk dat Chico en James nu ook eindelijk gaan beginnen he ! Leuk hun eerste eitje ook ! Proficiat he meid ! Grtjs Ann ;D ;D



aad

als er één ei over de dam is ....  8)

*Yvon

Hoi hoi

Hehe,eindelijk zijn de eitjes nu echt in aantocht.  ;D
Dan gaan de spannende momenten komen dat de eitjes gaan uitkomen.  ;D

Spannend spannend spannend dusssssssssss !!!  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Hermien

Wat leuk! Nu eens geen kippenei op mijn brood, maar een v.....nei! NEE hoor! Geintje! Dat zou ik dus nooit doen! Trouwens, hoeveel valkparkieteneieren zouden er voor één boterham nodig zijn?

Meid, ik vind het hartstikke leuk voor je dat je nu allemaal klein babyvalkjes gaat krijgen. We zullen maar duimen dat het allemaal goed blijft gaan, hè?

Nou, en dát is dus weer iets dat je in mijn verhalen over het vliegtuig dus nooit zult tegenkomen. Voor mijn mannen geen eitjes!

Groetjes!

Anke

Hallo allemaal,
Tijd voor wat foto's.

Maar allereerst een filmpje....
Rena heeft er wel zin, maar Alex wil best lief voor haar zijn, maar heeft geen idee hoe ::)



Chico


Hmm daar moet het eitje dus in...


Alex en Rena


Lalala mij vrouwtje zit te broeden en ik ga uit mijn bol :)


Knuffels


Lekker kroelen


Zoek het schutkleur valkje


Even eten


Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hallo allemaal,
Het derde eitje van Beauty en Macy is een feit ;D

Ik heb zojuist het eerste eitje van Beauty en Macy geschouwd.
Het is bevrucht!!!!! ;D ;D ;D ;D
Yesssssssssssssssssssssssssssssssssss

Ik moet wel het hok in met een handschoen aan, want Beauty gaat heel hard aan mijn hand hangen ::)

Ik heb vandaag eens goed de valkjes kunnen observeren.
En ik moet zeggen: Ik ben echt trots op ze.
Er wordt goed gebroed. Ook Beauty gaat af en toe op de eitjes zitten, als Macy even wil eten of de pootjes wil strekken.

Jaco en Mijntje zitten vaak samen op de eitjes en lossen elkaar steeds af. Heel soms zitten ze even samen op stok.

James en Chico zitten om en om op de eitjes. Kortom hartstikke goed voor zulke jonge valkjes

Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke , hartstikke goed zo he meid , ik vind het super voor je ! Heel leuk filmpje trouwens en het is net zoals mijn grasje Snowy nu doet en ook Happy maar dan op Shadow en dat valkje vind het echt nog leuk ook , ze bukt haar zodat Snowy er makkelijk op kan zitten op heer rug he ! hihi !  Ik heb hartstikke genoten van de Lieve foto's die je hebt en die met jou en Dorith en Max is superlief hoor ! Grtjs Ann



Caroline

Geweldig!!!!  :D

Leuke foto's ook, lekker bekkie heeft ze toch.  :-*

Dorith heeft je wel een hoop geluk gebracht .... inmiddels al 3 koppels met eitjes.  :D

Groetjesssssssssssssssss en  :-* voor mijn witte dametje.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Anke,

Super het eerste eitje bevrucht van Beauty en Macy.
Ik duim voor je dat de rest ook bevrucht is ;)

En ik heb super genoten van je prachtige foto's :D

*Yvon

Hoi hoi

Weer leuke foto's en filmpje !!  ;D
En nu ook al een bevrucht eitje !!  ;D
Dat wordt dus nog zo'n +/_ 14 dgn wachten op een donsje.  ;D

Groetjes Yvon


Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anja

Hoi Anke,

Meid wat een goed nieuws hier. Als 3 eitjes en zeker 1 bevrucht. Yessssssssssssssss

Mooie foto's weer. Wat is Dorith mooi zeg. En je filmpje...............ook helemaal geweldig.

James en Chico ook een ei nou nou de eierfabriek is hierbij voor geopend verklaard ;D ;D ;D

Groetejs Anja

Dierenfreackske

Hoi Anke ...hoe is het met de eitjes en valkjes ? Wat een lievertje is Dorith toch en wat Caroline zegt van lekker bekkie is echt wel zo hoor !  ;D ;D  Een beautie is het zeg ! Als ze ooit een donsje heeft dan wil ik er wel eentje , hihi !,...echt wel hoor ! Grtjs Ann... ;D ;D



*Petra*

Bevrucht ?! Proficiat  ;D!!!

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !